Tuesday 28 January 2014

EDISI KETAWA TERBAHAK SAMPAI TERBERAK!!!! ... PAPAGOMO BUAT LAPORAN POLIS MERASAKAN DIRINYA DIANCAM SEBAB ADA ORANG SNAP GAMBAR KERETANYA.



Wan Muhammad Azri Wan Deris a.k.a. Papagomo hari ini membuat laporan polis selepas tindakan pemandu peribadi kepada Peguam N Surendran mengambil gambar diri dan keretanya ketika beliau tiba di perkarangan Kompleks Mahkamah Kuala Lumpur Jalan Duta pagi ini.

Papagomo berkata, beliau merasakan diri beliau terancam kerana tindakan mengambil gambar tersebut dikhuatiri mempunyai hubungkait dengan kes saman bernilai RM 100 juta antara dirinya dengan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

"Lebih kurang jam 9.10 pagi ketika saya bersama pengawal peribadi dan pembantu saya tiba di perkarangan mahkamah muncul seorang lelaki india mengambil gambar kenderaan, cukai jalan dan nombor pendaftaran kenderaan saya.

"Ketika ditanya lelaki bangsa India itu menggunakan alasan bahawa saya telah meletakkan kenderaan di tempat yang salah dan apabila ditanya sekali lagi, beliau mengaku bahawa beliau adalah pemandu peribadi kepada Surenderan sebelum meninggalkan saya dengan tergesa-gesa.

"Sehubungan itu, saya membuat laporan polis kerana bimbang perkara yang tidak diingini berlaku ke atas saya," katanya selepas membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Sentul di sini.

N Surendran merupakan peguam yang mewakili Anwar dalam kes Saman bernilai RM 100juta ke atas Papagomo dan prosiding tersebut telah bermula sejak semalam.

Laaaa... orang snap gambar kereta pun dah rasa terancam ... orang snap gambar kereta ketika di kelilingi pengawal peribadi dan pembantu pun boleh berpeluh menggigil ketakutan? ... ini apa punya jantan ni.


Polis pun tahu mamat papagomo ini bekas anggota polis pangkat konstable kena buang kerja sebab ambil rasuah RM400 dari penagih dadah semasa bertugas sebagai anggota Polis Trafik Balai Polis Ampang sampai masuk jel 14 hari dan denda RM10,000.

15 comments:

  1. Haluuuuuuu. .......

    Klu dh jnis mkn rasuah...dok mne pun psti hidup brgelumang dosa.lps rasuah..fitnah...tgk muka ada cnar iman?

    Khak tuih

    ReplyDelete
  2. bodo pnyer orang,takut kat si keling tngkap gmbar dia,yg dia dok tabur fitnah merata2 Xde pn rasa takut kt azab ALLAHswt...dasar pencacai makan suap, ati dh gelap..

    ReplyDelete
  3. Sudah budak BAHALOL , tak boleh nampak yang benar saja...

    Alhamdullillah....

    ReplyDelete
  4. Itu tanda nya takut pd bayangnya sendiri...ini dikatakan fitnah membawa rebah...kah..kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...habislah engkau PAPA tak GOMO....ABU

    ReplyDelete
  5. hahahahahahaa... sembang dalam blog kencang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasalah macam orang-orang yang dia sokong jugak. Kaki kencing.

      Delete
  6. Lain kali kalo org tgkp gambar,senyum la bodoh..bkn g repot polis...
    Bnda senang pn x tau ke??ape la benak sgt ati ko ni..tok jib tlg bg mkn kangkung byk skit kt mamat ni,bg terang ati skit..
    Hahaha

    ReplyDelete
  7. keza mane keza.. tak nmpk lgsg die komen psl papagomok kesayangan die ni. ntah2 keza ni adik tiri papagomok ni tak..haha. apaaa pon tabley... de mamak papagomok..pigi la!

    ReplyDelete
  8. Skali tngok dh mcm janeral yamashita daaa....

    ReplyDelete
  9. Mana beliau papagomo ni dpt duit upah pengawal peribadi dan pembantu

    ReplyDelete
  10. Pekuda pukida pekasam ke mana tak tolong .
    ingatkan berani sangat. Ambil gambar kereta saja, dah berpuluh, hei....lu punya muka sudah ada di mana2. Dlm berita meloya pun ada.

    ReplyDelete
  11. Papagomo ni adik beradik susuan KEZA....tu yg sama je .....

    ReplyDelete
  12. buat fitnah x takut..tapi org snap kereta je dah buat laporan polis...ha..ha..ha..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...