Thursday 12 January 2012

PAPAGOMO BLOGGER KEKASIH GELAP SAIPUL DIMASUKKAN KEWAD GILA KERANA DSAI DIBEBASKAN????


Sejak diumumkan oleh Hakim Datuk Mohd Zabidin Mohd Diah, bahawasanya DNA yang diperolehi dari dubur Shitfull langung tiada integriti dan kesahihannya amat diragui ditambah pula keteranganya sudah dikira sebagai saksi kaki penipu..maka Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur sudah tidak ada pilihan melainkan membebaskan dan melepaskan segala pertuduhan kononya Datuk Seri Anwar Ibrahim telah meliwat Shitfool Baukari..keputusan ini amat memeranjatkan terutamanya kepada kumpulan kepala keras dalam UMNO termasuklah blogger yang amat kuat menyokong segala fitnah yang dilancarkan oleh Shitfull keatas Anwar Ibrahim kalau tidak lain tidak bukan Papagomo..beliaulah antara yang begitu yakin DSAI akan dihumban kedalam penjara..beliau amat sedar sekiranya Anwar berada diluar maka nyawa UMNO akan pasti cepat kojolnya...

Mulai dari saat pengumuan itu blogger haprak yang tak takut dosa ini terus menyerang Hakim yang membuat keputusan kononnya sudah dibeli oleh Anwar Ibrahim...tidak cukup dengan itu dia terus menyerang kepimpinan UMNO terutamanya DS Najib Razak dengan kata-kata nista sebab tidak menggunakan pengaruh dan kuasanya sebagai Ketua Eksekutif Negara menekan dan mengarahkan supaya DSAI didapati bersalah..

Sekarang rakyat sudah tahu segala apa keterangan yang dihidangkan dan dipersembahkan semasa perbicaraan adalah fitnah dan reka cipta semata-mata...blogger haprak ini langsung tidak mau menerima hakikat yang Anwar Ibrahim difitnah dan dianiaya..meroyannya makin menjadi-jadi gilanya...sudah ada orang beritahu dia kini mendapat rawatan dari pakar psikaitri dan masih mengambil ubat mententramkan jiwa....Jika ada sesiapa yang terserempak dengan blogger ini...nasihat saya supaya jangan hampiri beliau...segala tindak tanduknya kini dilindungi undang-undang sebagai orang gila...segala kesalahannya adalah kebal undang-undang..

Sila panggil pihak berwajib jika terjumpa...jangan cuba memandai-mandai nak tangkap dia...Sama-sama kita doakan semoga dia cepat sembuh..Aminnnnnn..

6 comments:

  1. tak payah doakan dia sembuh la..buat ape simpan mahluk syaiton macam ni...biar dia mampos kena hempet dgn bumi...

    ReplyDelete
  2. pergik MAMPUS sama lu papagomo!!!!

    ReplyDelete
  3. papagomoL tak puas ati pasai anuar dibbaskan, dengan ati yg sakit gomo menyumbat 3 bahan bukti terbaru kedalam lobang ekzos SIALfool iaitu kacangPARPU, serbok KARI berapi & 1 botol staot.bukti ini akan di semak & di cium olih najiuob & kak mah sebagai cagaran mendapat biawaksiswa.sialFOOL tidak dibenarkan mencuci lobang jobo dia sehingga najiob & kak mah pulang dr negara hitam selatan, lagi lama lagi byk biawaksiswa diberi.

    ReplyDelete
  4. biawaksiswa hanya utk mahasisa yg mcm shitfool..

    ReplyDelete
  5. spesis macam ni idup lagi ka.

    ReplyDelete
  6. MAHLUK CELAKA NI MAKAN HASIL DUIT HARAM SEBAB KERJA MEMFITNAH JE..JENIS TAK TAU HUKUM..SONDOL MACAM BABI HUTAN!!! PAPAGOMO PGI MAMPOS LA DGN KAU!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...