Saturday 25 May 2013

SEDUTAN BEBERAPA KEPING GAMBAR KONGRES NASIONAL KEADILAN KALI KE-9, DEWAN SIVIK MBPJ, PETALING JAYA SELANGOR!!



ACARA:-  KONGRES NASIONAL KEADILAN KE-9

TARIKH:- 25hb  Mei 2013

LOKASI:-  Dewan Sivik MBPJ, Petaling Jaya, Selangor.


"Kita tidak sekali-kali lupa bahwa perjuangan kita adalah satu amanah besar lagi mulia di sisi rakyat. Oleh yang demikian, kepentingan rakyat & prinsip perjuangan menjadi keutamaan kita."


"Kita akan terus menuntut agar kerajaan minoriti Barisan Nasional bersama-sama kita untuk melaksanakan Agenda Pemulihan Demokrasi melalui reformasi politik yakni reformasi pilihan raya dan reformasi Parlimen sebelum menawarkan rekonsiliasi,"

"KeADILan telah menjadi satu-satunya parti yang memenangi kerusi di semua 14 negeri dan Wilayah Persekutuan sekaligus muncul sebagai parti arus perdana".

"Oleh yang demikian, komitmen kita kepada semua rakyat Malaysia bahawa KEADILAN adalah untuk semua rakyat akan tetap menjadi teras perjuangan kita,"

"KeADILan mempunyai pengaruh nasional yang cukup hebat, namun perlu diseimbang dengan jentera yang mantap, berdisiplin dan kemas di peringkat akar umbi," ..DSWA


43 comments:

  1. Kongress perancangan penipuan akan datang

    ReplyDelete
  2. INI LAH YANG DIKATAKAN NILAI.BERMUSHAWARAH DENGAN BEGITU BERTANGGUNG JAWAP.DENGAN FAKTA FAKTA YANG BAIK UNTUK DIPERBINCANG DEMI UNTUK MASA DEPAN NEGARA DAN SETERUSNYA DAPAT MANAFAAT KENEGARA.TANIAH ANWAR.LAWAN TETAP LAWAN

    ReplyDelete
  3. Th 1511 melaka diserang dan dijajah oleh Portugis angkara pengkhianat mamak Tun Mutahir. Th 1999 umno jadi kucar kacir angkara seorang mamak juga Tun Mahathir nama akan akan sama. Th 2009 Pak Lah PM kena turun tahta angkara mamak yg sama. Th 2013 mamak yg sama juga akan menyingkirkan PM yg ada. Bila lah agaknya mamak ini di mati. Selagi dia ada Malaysia tidak akan aman sebab mamak ini dia ada citarasa tersendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terbaik le anon 11.29....aku sokong 150%

      Delete
  4. Kitolmudiarmutahir25 May 2013 at 13:06

    Terburuklah korang wahai Pem Bang Ngang,Hentah haper haper punyer PR tak de pun dpt dilihat kemajuan dan pembangunan di negeri negeri jajahan mereka,masalah pengurusan,kemerosotan bekalan sumber,prasarana dan pentadbiran tempatan makin buruk,memanjang asyik menyalak buat demo kat jalanan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg bn memerintah tu ...lihat jelah laporan audit negara pen sebatang berharga 50 sen jadi RM 150 hinggit sekeru sebatang harga 30 sen jadi RM 1,70 sen..dll apa kejadah tu...merompak duit rakyat. babi punya umnongok sial punya bn.

      Delete
  5. 2 perkara terhebat mengenai Pembangkang PR Malaysia ialah Demonstrasi jalanan dan kegiatan moral songsang pemimpinnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 3 perkara hebat mengenai bn memerintah pertama piem bn kaki rogol dan bunuh kemudian letupkan. kedua harga barang semua naik sehingga 70 peratus. ketiga semua pemimpin bn kaki rasuah perampok dan pemfitnah serta menipu rakyat.

      Delete
  6. Sumber kuranh coz diabiskan pemimpin2 pr...korang x selidik ke...kalau korang perasan semua negeri2 yg dijajah byk negeri2 yg kaya cth sel. Penang.kl kedah dan terengganu sebelum nie...kedah sh habis hutan ditogelkan tu pun x sedar2...penang sumber melalui pelabuhan dan perlancongan...diaorg target sabah and sarawak lg kaya le pemimpin2 diaorg...tapi x sedar dikaburi dengan perjuangan rakyat realitinya memerah rakyat tanpa disedari....

