Monday 17 June 2013

TUAN PUNYA KEDAI MINTA ORANG RAMAI MINTA MAAF DENGAN BELIAU KERANA DIA TUTUP KEDAI!!!!


Seorang tuan punya kedai di Larkin, Johor Bahru, Johor Bahru telah menampalkan satu notis dikedainya yang berbunyi :- " KEDIA AKAN DITUTUP DARI 15/6/2013 (SABTU) SEHINGGA 17/6/2013 (ISNIN) DAN DIBUKA PADA 18/6/2013 (SELASA) .  SILA MINTA MAAF!!!!

Pelik sungguh notis ini.. Dia yang tutup kedai tapi minta pelanggan pula minta maaf dengan dirinya...Sepatutnya dialah yang minta maaf dengan pelanggan..


Dulu ada Menteri kata kalau tidak percaya pada sistem Pilihanraya di negara ini boleh berhijrah ke negara lain dan seorang bekas menteri pula minta kita duduk di hutan.

Tuan punya kedai ini suruh rakyat minta maaf denganya sebab dia tutup kedai!!!


Di Malaysia macam-macam perkara pelik ada.

21 comments:

  1. Pekedai itu nak tulis Harap Maaf tapi tertulis Sila Minta Maaf.Apa pun sila maafkan pekedai tersebut yg akan memaafkan pelanggan yg dtg ke kedainya semasa tempoh penutupan tersebut...mcm mcm hal kalau tengok papantanda,notis kat mana mana kedai Cina,India lagi pening...inilah Malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pekedai tu tentu orang umno. umno dgn bodo tak boleh dipisahkan sama juga umno ngan jenayah tal leh pisahkan. ko ko ko ko.

      Delete
    2. kahkahkah.. anon 18:11..pencacai PR kalau bab fitnah memang cekap.. kahkahkah..

      Delete
  2. ko main sebat je lokasi kedai ni kan..haha tu nampak sgat kat blakang stadium darul makmur wei..

    ReplyDelete
  3. Ni lah kalau tak tahu berbahasa melayu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekarangni tak perlu nak perjuangkan bangsa melayu.. tapi bila boleh dapat keuntungan politik siap bawa keranda konon perjuangkan bahaya melayu..kesian puak PR..

      Delete
  4. omakkau yang bangang.. kalau aku puak PR aku takkan mengaku omakkau ni blogger PR.. apa punya bangang..

    ReplyDelete
  5. kat Malaysia yang paling pelik ialah perangai puak pembangkangnya..
    kata mereka pilihanraya Malaysia tidak adil tetapi merekalah yang paling hebat berkempen sejak diumumkan kalah dalam PRU sebelum itu..
    kata puak Islam mereka sesiapa yang berkongsi kuasa dengan bukan Islam adalah kafir tetapi sekarang merekalah yang paling hebat sehingga hilang Islam pada perjuangan mereka..
    kata puak bukan melayu mereka Malaysia adalah untuk semua bangsa tetapi jika itu tidak dilihat melalui tindaktanduk mereka yang lantang memperjuangkan bangsa mereka..
    dan banyak lagi kepelikan puak pembangkang di Malaysia ni..
    memang pelik Malaysia ni..

    ReplyDelete
  6. Sebenarnya pekedai tu nak minta maaf,mungkin disebbkan penguasaan bahasa melayu lemah jadi tk boleh nk salahkan pekedai jugak.

    ReplyDelete
  7. dalam isu ni penyokong PR lagila takdak modal nak pertahankan omakkau.. kahkahkah.. apa bangang punya omakkau..

    ReplyDelete
  8. Hangpa Cek betoi2 siapa pemilik kedai itu. Yang aku tahu pemilik kedai itu seorang lelaki berketurunan Banglasia spisis baru yg ujud di Malangsia telah diberi IC bertaraf warganegara. Kira ok lah tu apa yg dia tulis. Bagi dia ayat yg ditulis cukup power dan berbudi bahasa. Maafkan lah rakyat kita yg berbangsa Banglasia ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon 12:18.. hang kan dah Cek betoi2 IC.. hah apa lagi.. bagitaulah nama kedai alamat dan pemilik kedai.. aku tunggu ni..

      Delete
    2. 1218 ni sama jer dngn bos dpa penipu tahap gampang

      Delete
    3. kahkahkah.. lokasi di Larkin? padahal bayang dalam cermin terang2 stadium darul makmur.. kedai ni memang terkenal di Kuantan.. pemiliknya sendiri mau hengat..kahkahkah.. bodoh punya pencacai PR dan yang lagi tenging omakkau.. macam ni pun pencacai PR boleh percaya.. kahkahkah..

      Delete
  9. admin tolong perbetulkan info = ini kedai lampu berhadapan stadium darul makmur..tolong jangan buat malu penyokong tegar PR..

    ReplyDelete
  10. kesian penyokong tegar PR pun dah malu nak komen..

    ReplyDelete
  11. Tu le sekolah venukular....ikut kaum yg unik satu2 di dunia konon...1Mlysia konon tapi pndidikn beratus2 aliran ikut kaum....pening2 malah negara asal mrka pun lebih majmuk tapi pndidkn 1aliran je..malah lgi xbagi muka...kat TV pun pening cerita keling le,tamil le,cina le mndarin le,kantonis le tu xmsuk dri Indon,Phlipne,Latin le...yg baru Korea lak nmpk sgt murahnya kite xde jti diri nak alih suara guna BM mcm Thlnd n Indon guna 1 bhsa ..lepas ni skolah n cerita Bangla n Nepal lak...amcm setuju..Dok Mlysia entah 7 ktrunan blum merdeka blum reti BM.Bangla n Nepal lgi fasih BM mlh di Vietnam pun pndai BM....tukar slogan 1Mlysia kerana xtepat kerana mmg Mlysia 1je bila ada 2,3 Mlysia...yg patut ada 1Skolah1Aliran1Tulisan 1Bahasa 1Bangsa Mlysia bkn pelbagai sprti skrg...fikir2kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. kahkahkah.. isu ni tanya sama DAP..

      Delete
  12. hang memang berani.. pemimpin PR pun tak berani main isu sekolah venukular ni.. mana ada dalam manifesto untuk hapuskan sekolah jenis ni.. tepuk tangan untuk penyokong PR yang berani.. tetapi sayangnya pemimpin dia tak berani..

    ReplyDelete
  13. Chinese school educated.
    Malay language not important. Only learn maki in Malay to tiow your Malay kuli.

    ReplyDelete
  14. Gelak sonsorang aku malam-malam ni baca artikel ni

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...