Friday 31 January 2014

PENGERUSI PERHUBUNGAN UMNO SELANGOR LARI LINTANG PUNGKANG TIDAK BERANI BERDEBAT DENGAN KETUA PEMUDA PAS PUSAT DALAM RANCANGAN LANDSKAP RTM1.


Punyalah brengsek bangsat haprak kangkung Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Selangor, Noh Omar.

Rancangan landskap RTM1 malam ini sepatutnya mempertemukan beliau dengan Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat Sdr Suhaizan Kayat untuk mengupas isu PRK DUN N25 Kajang.

Akhirnya tempat beliau digantikan oleh bekas Ketua Wira Perkasa merangkap Exco Pemuda UMNO dan Panglima Ludah Beracun Armand Azha.

Sepatutnya masa inilah peluang terbaik Noh Omar nak lanyak sampai lunyai lumat Ketua Pemuda PAS Pusat .. Cakap kat luar bukan main samseng gedebe berdegar-degar macam nak terbalik dunia ajak YB Khalid Samad berdebat dalam isu Kalimah Allah .. Bila Sinar Harian batalkan mengamuk sakan konon dia sudah bersedia. Yang mudah untuk di pulas pun dia lari mencicit sampai tidak cukup tanah.

Dalam perbincangan 4 serang 1 itu, Omak Kau lihat betapa Ketua Dewan Pemuda PAS, Sdr Suhaizan Kayat tetap tenang dan dingin kepala memberikan penjelasan mengapa PAS terutamanya DPPP yang diketuainya mengambil akan menyokong dan memebrikan sokongan padu dari segi soral dan gerak kerja jentera demi kelangsungan penguasaan Pakatan Rakyat keatas Putrajaya.

Penerjunan DSAI di DUN N25 Kajang adalah sebagai lantai lojakkan ke arah pencapaian itu.

Beliau akui ada memberikan pandangan yang agak keras menongkah arus kerana masih kelabu akan maklumat mengapa berlakunya perletakkan jawatan oleh bekas ADUN Kajang.

Selepas penerangan dan penjelasan di berikan barulah Pemuda PAS faham ... perlu ingat PAS adalah sebuah parti yang terbuka kepada pandangan dan teguran dari ahli-ahlinya tetapi akan patuh dan wala' akan keputusan yang diambil pucuk pimpinan melalui Majlis Syura yang diketuai Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Dato' Bentara Setia Nik Abd Aziz Nik Mat.

Maka hasrat dan niat jahat UMNO mau melihat berlakunya perpecahan. huru hara dan kehancuran kesatuan Pakatan Rakyat dalam PRK DUN N25 Kajang dengan meletakkan DSAI sebagai calon PR berkecai lebur hancur berkubur.

UMNO jenis parti mudah lupa .. Pakatan Rakyat lagi kuat diasak lagi kuat erat dan rapat perpaduan dan kesepatakan serta kesatuannya.


Propaganda jahat murahan UMNO telah terjawab dan dapat dipatahkan oleh Sdr Suhaizan Kayat malam ini .. Tahniah!!!!

18 comments:

  1. Itulah kelakuan Noh Omar, bacul sokmo


    keza

    ReplyDelete
  2. Calon yg paling layak di kajang untuk umno ialah saiful bukhori sebab dia adalah kesayangan rosmah dan najib dan kesayangan semua ahli umno. Oleh itu tak lama lagi najib akan isytiharkan calon kajang ialah saiful yg sangat2 dikasihi oleh najib laki bini.


    Keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah...aku setuju ko keza...tak pun najib sendiri lawan kat kajang nak tengok macam mana hebat sangat ke? Dah besah puki altantoya ngan ziana...nak tengok ada sokongan ke tarak. Koh koh koh...najib kecut buah pelir....hehehe batang termasuk beb..

      Delete
  3. Saifool tgh sedap buat baby tu..

    ReplyDelete
  4. Tahniah Ketua Pemuda PAS kerana bersikap relaks tapi padat dengan isi. Yang dua orang sebelah tu, macam nak terberak entah apa isu yang mereka bawa cuma menghina peribadi orang. Nampaklah orang macai UMNO ni macam ada penyakit sewel dan tak tentu arah. Tahniah RTM kerana menampakkan kebodohan puak UMNO dalam berhujah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah rugi x tgk smlm..ntah2 lg kelakar dr maharaja lawak mega kt astroll warna 132..


