Wednesday 9 November 2011

ALI RUSTAM SUDAH JOLOK SARANG TEBUAN TUN M DAN PAK LAH!!!



KM Melaka minta nama Islam pada SIS ditarik
Penggunaan perkataan 'Islam' dalam nama Pertubuhan Bukan Kerajaan, Sisters In Islam (SIS), perlu ditarik balik berikutan dakwaan sokongan terhadap program Seksualiti Merdeka 2011.

rustam ali silat group bersih 4Ketua Menteri, Datuk Seri Mohd Ali Rustam berkata, akibat sokongan itu, pihak berkuasa khususnya pendaftar pertubuhan perlu mengambil tindakan menarik balik penggunaan perkataan Islam itu.

Menurutnya, tindakan SIS yang didakwa menyokong program berkenaan adalah amat dikesalkan kerana tidak selari dengan nama Islam yang dibawa pertubuhan itu.

"Saya dapati SIS ini sering mengelirukan orang ramai, termasuklahsokongan terhadap program Seksualiti Merdeka ini.

"Perkara ini mudah sahaja. Kalau sudah haram, maka haramlah ia. Tidak perlu hendak dipertikai atau dibincangkan lagi.

"Saya harap pihak pendaftar akan tarik balik penggunaan perkataan Islam itu. Gunalah nama Sisters In apa sekalipun, asalkan bukan Islam," katanya.

Pada masa sama, Mohd Ali turut menasihatkan masyarakat supaya tidak melibatkan diri atau menyokong sebarang aktiviti berkaitan program berkenaan.

NONEMenurutnya, tindakan segera perlu diambil bagi menangani gejala homoseksual dan lesbian supaya ianya tidak berleluasa di negara ini.

"Mana ada agama dalam dunia yang benarkan lelaki berkahwin dengan lelaki dan wanita dengan wanita?

"Kalau dibiarkan, negara kita akan menjadi seperti negara Eropah, di mana perkara ini berleluasa. Kalau kita benarkan satu, lambat-laun ia akan semakin merebak," katanya

PANDANGAN OMAK:-

ALI RUSTAM CUBA NAK JADI "HERO"...BERSIAP SEDIALAH AKAN SERANGAN BALAS YANG BAKAL DITERIMA DARI TUN M DAN PAK LAH SECARA TIDAK LANGSUNG NANTI....ISU YANG KONONNYA BAKAL MEMBERI KEUNTUNGAN KAPADA UMNO DALAM MENYEMARAKKAN ISU PERKAUMAN DAN AGAMA AKHIRNYA AKAN MAKAN TUAN.....SEBELUM INI PAS PERNAH MENGSYORKAN SUPAYA SIS INI DIHARAMKAN TETAPI PEMIMPIN-PEMIMPIN UMNO LANGSUNG TAK AMBIL PORT...SEKARANG BILA PAK LAH DAN TUN SUDAH TIDAK ADA KUASA SUDAH ADA SUARA SUMBANG UNTUK MENGHARAMKANNYA....BETUL-BETUL HARAM JADAH PUNYA PENDIRIAN PEMIMPIN UMNO INI....BERANI KAPADA PEMIMPIN YANG TIDAK PUNYAI KUASA.. MENCIUM TANGAN SAMPAI KESIKU KALAU MASIH BERKUASA....RAKYAT BENCI DAN JIJIK AKAN PERANGAI PEMIMPIN-PEMIMPIN UMNO YANG MUNAFIK....UMNO IS DEAD... PR GANTI BN
.

1 comment:

  1. Dah tak ada isu lah tu. Tunjuk hero konon. Boleh belahlah kau!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...