KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 27 January 2012

SELANGOR SAH MILIK UMNO PRU 13...CERAMAH PAKATAN RAKYAT DISABAK BERNAM GAGAL!!!


BERITA YANG AMAT MENGEMBIRAKAN PEMIMPIN-PEMIMPIN, AHLI,PENDOKONG,PENYOKONG DAN PECACAI-PECACAI UMNO ...CERAMAH DATUK SERI ANWAR IBRAHIM/PAKATAN RAKYAT DISABAK BERNAM MALAM TADI HAMBAR DAN LANGSUNG TIADA SAMBUTAN....DIPULAU OLEH RAKYAT TEMPATAN.


Setelah berlakunya peristiwa merusuh dan mengganas di Jalan Kebun jam lebih kurang 9.30 malam 21hb Januari 2012 yang lalu oleh sekumpulan pemuda berjiwa  dan berdarah pekat UMNO,  kini sambutan terhadap perjumpaan dan ceramah anjuran Pakatan Rakyat di Selangor, terutamanya jika penceramah itu Datuk Seri Anwar Ibrahim, ternyata dan terbukti sudah tidak mendapat sambutan lagi...terkini dilubuk kuat UMNO sendiri di Sabak Bernam...satu-satunya kawasan Parlimen di Selangor yang gagal dirampas oleh Pakatan Rakyat, ceramah YB Datuk Seri Anwar Ibrahim cukup hambar sekali...kehadiran penduduk setempat hanya disekitar 10 orang sahaja....DSAI pada malam tadi berceramah didepan makhluk-makhluk halus termasuk bunian....CUKUP MENGHAMPAKAN PARA PEJUANG PAKATAN RAKYAT.



Ternyata segala propaganda terhadap Pakatan Rakyat dan DSAI oleh UMNO amat berkesan sekali...kini Hj Ah Jib Gor sebagai Pengerusi UMNO Selangor sudah pasti tersenyum lebar bila mereka yang ditugaskan untuk menawan Selangor telah berjaya dalam penugasannya.. Misi tawan Selangor sudah berjaya....pemecatan Hasan Ali Akidah cukup memberi kesan dan impak... kemasukan Ezam Mat Nor sebagai tunggak utama menyerang PR memang tepat....penerimaan Noh Omar sebagai orang kuat UMNO Selangor memang cukup hebat...

Maka terkulat-kulatlah Pakatan Rakyat untuk mempertahankan Selangor pada PRU 13 nanti....rakyat khasnya orang Melayu sudah tekad muktamad maukan
UMNO... rakyat Selangor masih terbayangkan linang "air mata" Hj Ah Jib Gor bila beliau berkata jika rakyat Selangor mau hidup senang dan selesa.. kembalikan kuasa kerajaan negeri ketangan UMNO..

Pemberian RM100 untuk setiap pelajar sekolah, RM200 baucer buku untuk penuntut pengajian tinggi dan BR1M RM500 adalah satu langkah bijak Hj Ah Jib Gor menambat dan menawan semula hati rakyat...kisah lembu fidlot duduk kondominium mewah sudah tidak boleh dijadikan isu lagi...
TAHNIAH UMNO SELANGOR... MISI UNTUK TAWAN SELANGOR BERJAYA...

PSSSTTT.......betul ke apa yang saya cakap ni?....KWAH KWAH KWAH.

29 comments:

  1. Catatan yang sinis dan tidak kurang juga mesej yang ingin disampaikan. Terbaik dari ladang!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hawauuuu!!!!!....tokojut den... apa pun bravo... pinter,... pinter..!!!

      Delete
    2. Suratman Madiu16 May 2012 14:41

      Lungo Sabak mampir ngomber
      Lepas ngomber wetengea sakit
      Rakyat benci UMNO gedeber
      Bersama Pakatan rakyat bangkit

      Delete
    3. Tahniah, suatu teknik penulisan yang baik. Saya ingatkan cerita benar. rasa ingin tahu rupa-rupanya .......lain Teruskan

      Delete
    4. Bila aku teliti gambar2 ka atas tu... Kelkatu hurung lampu rupanya. Hidup UBN... Harkkkkk Tui..!

      Delete
    5. indon jgn menyibuk dlm urusan malaysia!! pinter pale hotak ko!! org malaysia yg sygkn negara x ckp loghat indon la bodoh!!

      Delete
  2. buek tokojut den yo!

    ReplyDelete
  3. Tahniah UMNO dan BN....
    ada harapan nak menang lagi nampaknya....hehehe...

    ReplyDelete
  4. hahaha pandai ko karang.. aku yg pnyokong umno ni pun ase berkobar2 bila bace..( tol ke aku umno??? ) =p

    ReplyDelete
  5. Tahniah Abang Jib dan BN. Nampaknya kita berpeluang besar tawan Selangor. Tak sia-sia aku menyokong Haji Abang Jib yang budiman lagi beriman !

    Aku sokong sangat AG buat rayuan semula kes liwat Anwar tu. Itulah ang sepatutnya Abang Jib oii. Demi keadilan Saiful. Aku akan lebih tabik kat Abang Jib kalau AG juga buat rayuan semula kes kematian Altantuya tu. Aku sebagai penyokong tegar abang JIb nak tengok sangat kes Altantuya tu dirayu semula sebagaimana kes liwat Anwar.

    Ayuh Abang Jib...kita buktikan BN dan UMNO ini amat adil dan telus.

    ReplyDelete
  6. hehehehehehehe tahniah BN selangor...... harap berjaya le ambil selangor balik sian BN.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. AMINNNNNN...

      ABU.... ALLAH BERSAMA UMNO

      Delete
    2. Allah BENCI Umno

      Delete
  7. Hampeh peluang Khir Toyol kembali jadi Menteri Besar...

    ReplyDelete
  8. kah3x...syok sendiri PR ni...kita tengok la nnt...

    ReplyDelete
  9. CEMERLANG,,,,GEMILANG....TERBILANG,,,,,,,,,,,

    ,,,,,,,TEMBERANG......

    ReplyDelete
  10. hihihi.... syabas omak kau dgn laporan yg extraordinary. terhibur jugak hati yg gundah.

    ReplyDelete
  11. Abang Mat Sabu kata org Jawa Sabak ni masih ramai yg karat biru dgn BN. Sebab tu tak ada org dtg ceramah PR... lengang... stadium kosong... sian!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jawa Sabak ni ada toto kromo.. adab tinggi tak le sampai buat isteri orang macam isteri sendiri... betul tak bang mat...

      Delete
  12. bunian je yg datang. manusia x da... hahahah. kuburkan umngok di laut cina selatan !!!!!!!!!

    ReplyDelete
  13. ha ha ha... mana nye tak ramei... yg banyak tu seytan...

    ABU.... Allah Bersama UMNO

    ReplyDelete
  14. betul tu! di kajang umno bertambah banyak... tp benderajer kekekeke penyokong dah tau x banyak mcm benderanya kekekeke

    ReplyDelete
  15. UMNO akan menang dengan pengundi hantu!! Jadi bersedialah Pakatan...

    ReplyDelete
  16. abg jib..kita sama 2 berjaung tawan selangor yer...

    ReplyDelete
  17. ABU = AKU BOSAN UMNO ( dah 50 tahun lebih memerintah, org melayu duk mcm tu gak, takdak perubahan) erm..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ABU....Aku Benci UMNO....Asal Bukan UMNO....

      Delete
  18. Alah gambar superimpose. SUPER IMPOS MAKKAU!!!!

    ReplyDelete