Tuesday 1 May 2012

SELEPAS PERHIMPUNAN BERSIH 3.0 GAGAL BESAR...CERAMAH DATUK SERI ANWAR IBRAHIM HILANG SENGAT DI TAMAN KLANG JAYA MALAM TADI...KWAH KWAH KWAH....



Kata DSAI dalam nyanyiannya bersama ribuan hadirin pada Ceramah di Padang bola sepak Taman Klang Jaya malam tadi "Madu ditangan kanan - Pakatan Rakyat .... Racun ditangan kiri - BN" .... Aku dah tahu mana satu pilihanku..... menyatakan bahawa terpulang pada rakyat untuk memilih antara RM900 yang ditawarkan oleh Najib atau RM1100 jika Pakatan Rakayat memerintah Malaysia selepas PRU 13 nanti.
 

"Najib nak umum RM900.00 pun mengeletar lutut, tapi Insya Allah kita mampu untuk beri gaji minima sebagai permulaan sebanyak RM1100.00 kepada semua pekerja swasta yang selama ini mendokong perjuangan kita" ucap DSAI yang mendapat tepukkan gemuruh dari hadirin..

Najib bagi RM900.. DSAI up lagi RM200 jadi RM1100......

1 comment:

  1. tahniah warga klang jaya.. kami sekeluarga 2 kereta dari kajang dan banting pun ada di sana.. reformasi..!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...