Monday 20 January 2014

EDISI AKU JANJI JADI AKU TIPU .... CUKAI EKSAIS KERETA TIDAK AKAN DIKURANGKAN.


Terbayang akan muka riang ria diwajah kesemua para penyokong, pendokong dan ahli UMNO yang memebrikan undi tidak berbelah bagi kepada calon-calon UMNO/BN pada PRU 13 lalu apabila diberitahu akan berita ini.... Cukai Eksais Kenderaan Tidak Akan DiKurangkan .. Bila cukai eksais tidak dikurangkan maka harga kenderaan tidak akan turun .. Bila harga kereta tidak turun maknanya Aku Janji BN PRU 13 ialah Aku Tipu Rakyat PRU 13.

Yang bodoh bin bangang sekarang ialah rakyat yang terpedaya dan percaya akan janji-janji menipu UMNO/BN PRU 13.

Omak Kau cadangkan kepada semua penyokong, pendokong dan ahli UMNO yang memebrikan undi kepada calon-calon UMNO/BN pada PRU 13 lalu, buatlah kenduri doa kesyukuran sebab pemimpin kalian jenis pegang janji.


KUALA LUMPUR, 17 Mei – Kerajaan memberi jaminan akan melaksanakan Aku Janji yang dibuat oleh Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya yang lepas mengenai penurunan harga kereta secara berperingkat-peringkat.

Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri Datuk Seri Mustapa Mohamed memberi jaminan bahawa kerajaan akan memperhalusi langkah tindakan ke arah menurunkan harga kereta di negara ini.


20/1/2014 ....  Kerajaan tidak akan mengurangkan cukai eksais kenderaan walaupun menerima kritikan ianya menjadi punca kenderaan mahal di Malaysia, kata Datuk Seri Mustapa Mohamed .


Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri itu berkata, defisit bajet yang dialami kerajaan pada ketika ini menyukarkan kerajaan untuk menyemak semula cukai itu.


"Pandangan kerajaan, mustahil untuk menkaji semula cukai eksais sekarang

Umat Munafik Number One ...... Ugut Menipu Naya Orang..

8 comments:

  1. Tanda2 orang Munafik ialah apabila dia berjanji dia berdusta, apabila diberi amanah dia mengkianati amanah, inilah namanya orang yg munafik, semuga Allah melaknat mereka ini. Amin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mamat keza akan kata yg tindakan kerajaan tidak menurunkan cukai kereta adalah untuk kemaslahan rakyat supaya tidak boros menukar kereta baru dan untuk tujuan meningkatan pendapatan negara untuk difaraidkan oleh pemimpin kami yg bijaksana dan bukannya spt pemimpin pr yg suka cari populariti..betul tak mr keza...

      Delete
    2. Aku dah tahan dah ni geram sangat dgn najib laki bini amat2 dan sangat2 degil keras kepala. Dah lah kepala butuh najib hari2 keras. Puki mak semah dah manopos pun dah keras kejung orang dah cakap macam2. Rakyat dah tak suka rakyat dah benci. Kenapa tak dengar? Telinga ko najib pekak badak ke? Menyesal aku pangkah bn umno sebab kena tipu hidup2. Kepala butuh penipu darpd kepala2 butuh menteri2 yg lain adalah najib. Lahanat punya PM allah laknatkan ko najib. Sampai ko mampos allah laknatkan ko. PM pembohong penipu anak haramjadah.

      Delete
    3. Bila menteri kangkung bercakap macam nilah jadinya. Najib cakap nak kurangkan tapi menteri kangkung ni cakap tak. Dua2 kangkung bro.

      Delete
  2. Bila orang bahalol jadi menteri mana boleh pikir jauh melangit kerana mulut sebuk mengunyah KANGKONG bah........

    ReplyDelete
  3. Apsal depa ni bodoh piang cam keza........aptb

    ReplyDelete
  4. Tipulah selagi boleh tipu...dn ambillah selagi boleh ambil....pasal tidak ada syariat islam lah jadi begini didlm pengagihan keuntongan......itu lah sebabnya jadi defisit tiap2 kali membentangkan budget negara.....semuanya akan mereka terima Judgement Day...Yang betul ke sorga Firdaus kalu korner masuk neraka jahanam...wallahhualam....ABU

    ReplyDelete
  5. tngok btapa untungnyer rakyat, bila firaun memerintah...orang mcm nie kata pembela nasib rakyat? rakyat berhutang sampai mampos,hanyer untuk byar keta..dasar penyamun!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...