      Delete
  5. Tahniah atas kepercayaan terhadap TV1. tengok jugak malaun malaun pkr tv rupanye..

    ReplyDelete
  6. Noh Otak Udang ada lagi yea ?

    Ingat sudah di masak Soup KANGKUNG Otak Udang.

    Bacul badan besar , sedih tengok nya kaya kaut harta rakyat.

    Orang orang kampong kaya kaya belaka ke ?

    ReplyDelete
  7. kangkung masak dengan belacan sedap sangat.......belacan tu asalnya udang.....tak tau la kalau ada resipi belacan terkini dibuat selain dari udang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satay bontot pun sedap jugak,kena tambah kunyit banyak-banyak...

      Delete
    2. Bontot bakar antatulya. Tp dah out of order kerana di bom oleh tentera yg dh dihilangkan oleh ROSmah.Sebagai ganti sup Kangkong meletup.

      Delete
    3. Sate bontot makanan kegemaran puak2 umngok .

      Delete
  8. Semua kankong rtm umno.......

    ReplyDelete
  9. Anon 00:57 penyokong PR tengok rancangan sebegitu untuk melihat sejauh mana kemampuan/kebijaksanaan pihak umno/bn berhujah secara matang...ternyata sama taraf je dengan kebinatangan tu...itu sebab tv tak berani siar secara langsung perdebatan di parlimen...dan noh omar cukup menyedari kelemahannya maka dihantar ayam sabung yang tak ada taji untuk berhujah....rancangan lain terutama berita berbaur hasutan/fitnah dan propaganda orang PR dah lama tak tengok!!!

    ReplyDelete
  10. Anon 00:57 tak faham hak rakyat. Siapa bayar gaji pekerja RTM? Orang UMNO sajakah? Kalau di US dan lain-lain Negara maju, perdebatan terbuka LIVE dalam TV. Bukan Demokrat punya, bukan Republican punya.

    Di Malaysia, muka puak UMNO bila dalam TV, macam mak bapak dia punya TV. Diaorang fikir semua pekerja RTM penyokong setia UMNOkah?

    Jangan perasanlah wahai macai UMNO... kalau PKR perintah Negara, orang RTM tetap pekerja yang sama. Orang Pos Malaysia tetap pekerja yang sama, ...dan lain-lain.

    Saya rasa macai UMNO ni banyak syok sendiri. Bila orang PKR adakan tunjuk persaaan tak sayang Negara, tak ada permit polis....tapi bila orang macai UMNO Perkasa sendiri buat demo kah..kah..kah.hanya berapa orang sahaja dan orang lain hanya memerhati gelagat lawak bodoh mereka.....



    ReplyDelete
    Replies
    1. pembangkang luar tidak jugak sebodoh pembangkang malaysia..

      Delete
  11. kahkahkah... noh anjing bulldog belagak samseng tp bacul menyalak je lebih, mentang2 la muka buruk, nmpak ganas... kahkahkah

    ReplyDelete
  12. Kepada setia-usaha Datuk Seri Tengku Adnan bin Tengku Mansor (UMNO) Ketua Parti gerakan Mah Siew Keong, Ketua MIC Datuk Seri G. Palanivel, Ketua PPP Datuk T. Murugiah dan peminpin-peminpin komponen.

    Kami YIP KUM FOOK Ketua MCA Gombak, YIP JIUN HANN pemuda MCA Gombak dan Jayanthi Devi Balaguru ketua Gerakan Segambut (CHIA OOI SUN & CO.) Advocates & Solicitors 48-1 1st Floor, Jalan Brunei Utara Off Changkat Thambi Dollah, Pudu 55100 Kuala lumpur, dengan hormatnya disini harap semua parti komponen BN menyokong seruan bekas menteri penerangan Zain Nuddin menjemput bekas Perdana menteri DR. Mahathir bin Mohamad ke Putera Jaya menolong Kerajaan mentadbir Negara.

    Kerana berbanding dari segi ekonomi, keselamatan, pembangunan dan lain-lain dengan jelasnya bekas perdana menteri Dr. Mahathir bin Mohamad lebih berkaliber dan berpengalaman mentadbir Malaysia dengan sepurna.

    Sekian dimaklumkan. Terima Kasih

    YIP KUM FOOK & ASSOCIATES
    NO. 2A & 2B, 2ND FLOOR
    JALAN 53, DESA JAYA KEPONG
    52100 KUALA LUMPUR

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...