Thursday 19 January 2012

LAMAN FACEBOOK HJ NAJIB KHUSUS UNTUK WARGA CINA BERINTERAKSI DENGAN BELIAU TELAH DIHUJANI PELBAGAI CEMUHAN DAN SERANGAN !!! TERLALU PANAS MENDIDIH!!!


PENTADBIR  HALAMAN FACEBOOK  AH JIB GOR terpaksa memadam komen yang dianggap tidak memihak kepada PM begitu pantas mereka hampir tidak kelihatan apabila ia disiarkan.
'Brother Ah Jib' membuktikan terlalu PANAS  untuk mengendalikannya

BERIKUT BEBERAPA KOMEN TERPILEH DILAMAN AH JIB GOR YANG DIALIHBAHASAKAN:


Anonymous_3e86: Apa yang baik Ah Jib Gor Facebook halaman jika PM Datuk Seri Najib Tun Razak tidak boleh perut komen-komen yang negatif? Beliau menjangkakan kita hanya menyanyi puji-pujian hanya beliau?Satu-satunya cara seseorang itu boleh meningkatkan ialah untuk mendengar kritikan.Tetapi bagaimana dia boleh menjadi pemimpin yang baik jika dia tidak boleh perut kritikan dan komen negatif daripada rakyat?
Jelas sekali, laman Facebook Ah Jib Gor hanyalah satu gimik untuk tipu orang Cina dalam memberi undi mereka kepada BN. Tetapi dari sambutan yang dilaporkan, ia kelihatan seperti dia hanya sebatan kuda mati.

Armageddon: Bagaimana anda tidak awam menjangka untuk membuat komen politik pada halaman Facebook seorang ahli politik?
Jika anda ingin mempunyai dialog yang ikhlas dengan orang, anda mesti bersedia untuk membaca maklum balas daripada penyokong anda serta musuh-musuh anda.
Jika Najib hanya mengharapkan puji-pujian, hanya menganjurkan mesyuarat Umno dan tiga juta ahli parti akan lebih daripada gembira untuk memujinya.

Shabaruddin: Bukankah Ah Jib Gor seorang ahli politik? 
Dia mendirikan sebuah laman web dan meminta rakyat tidak bercakap tentang politik. Dapatkan sebenar, jika anda tidak boleh menerima komen, hanya menutup halaman.

Swkdayaks: Brother Ah Jib (Najib), anda banyak bercakap tentang membasmi rasuah.
Tetapi bila SPRM (Malaysia Suruhanjaya Pencegahan Rasuah) akan menangkap rakan anda, Ketua Menteri Sarawak Tan Sri Abdul Taib Mahmud?
Kami hakimi anda oleh tindakan-tindakan anda, bukan dengan kata-kata anda.

Rayfire: syaitan oleh apa-apa nama lain akan sama mengerikan. 
Tidak ada gunanya untuk Najib melakukan semua ini publisiti aksi menjijikkan.
Papar perkara sebenar dalam tindakan dan rakyat akan menghormati anda untuk itu.Walau bagaimanapun, sangat banyak kekurangan. Selepas tangisan bahawa orang Melayu akan kehilangan kuasa pada mesyuarat Pekida, anda berani keluar dan berkata sebaliknya kepada kaum-kaum lain?
Itu sendiri adalah cukup untuk mengebumikan kerjaya anda. Anda tidak Ah Jib Gor, anda adalah pembohong yang bersifat talam dua muka.

Temberang Gary: Saya berlepas diri dari saudara ini lama dahulu.



Mob1900: Pentadbir laman web untuk memadam halaman Gor Facebook Ah Jib komen yang dianggap tidak menguntungkan begitu pantas mereka hampir tidak kelihatan apabila ia disiarkan.
Kenapa Ah Jib Gor, tidak boleh menghadapi kebenaran?


2CTS NILAI: PM, perkataan yang ramah dan nasihat. Anda boleh membeli kapal selam, kapal, cincin berlian, lembu, kapal terbang jet, dan lain-lain, dll.
Demi kebaikan, anda tidak boleh membeli orang. Anda telah menjadi nyata dan bercakap dengan kejujuran. Anda tidak boleh memperlekehkan orang, anda hanya akan menipu diri sendiri.



Podeh: Ah Jib Gor, wang semua hilang dan bank-bank asing lebih daripada gembira untuk menyembunyikan barang rampasan yang dipunyai oleh ahli-ahli politik Umno sekarang dan masa depan. Kita tahu kita tidak boleh kembali banyak, jika apa-apa sama sekali.
Sekarang anda mahu menjadi 'kawan' dengan masyarakat Cina. Ia agak terlalu lewat - kuda telah diperketatkan, tidak ada titik dalam menutup pintu pagar.
Orang seperti 'cowgirl' dan keluarganya masih tidak sedar tentang kemudaratan yang mereka telah lakukan kepada negara. Terdapat benar-benar tiada penyesalan, hanya ada alasan yang berterusan. Tim yong leh (Apa yang perlu dilakukan)?

Neoh Koon Eng: Saya fikir Ah Jib Gor telah benar-benar salah diadili sentimen Cina Malaysia. 
Tidak ramai di antara kita mahu menjadi 'kawan', dia hanya menjemput komen kesat pada halaman Facebook Cina.


OB: Encik Wong Nai Chee (pembantu baru Perdana Menteri), anda tahu bahawa 'wajah' dan 'guanxi' adalah elemen penting dalam budaya Cina.
Bagi bos anda boleh diterima sebagai 'brother Ah Jib', dia telah menumpahkan persepsi bahawa dia mempunyai personaliti dwi - 'cakap tak serupa Bikin', '1 Malaysia ',' orang yang pertama, prestasi sekarang ',' lu tolong gua, gua tolong lu ', dll.
Adalah sangat sukar bagi orang ramai untuk menerima bos anda sebagai jiran yang mesra pintu akan datang, tetapi pada masa yang sama seorang ahli politik yang boleh mempengaruhi menggunaan berkuasa seperti yang memberikan janji temu kepada seseorang dia tidak tahu untuk biasiswa, sebagai contoh.


Rakyat Malaysia: Ah Jib Gor akan berbuat apa-apa selagi ia tidak melibatkan perbelanjaan lebih banyak wang melainkan jika perlu, selain angpow RM500.
Mungkin Ah Jib harus mengambil wang daripada pemimpin-pemimpin Umno yang rasuah dan mengedarkan kepada kami. Jika anda juga boleh meminta rambut Putih Raja Taib untuk memulangkan semua wang yang dimiliki oleh Sarawak, yang akan baik juga.
Ini adalah cabaran kami kepada Najib. Adakah anda akan melakukannya?


Artchan: Izinkan saya lihat ... Adakah terdapat apa-apa bagus yang boleh saya katakan?Damn, semua saya boleh berfikir tentang dia yg tak patut ditulis.

KWAH KWAH KWAH......INGATKAN BERFB NAK TAWAN HATI WARGA CINA AKHIRNYA MEREKA BUKANNYA DAPAT DITAWAN TETAPI TERUS MEROYAN....KWAH KWAH KWAH....JIKA EPISOD INI DIJADIKAN PANDUAN DAN KAYU UKUR.... SOKONGAN MASYARAKAT CINA TERHADAP HJ NAJIB DAN HAJAH ROSMAH SERTA  UMNO DAN BN MAKA JAWABNYA... MAMPOS UMNO KALI INI....KWAH KWAH KWAH....

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...