Sunday 16 February 2014

MOHON SANGAT-SANGAT JANGAN KETAWA TERLAMPAU KUAT .... IBRAHIM ALI KATA DIA 1 BILLION LEBIH BAIK DARI DSAI JADI PERDANA MENTERI MALAYSIA.


Belum pernah dalam sejarah negara sebelum atau selepas merdeka ada manusia yang bercakap berdegar-degar besar macam Ibrahim Ali .. BELUM ADA!!!!.

Presiden PERKASA Datuk Ibrahim Ali berkata, beliau  boleh menjadi perdana menteri yang lebih baik daripada Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Ibrahim Ali berkata demikian di hadapan anggota NGO pendesak Melayu itu di Pulau Pinang hari ini, yang mana beliau memberikan surat lantikan kepada barisan kepimpinan baru PERKASA negeri.

“Saya boleh kata satu benda, daripada segi moral dan perangai, Ibrahim Ali 1,000 kali lebih baik daripada Anwar,” katanya disambut tepukan gemuruh.

“Jadi kalau kamu mahu perdana menteri, dan kamu tak suka orang lain, jangan bimbang tentang Anwar, Ibrahim Ali pun boleh jadi perdana menteri yang baik,” katanya.

34 comments:

  1. Itu opinion dia. It is subjective. Kita tak perlu la kutuk. Dengar, diam dan kalau tak bersetuju gelak aje la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

      KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل


      KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل



      KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

      KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل


      KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل


      Delete
  2. anak beranak Ibrahim sama saja.. sembang berdegar2.. elok2 dah Selangor maju bwah khalid dia nak pi ganti.. sembang mcm dia hebat sangat...

    ReplyDelete
  3. Biasalh..musim dia da tiba..MUSIM TENGKUJU..ongggg...ongggg...ongggg...itu KATAK sula mali ooooo..

    ReplyDelete
  4. Kenapalah kau dilahirkan dijadikan manusia alangkah baiknya kau dijadikan katak. Nak jadi PM konon wakil rakyat kampung halaman nya pun kena tolak. Podahhh......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haluuuuu...

      Beb ini amaran aku utk lu dan semua cai2 pr...lu org jgn nk kuarkn statemt katak bagai...lu org tak kn lupa yg pemimpin suci kita prnh hrpkn mp umno/bn utk lmpat masuk pr utk dia jd pm...lu org jgn buat2 lupa beb...klu betul jd, maka kita raja katak beb..bla tak lepas kita kutuk katak..semua rakyat tahu tkkn lu org sbgi pencacai pr tak tahu...Macamana nk dpt claim klu lu org suka buat kerjs budussss

      Khak tuihhhh...

      Delete
    2. Jit tontoya bunyi macai jib altantuya aja kah4. Lawak bodoh betul ada jugak peminat raja katak ni.

      Delete
  5. bila katak berbunyi, sudah semestinya berada dibawah tempurung.

    ReplyDelete
  6. ini katak jenis apa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haluuu...

      Katak jenis ni tak seterror pemimpin suci kita beb...biasa katak suka lompat je...tp boss kita jenis suka lompat dan celapak...lg bahaya beb..
      Lu baik2 beb...gua ckp sbb gua dh dicelapak...hmmm bestnya kenangan terindah beb..sbb tu smpi mati aku akan sokong pemimpin suci kita...

      Khak tuihhh...

      Delete
    2. Macai dumnos detected. Pemuja katak dan pemimpin-pemimpin sewaktu dengan nya. Cari makannnn......

      Delete
    3. Ini katak spesis baru beb kita panggil dia PERKATAK.

      Delete
    4. kesian makbapak dia terlahirkan anak yg xselayaknya menjadi manusia. atau memang makbapak dia pun bukan dari spesis manusia.

      Delete
  7. Katak sengal,ni kn kemarau,nk pggl yjan la tuu

    ReplyDelete
  8. padan tempat aku hujan hari ni.

    ReplyDelete
  9. Brahim bangang ngan Madey Kutty ni ngidap penyakit yang sama. Nak kan PERHATIAN! Kah kah kah kah.. Dua2 ekor ni standard SAMPAH je.. Huhuuuuuu....

