Thursday 5 January 2012

PENCETUS DEMOKRASI TULIN!!!

 
 
Andai takut dengan RISIKO usah bicara PERJUANGAN dan andai takut pada BERDEMOSTRASI usah bicara REFORMASI!!!!

Khairul Anuar Othman seorang PENCETUS DEMOKRASI TULIN menyampaikan taklimat mobilisasi 901 di hadapan ratusan warga Kapar malam semalam..

Dalam ucapan berapi, beliau berharap orang ramai akan hadir memberikan sokongan kepada DSAI. Himpunan ini penting bukan sekadar membela DSAI semata-mata sebaliknya penting kepada orang awam juga berkenaan sistem perundangan negara yang semakin PARAH!!

“Hadirlah beramai-ramai untuk menunjukkan bahawa rakyat hari ini sudah bosan dan jemu dengan konspirasi dan fitnah seperti ini dan rakyat menolak sebarang ketidakadilan dan kezaliman yang berlaku,” ujar Khairul Anuar Othman lagi.
 MAMPOS KAU UMNO KALI NI!! UMNO IS DEAD!! PR GANTI BN!!!!

2 comments:

  1. Hahahahaha. Lawak2. Orang suh pertahankan diri kat mahkamah, dia sibuk nak tangguh kes. Suh tunjuk bukti, tak jugak tunjuk. Dah kalah kes, sibuk nak demonstrasi. Apa punya bingai. Hahahaha. Lawak2.

    ReplyDelete
  2. Siapa konspirasi siapa? Siapa fitnah siapa? Khairul Anuar sudahlah...! Tak usah bertaklimatlah..jg cari penat dan jg keja sia2! Terima kasih kepada yang tolong awak jadi pandai! Jangan kacang lupakan kulitlah!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...