Monday 27 January 2014

BANTUAN ORANG KURANG UPAYA (OKU) OLEH JABATAN KEBAJIKAN MASYARAKAT (JKM) DITARIK KERANA MENJADI PENYOKONG PAS!!!


Apa punya akhlaklah kerajaan seperti ini .. hanya disebabkan menjadi penyokong PAS bantuan Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) untuk isteri serorang buruh yang bisu dan pekak di tarik balik.

Lebih zalim dari kerajaan Yahudi Israel yang tidak pernah pun dengar bantuan kebajikan ditarik balik kerana menyokong parti lawan.

Kalau begini cara pemikiran kerajaan UMNO/BN maka wajar cukai tidak dikutip daripada para penyokong dan ahli PAS/PKR/DAP/PR.

Bukannya banyak mana pun .. sekadar RM300 sebulan.

Inilah dinamakan kerajaan bangsat bin haprak .. kerajaan yang mengamalkan peraturan rimba.

7 comments:

  1. lebih 70% yg byr cukai penyokong pkatan, lu apahal jabatn kebajikan anjing

    ReplyDelete
  2. Dah BN tu penyamun wang rakyat, ikut suka dialah jika tak nak beri bantuan pd OKU itu.

    keza

    ReplyDelete
  3. hahaharrr...itulah kerajaan yg katanya merasai denyut nadi rakyat,perihatin,tlg melayu,pertahankn islam..dan mcm2 lg...nilai sndiri..

    ReplyDelete
  4. Ya Allah yang Maha Pengasih, Penyayang, Perkasa dan segala Maha,
    Jika perkara ini benar berlaku dan lakukan kepada orang miskin TIDAK KIRA ATS ALASAN POLITIK, PERIBADI & APA SAJA ALASAN,
    Marilah beramai-ramai kita doakan balasan dan petunjuk serta LAKNAT ALLAH keatas semua mereka yang terlibat dari yang mengarahkan, meluluskan, menulis surat dan menghantar pemberitahuan. SEBESAR-BESAR LAKNAT MU KEATS MEREKA.
    Kepada kakitangan JKM melaka yang terbaca komen ini sampaikan kepada kekawan, AKU AKAN BERDOA KEPADA ALLAH SETIAP MASA KEPADA SEMUA PENZALIM HINGGA AKHIR HAYAT AKU.
    Kau dengar dan terima doa ku ini

    ReplyDelete
  5. Satu perkataan saja sesuai untuk KERA-jaan umno/bn ni HARAM JADAH satu contoh kezaliman dari ribuan tindakan untuk bertindak zalim kepada penyokong musuh politik mereka...ada yang disekat kenaikan pangkat/ditamatkan kontrak/dipindahkan/tidak diberi permit/disekat bantuan/dibatalkan lesen/digantung pengajian/tidak diluluskan permohonan dan lain-lain
    Sudah menjadi tanggungjawab kerajaan menjaga kebajikan rakyat, menyediakan infra dan sebagainya
    Setelah 56 tahun merdeka umno/bn masih tidak dapat membezakan tugas KERA-jaan dan tugas parti...semuanya dimilikpartikan...
    Tetapi satu dunia dicanang kita negara demokrasi/negara Islam contoh/sistem kita terbaik di dunia....padahal SS...

    ReplyDelete
  6. Apa umno ingat hanya org umno aje yg bayar cukai, penyokong parti lain tak bayar cukai? Memang dasar lembu, jadilah lembu yg paling bodoh diantara lembu2 terbodoh didunia.

    ReplyDelete
  7. pukimak punya kerajaan.haramjadah punya pegawai jkm.mcm babi jer perangai depa nie.mamphos nanti tahu ler.aku jika tau orang nya dan kubur nya mau aku kencing kubur nya.kaki jilat taik palat umno memang bangsat.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...