    ReplyDelete
  10. Kau ni membodohkan diri kau aje depan org ramai-kalau dah bodoh tu kau diam2 je laa-tak payah nak memekak cakap benda bkn2-Kau tolongla buka mata kau tu luas2 kat dpn cermin tgk muka kau tu-Muka kau tu layak ke dapat jawatan penting? Nak jadi ahli biasa pun tak layak-Takde org nak pilih kau tu-Kau ni mmg muka tak tau malu-Aku harap kau kene buang dari PERKASA dan PERKASA dibubarkan-

    ReplyDelete
  11. Skg pun dia dah jdi PM ( Pakar Melompat) kdg kita terlupa mkn ubat tu jdi nya

    ReplyDelete
  12. PM tu Perkasa Manager la. Nak brapa banyan PM daa

    ReplyDelete
  13. katak perkosa nak makan ayam sembelihan ngok,dah puas dah makan lalat

    ReplyDelete
  14. katak tak main sembelih..dio maen bako-bako stok makanan je..

    ReplyDelete
  15. Dongar jo katak bebunyi ingat ibrahim ali...asal katak jo ibrahim ali....asal ibrahim ali jo katak...ong ong ong...bukan omar ong bahalul tu...

    ReplyDelete
  16. Wooiiiiii... Brahim mu ni nak jadi ketua darjahpun tak layak....
    Nak jadi PM konon......
    Jadi ketua Pekosa tu pun nasib..... lantik diri sendiri... kah...kah...kah....keh..keh..keh..
    kuh..kuh...kuh.......
    Brahim ni masuk maharaja lawak boleh la. .....

    ReplyDelete
  17. Tempat sendiri pun kena tendang ada hati nk jadi pm..jadi bapak ayam boleh la.itu kerja biasa bg macai.kahkahkah

    ReplyDelete
  18. ada teratak di hujung kampung..... bawah cermin kopak ada kotak... tersembunyi dalamnya ada tempurung .... sembunyi bawahnya katak melalak....
    ada teratak di hujung kampung..... bawah cermin kopak ada kotak... tersembunyi dalamnya ada tempurung .... sembunyi bawahnya katak melalak....
    ada teratak di hujung kampung..... bawah cermin kopak ada kotak... tersembunyi dalamnya ada tempurung .... sembunyi bawahnya katak melalak....
    ada teratak di hujung kampung..... bawah cermin kopak ada kotak... tersembunyi dalamnya ada tempurung .... sembunyi bawahnya katak melalak.... kah kah kah kih kih kih .. koh koh koh... BN taknak calonkan dia kat pasir mas masa PRU 13 dulu.., sampai sekarang tak habis lagi gila meroyan dia kah kah kah kih kih kih koh koh koh huuuk., ong ong ong ... ambo satu trillion kali lebih molek dari mustapha mohamed ( napo demo dok kecek lagu tu abe katok weeei) orang gila ni dah terlampau banyak nama gilanya , ada sesiapa nak bagi braheng katok ni gilo penamo ? katok ni banyak jenis katok, ada katok puru, ada katok pancing nu, ada katok oonng, ada katok pisang, ada katak kembung dan kat afrika ada katok hok yang boleh menyumpit tu (apo namo pun ntah)... so braheng ni katok yang mano ? tapi seingat yang ditunjukkan oleh National Geoghraphics tak de katok yang bergigi mancung mace demo abe weei. Abe ni tak habis-habis nak memalukan orang kelantan, orang melayu, orang islam, orang malaysia, orang asia tenggara, orang asia dan umat manusia seluruhnya. Tak kan tak sedor orang dah tak berkenan @ tak gemor kat demo.
    Ada sejenis katak yang takde satu makhluk pun berkenan ke dia .., anjing kurap yang lapor 2 minggu tak makan pun tak de selera kat dia... kah kah kah kih kih kih koh koh koh .. betul seperti yang dicatit oleh anon 02.00 - and I quote.. Brahim ni masuk maharaja lawak boleh la... tapi sorri la kalau nak menang (hak tu kawe tamboh)

    ReplyDelete
  19. peringatan buat omakkau. setiap kali ada artikel yg dianggap lucu omakkau pasti menempelkan gambar sekumpulan wanita ketawa dan tersengeh kambing.
    untuk pengetahuan omakkau, salah seorang gadis dalam gambar itu adalah diri saya sendiri. saya harap omakkau tidak akan menyiarkan lagi gambar itu dilain kali. saya selalu dijadikan bahan ketawa ditempat kerja saya gara-gara gambar itu yg selalu disiarkan oleh omakkau.
    saya dalam perbincangan dgn peguam saya tentang tindakan yg patut diambil terhadap pengendali blog omakkau ini.
    apalah salahnya omakkau menyiarkan gambar omakkau sendiri ketawa menggantikan gambar itu? sekian terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apo laie omakkau lotak jo gambar monyet ko kera ke gelak untuk tempelan.....