    ReplyDelete
  7. Aku.pernah berkerja diluar negara walaun tak lama di jepon .apa yang membanggakan aku sebagai rakyaat malaysia adalah ke kaguman orang jpn pada tak lain tak bukan tun mahathdir dari pengurus hingga ke pekerja biasa.aku ingat lagi kata pengurus tempat kerja aku disana mr saito alangkah bagusnya kalau tun mahatdir tu menjadi pm di sana . Dunia islam mengiktiraf ketokohan beliau begitu besar jasanya kepada kita.namun jasa terbesar beliau adalah memastikan seorang yang sangat beliau senangi satu waktu dulu tidak mengantikan beliau demi untuk negara bangsa dan ugama. Orang tu yang hampir megheret negara ke tangan imf . Bersekongkol dengan yahudi musuh utama islam yang nak menghalalkan lgbt melalui anak perempuannya mempertikai vat 69 semasa serangan penganas sulu di lahat datu mempertikai perlembagaan negara prihal kewajipan bangsa melayu berugama islam yang tak secara langsung mengalakn murtad . Seorang yang sangat rendah moralnya lebih rendah dari seekor haiwan orang ini lah yang di agongkan oleh kebanyakan juak juak didalam pr . Anon 11:29 kebodohan kamu mewakili kebodohan juak juak pr yang maseh tak sedar sedar lagi . Ubah pemikiran pentafsiran dan kefahaman kalian dulu baru kalian boleh ubah. Kalian sangat dungu walau segelintir dari kamu yang verpelajaran tinggi.kamu ibarat keledai kamu mudah ditipu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 14:14....
      aku sokong hang 1000%.....tapi biasalah juak-juak PR ni, depa bukannya boleh menerima kebenaran. Otak depa semuanya telah disontot oleh Nuaq Berahi Al-Juburi dan mereka2 yang seangkatan dengan nya....Sat lagi hang tengok lah macai-macai PR dan team Red Bean DAPpigs meroyang dengan statement hang tu....PERSETANKAN DEPA SEMUA NYA!!!!!!!

      Delete
    2. kenapa macai umnongok tetap bongok ek..memang takde hidayat. yg yahudi tu ialah umno sebab ambil apco jadi penasihat negara. apco adalah pertubuhan yahudi antarabangsa. slogan 1 malaysia adalah dari apco. najib mengiktiraf negara yahudi cara tak langsung sebab tu duit2 berbilion usd para menteri disimpan di bank of israel termasuk madey paria. mana kata anti yahudi? baghal punya umnongok khak tuuiii. poraaaah.

      Delete
    3. Main cakap je karang cerita memang kerja dsai macamana pula dgn wawancara nya di luar negara yang terang terang memyebelahi zionis dan dakwaan bantuan kewangan dari soros isu 3 bilion yang tak dapat di cerahkan oleh dsai di parliment. Bagaimana dengan tian chua yang berjaya menyeludup hand phone oleh agen soros sewaktu di tahan isa
      dakwaan yang sah yang didedahkan oleh mereka yang pernah berkhidmat untik mereka siapa yang fitnah sekarang ni

      Delete
  8. Biduk berlalu, kiambang bertaut.

    Penduduk Malaysia mesti bersatu terutama sekali bangsa teras iaitu ISLAM, MELAYU DAN BUMIPUTRA. Ayuhlah kita kuatkan semula ekonomi ISLAM, MELAYU dan BUMIPUTRA. Kita dah tahu siapa gunting dalam lipatan kita sekarang ini. Sedar lah bangsa ISLAM, MELAYU DAN BUMIPUTRA semua. AYOH KITA BERSATU UNTUK MALAYSIA TERCINTA!!!!

    ReplyDelete
  9. terima kasih! marahlah !fitnahlah! hinalah! cacimakilah! resislah! tangkaplah! penyokong pr ataupun pemimpin pr sebab reformasi akan diteruska sampai berubahnya negara malaysia dari terus dijajah oleh bangsa banglasia di negara ini. yg lama pasti akan terkubur juga bila yg baru bangkit tukar yg lama. mari kita berpesta di petaling jaya malam ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 15:06.....
      Hang dan macai-macai PR serta team Red Bean DAPpigs ni semua tak ubah seperti ancaman kominis tahun 1960 han dulu. Tapi le ni hang tengok pi mana kominis tu semua....semua dah gol masok dalam lubang kuboq. Le ni baru nak bangkit balik. MAcam mana kami ligan kat kominis tu dulu, macam gitulah kami akan ligan geng-geng haramjadah macam hang ni balik. Biaq semuanya masok ke dalam, duduk diam-diam.....

