Monday 21 May 2012

BERITA GEMPAR BUKTI BERGAMBAR!!!!!... PARA PEMIMPIN PAS/PKR TIDAK DIUNDANG KEMAJLIS PERKAHWINAN ANAK MANTAN TIMBALAN PRESIDEN PAS...PARA PEMIMPIN UMNO DIBERI LAYANAN VVVIP....PETANDA BELIAU NAK MASUK UMNO TIDAK LAMA LAGI??????


Kisah perkahwinan anak perempuan mantan Timbalan Presiden PAS, Nasharuddin Mat Isa dan isteri Munirah Mahmud, Nusaibah bt Nasharudin dengan pasangannya Mohd Nazri Husain kini menjadi bualan dikalangan para penganalisa dan pengkritik politik tanah air..

Dimajlis tersebut, Ustaz Nasharudin Mat Isa kelihatan amat intim dan mesra sekali dengan para jemputan VVIP dari kelangan UMNO yang diketuai TPM TS Muhyiddin Yassin dan Yang diPertua Dewan Negara TS Abu Zahar Ujang..

Diberitakan para pemimpin tertinggi PAS/PR tidak kelihatan...Adakah mereka tidak dijemput?....

Adakah senario ini memberi mesej yang amat jelas dan terang bahawa Ustaz Nasharuddin Mat Isa bakal melompat kedalam UMNO bila kepimpinannya dalam PAS sudah ditolak oleh ahli-ahli PAS?..

MUNGKIN SELEPAS INI BOLEH NASHARUDIN MAT ISA PERTAHANKAN KERUSI PARLIMEN BACHOK, KELANTAN ATAS TIKET UMNO/BN?

23 comments:

  1. Replies
    1. Dari dulu lagi dah perasan masa duduk kat Taman Tun Hussein Onn

      Delete
  2. PRU 13, minta jjangan calonkan ustaz nasha..ni la orang kata munafik moden.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak calon apa jenis org mcm ni?kenyang dgn duit bila masuk UMNO, duk dlam PAS kenyang dgn Doa..tp tetap pilih duit...

      Delete
    2. yesss..omak suko komen ekau ni..

      Delete
  3. sia2 je brjuang dlm Pas selama ni..ini lah jadinya apabila diri berasa hebat drp Ulama'..did u learn something, ustaz nasha? u hv been thru a lot wif most of the ulama'..but then u turn them down..how pity u r..

    ReplyDelete
  4. tunggu dan lihat perkembangan semasa. Tapi rasa sedih klu para pemimpin PR tidak dijemput sebab dah tido sebantar. Harap2 dia istiqamah dlm perjuangan dan tidak masuk umno. cuma jangan jadi calon aje. Kita lihat abg mat sabu dia tak ada jawatan semasa tu tapi dlm perjuangan masih utuh dlm PAS

    ReplyDelete
  5. Dulu Ketua Pas Asri Lepas Tu Nakaqi Lepas hassan ali...Tiap yg Pergi Datang yg baru..Patah berganti...Harap2 dia istiqamah dlm perjuangan .....

    ReplyDelete
  6. Keluar parti ke, masih lagi dalam parti ke, ust nasha dah jd sejarah utk dia sendiri. Orang macam ni, walau setinggi mana ilmu tapi takder pendirian, elok di biarkan jer dalam petisejuk!

    ReplyDelete
  7. Kita tidak tahu perkara sebenar..mungkin dia dh jemput tapi tiada yang hadir... jika perkara ini tidak benar..maka anda telah membuat fitnah..dan ingatlah sesungguhnya fitnah itu lebih besar dari membunuh... baik pi bunuh orangg.. ahak..

    ReplyDelete
  8. nasha ni aku nasihatkan supaya masuk umnu terus sebab kami tak berupaya untuk menyokong pemimpin yang berkarisma sebegini,kenduri nak jemput sapa pun boleh tak sama dengan parti nak jemput sape pun boleh,oklah jangan take it for granted tapi eloklah nasha menghambakan diri plak dalam umnu.....

    ReplyDelete
  9. apa masalahnya jmput pemimpin BN. Ada lagi orang PAS macam penulis yg masih brfikiran sempit. Banyak lg isu besar yg perlu dbincangkan. kata perjuangkan islam, tp akhlak kita x jaga. menimbulkan fitnah dan buruk sangka sesama islam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. masalahnya org2 PAS/PKR tak kelihatan pulak tu? persoalan nya siapa dia nak jemput tu lantak dialah tu pun tak faham

      Delete
  10. Jemput atau tak jemput, itu hak dia. Demokrasi katakan.

    ReplyDelete
  11. salam, bukan mcm penyokong BN , jangan cepat melatah, berfikir lah secara matang, apa salahnya ahli parlimen lain dijemput ?? bukankah mereka rakan sekerja Ust Nasha.?

    jom tnya sendiri ustz Nasha....setakat nak buat cerita dalam blog,, x perlu la,, mcm utusan malaysia jew,,,tak dak sumber...

    ReplyDelete
  12. Kenduri sebelah isteri jemput Pemimpin BN dulu, kenduri sebelah suami baru dok dijemput Pemimpin Pakatan Rakyat..!!!! hihi..bersangka baik..

    ReplyDelete
  13. Tak perlu elatah kat sini, kita tak tau pun perkara sebenar.

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. Bukan tidak hendak jemput Pas, Dap atau Keadilan tetapi lauk berkemungkinan tidak cukup sebab lembu yang disembelih tidak seberapa ekor so selepas umno makan barulah jemput kenkawan yang seperjuangan dalam parti.

    ReplyDelete
  16. ya tak ya juga,lauk lembu tak cukup sbb tu tak jemput pemimpin2 pr dan lauk lembu yang ada untuk pemimpin united lembu aja!!!

    ReplyDelete
  17. Hak dialah kan nak jemput siapa2 pun.. Dan hak parti juga nak calon kan siapa2 kan kan kan... kalau dh nampak condongnya kemana.. jadi sendiri mahu ingat lah...Aku sekadar ingin Mengucapkan Selamat Jalan Ustaz Nasha ..semoga beroleh sinar di jalan yg Ustaz pilih...

    ReplyDelete
  18. Teman2. Di pas... Jgnla dikutuk pemimpin mcm ni.. Yang cuba pertahankan mlyu dan islam... Tp sbb knduri kwin , klian kutuk.. Sudah laaa.. Kmbli la pd ALLAH.. Sesungguhnya kita hidup bersatu padu.. Untuk islam dan pelbgai bngsa.. PisauMesin

    ReplyDelete
  19. aduh..perkahwinan berbaur politik semua ni..
    kesian kat pasangan yang kahwin tu..
    tapi aku turut sedih..sbb fkirkn kenangn dgn pengantin tu..
    ape nk buat bukan jodoh..ape2 pun semoga bahagia..
    dan kalau politik pun kita tolak ketepi la jap..
    perkahwinan ni brlangsung kerana tuhan..bkn manusia..masyAllah..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...