Sunday 15 January 2012

MAT SABU KHIANATI JANJI!!!!!



Mat Sabu: Pakatan dapat 'kerjasama dari dalam' BN
Timbalan presiden PAS Mohamad Sabu berkata Pakatan Rakyat kini mendapat "kerjasama daripada dalam" BN untuk membentuk kerajaan selepas pilihan raya umum akan datang

Kerjasama itu diperolehi daripada kakitangan awam termasuk anggota keselamatan dan juga bekas menteri BN, katanya dalam ucapan pembukaan di konvensyen Pakatan Rakyat di Alor Setar hari ini.

"Malah yang sedang bertugas dalam jawatan tanya apakah sumbangan yang akan kita beri untuk tumbangkan kerajaan BN," katanya lagi.

Mohamad turut mengulas mengenai keputusan perbicaraan kes Liwat II yang dihadapi ketua umum Pakatan, Datuk Seri Anwar Ibrahim pada Isnin lalu yang menarik perhatian ramai.

"Ramai tanya sebelum 9 Januari, kalau Anwar masuk penjara siapa nak jadi perdana menteri? Pemikiran akan datang, PM daripada Pakatan.

"Mereka tidak fikirkan lagi perdana menteri akan datang sama ada Datuk Seri Najib (Razak) atau (Tan Sri) Muhyiddin (Yassin), (Datin Seri) Rosmah (Mansor) jauh sekali,".......M'SIAKINI

KWAH KWAH KWAH.... INI MAT SABU BETULLAH....BILA RAHSIA SUDAH DIPECAHKAN MAKA UMNO AKAN MENJADI KELAM KABUT DAN HURU HARA......kwah kwah kwah....KINI SUDAH ADA TALI BARUT DALAM UMNO SENDIRI....kwah kwah kwah....SELALUNYA YANG JADI TUKANG TALI BARUT INI ADALAH YANG MAUKAN HJ NAJIB TUMBANG....AGAK-AGAKNYA SIAPA EK?... CUBA TEKA... kwah kwah kwah...PERLU INGAT HJ MOHAMAD SABU KATA YANG BERI MAKLUMAT DAN BANTUAN IALAH ORANG-ORANG DALAM BN DAN BUKAN DIKALANGAN KAKITANGAN AWAM...kwah kwah kwah....UMNO SUDAH TAK PERCAYA SESAMA MEREKA....kwah kwah kwah...PETANDA YANG UMNO AKAN TERLINGKUP GUYUB PADA PRU 13 NANTI....LIHATLAH LAMBANG UMNO PUAS-PUAS SEBAB SELEPAS INI LAMBANG ITU AKAN TERUS PUPUS... KWAH KWAH KWAH....ASALKAN BUKAN UMNO.. ANYTHING BUT UMNO.. ABU.

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...