      Delete
    2. Pecacai pr dah takde modal lagi le tu!!!! Kenyataan dikat fitnah hai apa lah kau orang ni che en mana lama tak keluar dah tersedar dari lamunan ke?

      Delete
    3. ha ha ha! satu dakwat kekal dah cukup bukti spr penipu talibarut ubn n kamu semua pun sama tak tahu malu malah nak kata melayu islam konon melayu mana????islam mana?????
      melayu resis banglasia n beragama syaitan .
      ha ha ha! dasar penipu nak kata diri islam melayu konon islam mana ajar kamu penipu ????? ajaran sesat ubn itulah tuhan kamu yg kamu sembah! malukan saudara kalau kamu semua kata diri melayu sebab kamu bukan melayu jati tetapi melayu resis banglasia nak berkuasa konon nak jadi raja di negara ini. pergilah!!!! perintah kat hutan sana >...... sebab kamu semua memang layak kawan sama binatang sebab otak pun teruk dari binatang maruah pun tiada nilai itulah pengkianat melayu yg hanya hancurkan negara ini utk kepentingan diri kaum banglasia.

      Delete
  10. hahaha.....sy sambut bola auta kamu yg akan dijadikan fakta pada semua rakyat malaysia utk tolak banglasia resis supaya, terkubur selamanya. amin.

    ReplyDelete
  11. Kongres Lancau,cibai china Doll omega plus liwat spender stopas konk konk di jalanan

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai si resis si bangang! kamu tak layak hidup dibandar atau pun kpg. hutan tempat mu ...hidup sama binatang sebab otak bodoh kelabu asap. ha ha ha!

      Delete
  12. Dap dah sahkan tiada masallah black out semasa pengiraan undi satu lagi pembohongan anwar terbongkar

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ha ha! blackout calon dap tak ada tapi blackout calon pas n pkr ada maka adalah blackout bro!
      pakai otak cari maklumat yg betul bukan tgk tv123456789 sebab berita tu semua kelabu asap penipu.
      ha ha ha!

      Delete
    2. Pakai otak la ni kita bukan pakai telinga untuk menentukan fakta sesuatu isu tak taulah kau orang

      Delete
  13. muka anuar kering dan layu mcm org tak makan dan tak lena tido, dah macam jerangkong, adakah benar si tua ni anugerah tuhan...cuba citer..citer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insaflah Dsai, kalah menang ada hikmahnya. kalah pun bukan kalah semua, yang menang pun bukan menang semua.

      Delete
    2. salam,
      bukan saya tak nak turun atau keluar dari politik tetapi saya menang majoriti malah menang banyak lg kerusi tetapi kena curi malah dirompak n ditipu oleh SPR talibarut ubn maka mana sy mahu berhenti politik! kalau semuanya jalan dgn baik n tiada penipu malah sy kalah mesti sy akan berhenti n rehat dari politik kalau itu rakyat majoriti mahu. namun tak apa ada yg hina saya cacimaki sy tak apa sy terima malah berterima kasih lagi pada kamu semua kerana dgn cacian kamu semua rakyat bangkit sokong sy malah akan terus sokong utk tumbangkan ubn.

      Delete
    3. Ayst ayat yang nak buat penyokong pr meroyan .mana boleh nak percaya omongan kosong dakwaan palsu tanpa bukti sahih .dah ckupla tu sejak dari 16 sept 2008 inilsh ayat ayat si.psti dan pembohongan ysng di gunakan aku dah yaubat xnak percaya lagi. Dsai ni pandai mebgolah ayat bak ksta tun mahatdir iblispun boleh tunduk bila dsai berhujah

