Thursday 12 January 2012

Fitnah Utusan sudah sampai peringkat Polis pun dah menyampah..

4 comments:

  1. BERTAUBAT LA HANISYA ABD HAMID DARI MENYOKONG PERJUANGAN SESAT DAN MENYESATKAN. JERNIHKAN SEMULA FIKIRAN DAN HARI. JANGAN TERMAKAN HASUTAN PUAK2 KAFIR HARBI. BARISAN NASIONAL DAN UMNO YANG LAH YANG TELAH BERJASA MEMBANGUNKAN NEGARA INI SEHINGGA MAKMUR DAN MEWAH. WALAUPUN PEMBANGKANG PAS DAN KOMUNIS DAP SENTIASA BERUSAHA MENGGAGALKAN AGENDA KERAJAAN. RENUNG LAH HATI ANDA, PANDANG SEKELILING DAN PERHATIKAN ANAK2 ANDA. JANGAN SEBAB MENYOKONG PEMIMPIN GILER KUASA,HIDUP KITA NANTI PORAK PERANDA DAN TIDAK AMAN

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedih.. sedih gua baca ayat lu.. sampai tahap camni lu masih buta hati.. kesian gua dengan melayu cam lu.. melayu yg masih dijajah dengan minda ortodoks. minda sampah kelas bawahan. lu cuba bangun, buka mata, buka minda lu dan tgk negara yang lu cintakan ni..hakikatnya, apa lu nampak dalam kotak pemikiran lu ni jauh tersasar daripada realiti.. MAMPUS UMNO!

      Delete
  2. Wahai QUDRATULLAH, Kamu masih berada dialam fantasi, apa yg kamu sebutkan diatas adalah kenangan silam, jasa silam, untuk pengetahuan kamu, sudah ramai orang didalam umno sendiri sedar akan perkara ini iaitu pemimpin Umno menjadikan Umno sebagai tempat mencari kekayaan dan bukan lagi menjadikan Umno sebagai alat membela rakyat.

    Kalau pun kamu nampak seolah-olah Umno masih membela rakyat, sebenarnya, itu lakonan semata-mata, kaedah pembahagiannya ialah satu yang di beri kepada rakyat berbanding 10 lagi yang di bahagikan sesama mereka .

    Bahawa sesungguhnya kamu ketinggalan keretapi......

    ReplyDelete
  3. alaaa hai..apo lo Qudratun ni buto bona mato ati dio dgn apo yg brlaku dlm neghagho kito skang ni arr..x kan ekau x sodar laei Qudratun wei..negagho kito ni dah nk jahanam akibat daghi prbuatan di kojo eh dek tangan2 kotor ponuh doso pimpinan UMporNO siaL n dajaL 2. Cubo la ekau ejaskan sikik kepalo hotak kau 2 Qudratun wei !!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...