Monday 24 June 2013

RAKAMAN GAMBAR PEGAWAI POLIS YANG CEDERA DIMUKA SEMASA MENJALANKAN TUGAS MENGAWAL PROTES SPR DEPAN BANGUNAN PARLIMEN!!!


Rakaman gambar seorang pegawa polis berpangkat Inspektor yang cedera di muka ketika menjalankan tugas menangkap dan menahan para peserta protes SPR depan bangunan parlimen hari ini.

Rakaman gambar ini sudah pun tersebar luas di alam maya...dikuti dari laman sosial FB.

12 comments:

  1. Mengapa......jd begini

    ReplyDelete
  2. ... mengapa nombor keanggotaan polis tiada tertera di baju???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paktehku

      Itu pakaian operasi.

      Ok pakteh ku sayang

      Delete
    2. SOP memang begitu.nombor tak payah pakai.sebab atas apa jua isu....ape no pegawai yg tangkap awak.tiada no makna nyer tiada pengenalan.mudah je kan.apa ada pada no seorang anggota.

      Delete
  3. ok le tu...kalau nak di compare kan dengan yang ni.. http://www.wasukalu.com/2013/06/demo-di-parlimen-26-ditangkap-seorang.html

    ReplyDelete
  4. ni mesti Siput Babi(SB)takpun pukida punya keroje...setakat yg kita tahu dah banyak kali demo yg lebih teruk tak de pun anjing2 umno ni kena hentak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 1604 cantuk bahasa ko

      Ko ni lah manusia paling babi dan anjing yang pernah aku tengok

      Maaf ya aku katakan mak bapak ko sama hanjing dN babi macan ko

      Delete
  5. Bila dah berhimpun ramai ramai secara haram pembangkang akan berani buat apa saja.mereka sengaja memukul,mencederakan sambil mengharapkan tidak balas dr pihak berkuasa tempatan atau pasukan keselamatan kemudian Anwar akan memutarbelit fakta dan menjaja kisah drama swasta pembangkang akan kezaliman kerajaan BN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu x percaya tungguuuuuu
      Drama pakatan
      Kene pukul ngn polis
      Padahal mereka sendiri buat masaalah

      Delete
  6. kan betul perhimpunan ni sbnnrnya tak aman. yg paling bodoh ialah mak bapak yg melahirkan org yg hadir perhimpunan ni. buat hapa la g meroyan..sedangkan ketua2 mrk hari ni yg ckp spr menipu..berebut2 angkat sumpah pagi tadi.

    ReplyDelete
  7. ala bang polis...sikit jer tu...kena mcm tu pun nak bergambar..malu lar sikit...nama pun polis..bukan kerani...dan BANDINGKAN DENGAN RAKYAT JELATA YANG POLIS BANTAI SETENGAH MATI..HERET ATAS JALAN..SEMBUR GAS..setakat mcm ni..budak umur 2 tahun boleh handle sendiri lar bro..

    ReplyDelete
  8. Ini yang buat aku bertambah pening ... keseluruhan kita sesama mesra dengan PDRM pada hari itu mcmana boleh jadi begitu aku pun nak tahu juga ... lagi pun rtm tv3 kita dengar tak kata apa pun takkan mereka nak boleh membisu dlm pekara spt sampai malam itu tak ada dlm berita tak ada pun inspektornya kena balun ... klw betul pun kita nak tahu sekali lagi sebab apa dia kena balun - mungkin dia tersalah jolok sarang tebuan kot ???

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...