Wednesday 9 November 2011

SHAHRIZAT CUBA KAITKAN PENDEDAHAN PROJEK TERNAKKAN LEMBU KELUARGANYA SEBAGAI SERANGAN KEATAS WANITA UMNO MALAYSIA...OTAK LEMBU PUNYA KETUA WANITA MALAYSIA!!!


Shahrizat: Keluarga saya berhak dapat projek lembu
Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Sharizat Abdul Jalil menegaskan bahawa keluarganya mendapat projek Pusat Feedlot Kebangsaan (NFC) yang menelan jutaan ringgit, namun beliau percaya isu berkenaan telah digunakan untuk menyerang beliau selaku ketua wanita Umno dan pengerusi Wanita BN.

NONE"Pada diri saya sendiri, saya lihat ini adalah agenda politik. (Ia) satu percubaan daripada pembangkang untuk melemahkan semangat dan tindakan Wanita Umno. Kami tidak semudah itu untuk dirobohkan," katanya.

"(Perkara) ini sudah dijawab dengan panjang lebar oleh menteri pertanian dan industri asas tani.

"Dan daripada apa yang saya dimaklumkan, jawapan daripada beliau itu sangat jelas dan nyata," katanya.

Beliau berkata demikian selepas merasmikan pameran Raja'ah oleh artis seni visual veteran, Dr Sulaiman Esa di Balai Seni Visual Negara di ibu negara petang ini.
pakatan rakyat convoy visit national feedlot corporation 031111 abbatoirShahrizat berkata keluarganya tidak sepatutnya dilayan sedemikian dengan apa yang dikatakan oleh pembangkang.

Sebaliknya, kata beliau, keluarganya berhak mendapatnya (NFC) kerana mereka telah bekerja kuat.

"...menteri dah jawab, dan saya gembira kerana kementerian akan pantau kejayaan projek itu. Saya dah lama dalam politik," tambahnya.

"Mereka (pembangkang) bukan minat sangat dengan NFC. Itu memang diarahkan kepada saya, selaku ketua Wanita Umno, dan juga pengerusi Wanita BN," katanya lagi.

NONEDalam pada itu, Sharizat turut mengambil peluang untuk menempelak Ketua Wanita PKR, Zuraida Kamaruddin kerana mengaitkan keluarganya dengan projek berkenaan.

"Agenda politik mereka begitu jelas. Mereka terumbang-ambing, macam ketua Wanita PKR tu. Saya malulah dia seorang wanita Malaysia macam tu, okay," katanya sinis

PANDANGAN OMAK:-

INI DINAMAKAN KETUA WANITA OTAK LEMBU...CUBA NAK HERET WANITA UMNO KEKANCAH PENYELEWENGAN YANG DILAKUKAN SECARA TERANG OLEH SUAMI DAN ANAK BERANAKNYA....DIA MAU SUPAYA SEMUA KETUA WANITA TERMASUK EXCONYA PERTAHANKAN BELIAU DALAM ISU INI....HANYA YANG BEROTAK LEMBU ATAU OTAK SUDAH DISELAPUTI PENUH DENGAN TAIK LEMBU SAJA AKAN PERTAHANKAN ANAK MAMI INI BERMATI-MATIAN....YANG SENANG LENANG DENGAN MENYAQMUN WANG RAKYAT ADALAH BELIAU SATU KELUARGA....MENGAPA MEREKA NAK JADI BODOH MEMPERTAHAN BELIAU YANG HANYA DAPAT SEDUT ASAP DAN ANGIN SAJA... BERANI BUAT BERANI TANGGUNG... JIKA ANAK MAMAI DIPIHAK YANG BENAR TAK PERLU TAKUT DAN GENTAR...KALAU BOLEH SHAHRIZAT MINTA MANA-MANA PEMIMPIN PR TERMASUK KETUA WANITA PKR ULANGI PERTUDUHAN INI DILUAR PARLIMEN...OPPS LUPA.. SUDAH PUN DIUCAPKAN DILUAR PARLIMEN TETAPI ANAK MAMI TAKUT NAK AMBIL TINDAKAN MENYAMAN....UMNO IS DEAD...PR GANTI BN

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...