Tuesday 8 November 2011

SHAHRIZAT SEKELUARGA LENCONG DANA PROJEK LEMBU PERGI MELANCONG KELUAR NEGARA SEKELUARGA




Keluarga menteri melancong dengan dana NFC
Suami dan anak-anak seorang menteri kabinet, pemegang saham serta  ahli lembaga projek kontroversi oleh National Feedlot Corporation Sdn Bhd (NFC) dilaporkan melancong ke luar negara atas dana syarikat itu.

Pengarah strategik PKR Rafizi Ramli berkata, akaun teraudit syarikat projek ternakan lembu itu menunjukkan mereka membelanjakan lebih daripada RM800,000 untuk lawatan ke luar negara itu.

Parti pembangkang itu mendakwa bahawa pendedahan berkenaan adalah hanya satu daripada perkara bermasalah yang menggunakan wang rakyat yang ditimbulkan oleh mereka.

PANDANGAN OMAK:-

PEMIMPIN-PEMIMPIN UMNO BUAT DUIT RAKYAT SEBAGAI HARTA MAK BAPAK DIA...BELANJAKAN MACAM HARTA PUSAKA PENINGGALAN NENEK MOYANG DIA....BANGKAI BERNYAWA PUNYA PEMIMPIN UMNO....RAKYAT AKAN PASTIKAN UMNO AKAN TUMBANG KECUNDANG PADA PRU 13 AKAN DATANG....RAKYAT BENCI UMNO... UMNO IS DEAD.. PR GANTI BN.

1 comment:

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...