Saturday 25 January 2014

RAKAMAN GAMBAR ANAK KECIL SEDANG MENYUSU DARI IBU ANJING DI SYRIA MENGEJUTKAN DUNIA!!!!



Dilaporkan baru-baru ini anak-anak di kem pelarian Yarmouk di Syria terpaksa menyusu dari anjing betina akibat dari kekurangan makanan di kem pelarian mereka yang juga mencatat angka kematian hampir 7 orang setiap hari.

Tidaklah Omak Kau ketahui sama ada ianya merupakan suatu lakukan atau asli tulen ... namun yang pasti rakaman gambar ini mengejutkan satu dunia.

Kalau benar-benar terjadi ianya amatlah menyedihkan sekali dimana nak hidup sampai terpaksa menyusu dari ibu anjing sambil berkongsi dengan anak-anak anjing yang lain ... Jika ini suatu lakunan sebagai membangkitkan rasa marah dunia kepada negara Syria ianya amatlah jijik dan jahat sekali.

Jauh disudut hati kecil Omak Kau .. ini merupakan suatu lakunan dengan tujuan jahat untuk menarik simpati dan menanam perasaan benci melampau.

11 comments:

  1. Budak tu mcm anak India jer, dgn lilitan benang kt tgn tu...

    ReplyDelete
  2. lakonan atau tidak, kehidupan di syria sekarang memang amat menyukarkan bagi rakyat marhaennya. kehidupan rakyat sentiasa terancam dengan serangan bom tentera pemerintah di samping makanan dan air yang semakin kurang/ tiada lagi. Semuanya gara-gara pemimpin yang gilakan kuasa dan ingin mengekalkan kuasa sampai hari kiamat.

    ReplyDelete
  3. Lebih mcm anak anjing betina tu.

    ReplyDelete
  4. Betul rasanya kata Anon 10:48, saya sangat yakin ini bukan di Syiria atau mana2 negara Islam kalau di India saya yakin ianya benar. Semoga Allah memelihara agamanya yakni Islam fari segala fitnah.

    ReplyDelete
  5. Haluuuuuuu. ....
    Subhanallah....pun gitu hrpnya bila dewasa jdilah pjuang islam. Nauzubillah....mohon jgn jdi cam keza wlaupun kcil mungkin cara susuan adalah sma...huhuhu

    Khak tuih

    ReplyDelete
  6. http://www.emirates247.com/videos/desperate-child-feeds-on-dog-s-milk-to-survive-2012-01-30-1.440157

    ReplyDelete
  7. Macam muka mamak Keralla je...huhuuuuu..

    ReplyDelete
  8. Anjing pun ok janji trus idup pe da hal tngah nazak tu.....hebat na bona poie la tulung..

    ReplyDelete
  9. Glamour la keza skrg,satu dunia tau..hahaha

    ReplyDelete
  10. Malaysia pun dah jadi macamni sekarang.. kan kerajaan ZALIM.. nak bertenet pun tak boleh.. nak berblog pun tak boleh.. malah sapa2 yang pergi sepital kerajaan akibat jangkitan kencing tikus semua tak diberi ubat.. semua dibiarkan melarat.. zalim kerajaan Malaysia ni..

    ReplyDelete
  11. Tak taulah betol ke idak nie.

    Tapi mana mana negara Islam dalam bencana, negara islam lain langsung tak ambil berat nak tolong. Ada saja sebab yg menjadi alasan tak nak tolong.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...