Sunday 20 May 2012

Penyangak-penyangak UMNO mengganas lagi....cermin kereta dipecahkan, tayar dipancit...Ini bukan budaya Melayu, Yahudi Laknatullah pun tak seburuk perangai UMNO!!!!


Batu dan telur hinggap di acara Ambiga
Dua anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) DAP menjadi mangsa apabila acara minum petang bersama Pengerusi Bersama BERSIH S Ambiga dihadiri sekumpulan pemarah yang tidak berpuas hati.

perkasa tibai umno red shirt in merlimau malacca ambiga event car type puncturedADUN Ayer Keroh Khoo Poay Tiong berkata kumpulan pengacau itu menyerangnya dan ADUN Bandar Hilir Tey Kok Kiew apabila mereka meninggalkan tempat acara itu.

"Batu dan telur mengenai kereta kami. Cermin depan anggota kami turut pecah," katanya.

Salah satu daripada tayar kenderaan Tey juga dipancitkan, cermin sisi pecah dan badannya kemik teruk dihentam kumpulan itu.

Beliau membuat laporan polis di balai polis Merlimau.

BILA MAJLIS NAJIB RAZAK DI LONDON, UK BARU-BARU INI DIGANGGU DENGAN LAUNGAN "BERSIH", BELIAU KATA ITU BUKAN BUDAYA ORANG-ORANG MELAYU...PERANGAI YANG CUKUP TIDAK BERTAMADDUN INI INI DIKIRA BUDAYA MELAYU?... ATAU BUDAYA TEGAR UMNO KINI YANG CUKUP-CUKUP TERDESAK DAN NAZAK..

BUKTI JELAS KINI UMNO SUDAH TIDAK MAMPU BERDEPAN DENGAN RAKYAT SECARA HUJAH BERILMIAH.....SENJATA AKHIRNYA IALAH SECARA KEGANASAN...OTAK SUDAH TIADA.. KINI MENGHARAPKAN OTOT SEBAGAI PENYAMBUNG TALIAN HAYAT UMNO YANG KINI SUDAH DIAMBANG MAUT..


MUSTAHIL PENYANGAK-PENYANGAK UMNO BERANI MELAKUKAN KERJA BIADAP INI JIKA TIDAK MENDAPAT RESTU DAN SOKONGAN PADU DARI KEPIMPINANNYA..

10 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. http://ayid-manjaddawajada.blogspot.com/. Salam Ukthi. Ini kerja Lanun hahaha. Blog Ukthi ana ada link, sila semak dekat Senarai blog blog panas. Mohon link blog ana disini

    ReplyDelete
  3. http://ayid-manjaddawajada.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. hilang akal.. minum todi kot.

    ReplyDelete
  5. bengong betoi makhluk ni harta benda yg tak bersalah pun depa tibai.umeno be end tarbiah pengikut depa macam tu kot.

    ReplyDelete
  6. semoga ALLAH memberi hidayah kepada mereka yg terlibat... AMIN....

    ReplyDelete
  7. eloklah tu..bls membalas lerr..hik3

    ReplyDelete
  8. Kalau saya jadi PM saya rasa malu kerana yang melakukan perkara itu adalah tidak lain tidak bukan orang2 dan penyokong2 tegar UMNO.

    ReplyDelete
  9. Dua2 belah pihak sama saja.Masing2 ada penyokong fanatik. Setiap ahlinya ada yang panas baran tak tentu pasal, orang PR buat kat BN@UMNO, orang UMNO@BN buat kat PR. Kita berdoalah supaya kita tidak terlibat sama.. masih ada jalan berpolitik secara matang.

    ReplyDelete
  10. huhu..btul kate badong82..bkn dunia dikejar,ingat akhirat menanti..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...