Sunday 16 February 2014

MOHON JANGAN GELAK KUAT SANGAT .. ZAID IBRAHIM SAH BERTANDING DI PRK KAJANG KERANA MAU MEMPERTAHANKAN TAN SRI KHALID IBRAHIM.



Zaid Ibrahim dalam satu sidang medianya dirumahnya hari ini setelah mendapat keizinan dan perkenan dari isterinya, telah mengesahkan akan bertanding di PRK Kajang sebagai calon bebas lawan DSAI atas prinsip dan manifesto mau mempertahan Tan Sri Khalid Ibrahim sebagai Menteri Besar Selangor.

Tidak kah ini alasan yang agak pelik dan bodoh sebab Tan Sri Khalid Ibrahim dari awal pengumuman sampailah ke hari ini berdiri teguh dan sokong padu pencalonan DSAI di PRK Kajang serta langkah-langkah yang diambil yang kini dikenali sebagai "LANGKAH KAJANG".

Tan Sri Khalid diangkat sebagai Pengarah Pilihanraya KEADILAN PRK Kajang.

Jadi dimana logiknya alasan Zaid Ibarhim mau masuk ke gelanggang bertarung dengan DSAI disebabkan mam mempertahan Tan Sri Khalid Ibrahim sedangkan beliau mau memenangkan DSAI?.

Punyalah flip flop Zaid Ibrahim sekejap cakap kerana mau menyekat politik liar DSAI dari beliau menjadi MB Selangor .. lepas tu cakap dia bertanding bukan kerana DSAI pula.

Ini macam punya pemimpin pun ada ka??????? .. langsung sudah tiada beza dengan pemimpin-pemimpin UMNO gred kangkung.



Bekas presiden KITA, Datuk Zaid Ibrahim hari ini secara rasminya mengumumkan akan bertanding pada pilihan raya kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) N25 Kajang sebagai calon bebas.

Beliau berkata, keputusan itu dibuat atas pertimbangan membela prinsip politik sihat dan bersih, serta untuk menghormati mandat rakyat Selangor terhadap kepimpinan Tan Sri Khalid Ibrahim.

"Keputusan ini telah pun saya fikir dengan baik, panjang lebar dan semasak-masaknya," katanya kepada pemberita dalam satu sidang media pada Ahad.

Kata Zaid yang juga bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri itu, rancangan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk mengangkat dirinya sebagai Menteri Besar Selangor menggantikan Khalid adalah satu tindakan politik liar.

Bagaimanapun beliau menafikan tindakan beliau bertanding itu adalah kerana Anwar bertanding di situ.

Tambahnya jika Khalid dan pasukannya hendak 'disingkirkan', biar lah ia dilakukan melalui proses demokrasi di mana segala kelemahan dan kekuatan boleh diperbincangkan dan mengikut proses yang sesuai.

17 comments:

  1. haluuuu...

    inilah sorg lagi anak Ibrahim.. mcm2 perangai anak Ibrahim ni... ada katak.. ada flip flop... puiiii...

    khak tuih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn kutuk sangat kumpulan nama ibrahim...apa hina sangat ke nama ibrahim? Lu lupa dlm solat ditahiyat akhir lu sebut nama Nabi Ibrahim Alaihisalam....Berastafirallah selalu.....gua pun nama ibrahim.....

      Delete
    2. nampaknya ini termasuklah Dr Ismail Ibrahim penghulu majlis fatwa dan juga Tan Sri Datuk Professor Ahmad Ibrahim dan Tan Sri Dato Ir Omar Ibrahim. Anak-anak Ibrahim juga. Nak cakap tu mulut jangan jadi sial. Jangan libatkan nama bapak orang lain. Bodoh makan duit haram!!!

      Delete
    3. KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

      KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل


      KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل



      KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

      KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل


      KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل


      Delete
  2. Aloo kawan ank ibrahim lawan anak ibrahim apo ni adik beradik laen pepet n tote ko.....kahkahkah....bini zaid x marah ko batanding...gilo ko apo purak perando botulll

    ReplyDelete
  3. Mula2 calon bebas la.lepas dapat cium tangan anak badak terus dapat jawatan.kahkahkah

    ReplyDelete
  4. zaid bakal hilang deposit zaid mmg dh tak ad pngaruh parti kita pon dh mampos tk berkubur
    kasihan zaid lbh baik rujuk kembali pd umno mga perut penuh dg doit

    ReplyDelete
  5. haluuuu...

    itulah dulu konon lompat masa anak Ibrahim nak jadi PM 16 September... last2 sekarang apa pun tak dapat... gua simpati sama anak2 Ibrahim ni.. semua jenis terlepas.. semua geng lompat sana sini.. geng adik beradik flip flop.. bapak mereka pulak katak terbesar.. Ibrahim jugak tu..

    khak tuih

    ReplyDelete
  6. manusia setan ni memang patut pun x berada dlm PR.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. manusia setan ni lah yang hangpa sanjung masa dia umum letak jawatan menteri haritu... politik demokrasi yang menjijikkan... masakan Islam naik melalui politik acuan yahudi.. masakan taik boleh disucikan dengan air kencing.. beranganlah..

      Delete
  7. Abis la Kajang. Kaki judi lawan kaki liwat. Dasatttttttt.

    ReplyDelete
  8. apa alasannya zaid nak mempertahankan tansri khalid.. kalaupun DSAI menang sekalipun Tan Sri Khalid kekal sebagai MB.. tak gitu???? PAS sudah bagi amaran.. jangan kacau kerusi MB...

    ReplyDelete
  9. katak oh katak...dumno hanya membiarkan bidak kehadapan sambil serang fitnah Dsai dahulu...kan pencalonan prk lambat lagi..

    ReplyDelete
  10. Orang UMNO Baru yang mewakili BN banyak cakap tentang pilihanraya kecil Kajang masih tidak ada calon untuk bertanding tapi Zaid yang mendapat keizinan dari isteri nya pula menawarkan diri jadi calon bebas DUN Kajang.... memang kelakar seram..... kesian pencacai terpaksa mempertahankan maruah pemimpin yang penuh auta.....he.he...hee...

    ReplyDelete
  11. Anon 1436 kau ada bukti ke orang tu kaki judi dengan kaki liwat. Kalau main tuduh-tuduh tu dah jatuh hukum fitnah. Ingat la malaikat maut sentiasa memerhatikan kita. Istifar dan tobat la sementara nyawa belum sampai halkum..

    ReplyDelete
  12. Inilah salah satu sebab Allah melarang orang Islam minum arak. Otak boleh mereng, fikiran huru hara dan nikmat Allah swt pun tidak dimanafaatkan.

    ReplyDelete
  13. Apa masalah MAMAT Zaid nih mabuk daun Ketum apa????? Dia tahu ker masalah dalaman Kerajaan Selangor nih, bleh pulak buat buat statement bangang nak pertahankan TSKI... Adoyaiiii ZI, kalau dah banyak duit tu sedekah jer lah kat orang2 yang masih merempat kat Kajang tu ada gak pekdahnya...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...