Friday 20 January 2012

KETUA UNIT MEDIA BARU UMNO SECARA TERBUKA AKUI BLOGGER PRO UMNO PAPAGOMO DAN PARPUKARI KAKI FITNAH MELAMPAU YANG SUKAR DIKAWAL!!!!



'Unit media Umno tak dapat kawal Papagomo, Parpukari'
Pengerusi unit media baru Umno, Tun Faisal Ismail Aziz berkata beliau tidak dapat mengawal penulis blog tertentu seperti Papagomo dan Parpukari yang dikatakan sering menyiarkan tulisan berunsur fitnah di laman berkenaan.

NONEKatanya, beliau tidak menyokong pandangan tertentu yang diketengahkan dalam blog berkenaan namun beliau mengakui bahawa laman berkenaan menyumbang kepada pengaruh Umno, lebih-lebih lagi ketika menghadapi pilihan raya kecil dan pilihan raya umum.

"Tapi saya lebih bimbang apabila berdepan dengan pemilihan Umno. Penulis blog ini akan bersaing antara satu sama lain.

"Nak kawal blogger Umno sendiri bukan senang. Apa cara kita hendak kawal mereka?," katanya lagi ketika ditemui di satu majlis diskusi pengguna laman blog Twitter, malam tadi..

Susah sangat ke nak kawal blogger berdarah UMNO pekat ni?....bagi kertas ada gambar agung pasti boleh kawal....kawal blogger UMNO ni macam kawal hantu raya....tiap hari kena bagi makan 2 biji telur....bila terlupa atau dah tak mampu nak suapkan dengan 2 biji telur itu yang mereka buat pusingan 360 darjah terus terkam dan gigit telur tuannya....tapi satu yang harus diberikan pujian kepada Tun Faisal ialah dia akui yang mangkuk ayun dua ekor ini adalah blogger kaki buat fitnah...tiada apa yang mereka tulis melainkan fitnah belaka....


Pssttttt.....helo papagomo @ Wan Mohamad Azri b Wan Deris dan Parpukari @ Mohd Salim Iskandar....kamu berdua dah dapat ke saman yang dikemukakan oleh ahli perniagaan yang nak saman kamu setiap sekor RM10juta?.

2 comments:

  1. http://tunfaisal.blogspot.com/2012/01/fitnah-malaysiakini-papagomo-parpukari.html

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...