      Delete
  20. Bila kerajaan BN tumbang, kerajaan baru perlu menangkap IBRAHIM ALI. Bukan kerana politik atau kesalahan trafik tetapi hendaklah ditangkap dan diserahkan kepada Jabatan Psikiatrik Pusat Perubatan Universiti Malaya untuk dibuat siasatan mengapa orang yang mereng macam ini boleh diikuti oleh beberapa orang Melayu yang juga disyaki mereng!!. Beliau hendalah dilayan dengan baik dan pasukan siasatan juga dianggotai oleh pengarah hospital Bahagia, Tanjung Rambutan Perak!!!

    ReplyDelete
  21. Salah ke raja katak berangan nak jadi pm.

    ReplyDelete
  22. Ibrahim Ali adalah pelawak politik yang rasis. Oleh kerana itu dia akan cakap apa saje sama ada ianya berfakta atau auta tanpa mempedulikan persepsi orang lain.

    Lagi pula dunia politik dijadikan tempat cari makan makan maka populariti diri mesti kekal panas agar orang ramai mengingati dirinya.

    Namun kata-kata ahli politik yang tidak berparti seperti Ibrahim Ali memang tidak boleh dijadikan rujukan dan tidak boleh dipercayai kerana dia boleh berubah dalam membuat kenyataan jika ada sesiapa yang merasuahnya.

    Anda percaya.. anda akan terpedaya dan akan diperhambakannya...

    ReplyDelete
  23. saya penyokong ibrahim ali akan tetap mengundi ketua agong perkasa ini yg kami sangat sanjungi. kalau bukan ibrahim ali siapa lagi yg akan memperjuangkan hak melayu yg belum terbela sejak merdeka lagi.
    setelah 50 tahun merdeka hak org melayu tidak juga terbela sedangkan negara ini diperintah oleh org melayu sejak kerajaan british mengundurkan diri dulu. sokonglah ketua agong perkasa ibrahim ali

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masaalah kamu tu, kena tanya pada UMNO Baru le...... cuma aku nak tanya, Ibrahim Ali boleh ke bela orang melayu atau ajak orang melayu berperang dengan bangsa lain kerana bangsa lain lebih pandai dari bangsa melayu ?

      Delete
    2. Ano 14:01....DS Anwar pun melayu jugak..ikut paten nampaknya 100 tahun lagi pun Malaysia ni akan diperintah oleh melayu jugak...itu le kebijaksanaan dan kelebihan melayu tak kira la pas + pkr + umno....lu punya turn lambat lagi la..itu pun kalau tak kiamat...sebab lepas Anwar, ikutkan giliran lepas ni PM dari PAS pulak...hidup agama Allah..takbirrr

      Delete
  24. kadang-kadang kesian kat Tok Heng nih... tapi apo kan dayo, dio yang sendiri suko melompek dari satu lopak ko satu lopak, dari satu parti ko parti yang lain pulak., lotih la cam gini...dulu kato moluek kek Madey segalo yang tak elok sumor di sobut eh, lopeh tu dio yang menawarkan diri dio untuk cium bontot madey. Sojak dari tu esei tak berapo nak percayo kek Tok Heng, maaflah esei tak berapo bokonan orang yang cakap dan pendirian dio tak totap. Dalam PRU dio guno tiket PAS untuk botanding kek Pasir Mas, dah monang dio balik lawan TGNA, sekali sakit masuk hospital (dengan kuaso Allah) tibo-tibo dio mintak maaf pulak kek TGNA (bagusnya TGNA yang sudi maafkan dio) tapi dio masih tak berubah dan PM kito (DS Najib) takdo nak bagi poluang kek dio tu do...mako dongan joleh lagi toghang memang takdo siapo yang nak percayokan dio.. lain perkataan ... so long sucker...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...