Friday 13 January 2012

PARTI BARU DIKETUAI KU LI BAKAL BERGABUNG DENGAN PAKATAN RAKYAT LAWAN UMNO/BN!!!!!


NGO Angkatan Amanah Merdeka (AMANAH) dipimpin Ku Li,terdiri dari politikawan-politikawan dan aktivis, dipercayai akan mendaftarkan badan tersebut sebagai pertubuhan politik yang sah atas desakkan ahli-ahlinya,  bagi membolehkan pertubuhan itu terjun kearena politik, bertempur dan berlawan dengan berkerja rapat dan jika boleh menjadi parti komponen keempat Pakatan Rakyat selain PAS/PKR/DAP. Jika ini berlaku maka sudah pasti UMNO semakin terhimpit dan tersepit. Dikalangan pemimpin-pemimpin AMANAH adalah mereka yang terdiri dari veteran UMNO yang masih mempunyai pengaruh dan cengkaman dikalangan ahli-ahlinya. Pengaruh yang mereka miliki ini mampu membuat ahli-ahli UMNO yang sekian lama memendam rasa ketidak puas hati mereka akan corak kepimpinan yang ditonjolkan oleh Najib Razak dan kuncu-kuncunya. Rasuah,penyelewengan dan salah guna kuasa sudah menjadi barah tahap kritikal.. Tahap peringkat 4.

Mereka ini memang sayang dan berdarah UMNO tulen, tetapi sudah tidak boleh melihat pemimpin-pemimpin UMNO terus menerus melakukan perkara-perkara mungkar yang nyata.
Pemberian berbentuk rasuah politik RM100 dan BR1M RM500 sudah dilihat tidak mampu memikat dan menawan hati dan sokongan rakyat kepada UMNO. Beri rakyat ambil. Undi masih berpihak kepada Pakatan Rakyat.

Apakah ini permulaan dari kesan pembebasan Datuk Seri Anwar Ibrahim. Kesan domino yang bakal menghancur leburkan UMNO dari muka bumi ini.

MAMPOS KAU UMNO KALI INI.....UMNO IS DEAD... PR GANTI BN.

2 comments:

  1. Yang penting dlm agenda menumbangkan Umat Melayu Naif Otak nya koloni Be End adalah ABU...
    Asal Bukan Umno..Be End akan berkubor!

    ReplyDelete
  2. UMNO dah lama mati dibunuh oleh madey kutty. Yang ade UMNO Baru klon ciptaan Madey kutty. Lepas pilihan raya ni insyaAllah jadi umno baru mati!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...