      Delete
  14. Boring la , keadilan ni. cerita dia tak byk content and substance. Yang hot dan rancak cerita dongeng palsu bangla, blackout,..
    Pucuk pimpinan Pas tak percaya cerita mengarut dsai, tapi atas semangat pakatan dan simpati ada la dua tiga kerat nama nama Pas sokong lakonan dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam,
      kalau sy bohong saya tipu atau buat cerita kamu boleh benci malah maki sy. sy akan buktikan sy tak tipu malah ada bukti n buat polis report n saman SPR minggu depan kalau tak percaya sama2lah kita tunggu!sy tiada kuasa malah tiada harta apa mampu sy utk teruskan keadilan kalau bukan rakyat malaysia yg sokong atas kebenaran n hak rakyat dimalaysia ini. mungkin bagi kamu dah cukup rezeki kamu perolehi n hidup dgn aman n sihat tetapi kamu lupa saudara kamu yg lain hidup sebar kekurangan malah ada yg tak punya kerja maka adakah kamu punya hati yg permurah malah memahami mrk2 itu??? kamu cuma pentingkan diri kamu, maka beginilah malysia yg mana rakyat yg semuanya saling benci malah sombong dgn kehidupan mrk n pandang rendah pada org lain malah hina pada yg tak punya kuasa n wang ringgit adakah ini rakyat malaysia majoriti mahu???? ingatlah hari ini kamu hidup dgn aman mungkin satu hari kamu akan rasa kesusahan yg menimpa kamu dikemudian hari.
      amin.

      Delete
    2. Baiklah sama sama kita tunggu nanti kebatilan tetap akan batil. Aku menyeru pada diri aku dan semua umat agar menolak agenda agenda yang kurang sihat dari dsai takan terpengaruh dengan ayat ayatnya kita tolak ajenda mendatang yang terancang oleh beliau kerana tida menjadi keuntungan bagi bangsa dan agama bahkan akan menjerumuskan kita kelembah kejahanman. Sedangkan allah hendak digadai inikan pula bangsa melayu

      Delete
  15. Masa akan menentukan kejatuhan rejim BN..Walau bagaimana mereka menipu sekalipun, walau byk mana mereka merasuah sekalipun, akhirnya rakyat akan menjatuhkan mereka juga kerana SUARA RAKYAT SUARA KERAMAT!!!

    ReplyDelete
  16. Masa juga akan menentukan perlahan perlahan parti Keadilan akan lennyap di bumi Malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kamu cuma pengikut yg bodoh yg langsung tak tahu apa itu kebenaran. keadilan tak akan hilang malah akan terus bangkit sampai mampusnya pemimpin ubn yg dah tua kerepot.
      maka yg muda akan ambil alih kerajaan pada masa depan namun cuma pemuda yg berjiwa rakyat n punya pemikiran yg cerdik sj mampu utk teruskan perjuangan majukan negara. kalau harapkan anak pemimpin ubn malaysia pasti akan hancur kerana anak2 koporat semuanya keparat tahu hidup senang main perempuan n arak boleh ke mrk tu memerintah negara ini???? hancur n terus hancur malah rakyat pun akan hancurkan si keparat ini semua.

      Delete
  17. Suara rakyat suara keramat bagus la tu...jadi keramatlah negara malaysia...aku dh x sabar nk tengok pr memerintah negara...biarlah diaorg menjawap pada generasi akan datang...kerana kepandaian dan kebongkakan biarlah diarong menjawap sampai ke kubur...biarlah golongan cerdik pandai ni memerintah...cakap pun x guna otak dh bertaik...mcm org kedah cakap ketegak campur mangkuk tingkat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih! pr akan perintah baik2 negara ini malah kamu pun akan cium tangan pemimpin pr sebab takut kamu pula yg yg kena cuci jamban taik seluruh malaysia.

      Delete
  18. Ni la angan2 pr menjadi pemerintah...belum apa2 dh gila kuasa...berselindung disebalik perjuangan rakyat...tahap keji nak salam pemimpin pr...xtau la aku penyokong anwar kalau sanggup cium esp tgn anuer...selisih 44 malaikat...

    ReplyDelete
  19. Kalau cium tgn anuar ada apa2 bau x...;)

    ReplyDelete
  20. Sorila bro kalau pr memimpin aku sanggup tukar warganegara...x ngaku aku org malaysia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn gitu bro kalau pr menang kita akan mengundi semula dan buktikan mereka tetap kalah sebab dari pengelaman aku sekarang ni dah ramai fari kalangan masyarakat tak kira melayu cina dah tersadar penipuan dsai sama sama kita sebarkan maklumat pembohongan terang dsai kepada umum agar ramsi lagi ug yerjsga dti mimpi fan angan angan mat jenin

      Delete
    2. Saya pun sedia nak berhijrah, tapi tak tau nak p negara mana.

      Delete
  21. Hijrah jangan tak hijrah biar Malaysia penuh dengan bangla aje..banglasia

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...