Monday 24 June 2013

RAKAMAN-RAKAMAN GAMBAR PARA PEJUANG KHEMAH PADANG MERBOK MENUJU KE BANGUNAN PARLIMEN!!!!


Para pejuang khemah Padang Merbok tuntut Pengerusi dan Timbalan Pengerusi SPR letak jawatan secara terhormat kini sudah pun berada berhampiran dengan bangunan parlimen.

Sebelum berarak mereka telah diberikan sedikit taklimat oleh Chegu Bard dan Leman Raja Lawak agar bergerak secara tertib, berdisiplin tinggi tanpa ada membuat provokasi dan ganggu lalu lintas.

Segala perkembangan akan dilaporkan dari masa kesemasa.

3 comments:

  1. Ni kah Yg Najib nak tunjukan pada dunia bahawa Msia negara Demokarsi atsu negara kuku besi x mahu melihat keluhan rkyt. Kenapa kerajaan bagitu tunduk pada SPR sedang parti UBN cuma pelanggan pada SPR atau ada udang sebalik mee sembunyikan sesuatu pada rkyt.

    ReplyDelete
  2. kah kah kah! anwar & tian chua tido dalam banglo.. macai tidor dalam khemah & ataih jalan raya.. kah kah kah! Wei.. Husam suruh korang berdemo sampai mampus.. tapi dia tak turun demo, kena tangkap kat rumah pkl 3ptg.. kantoi ponteng demo.. kah kah kah!

    ReplyDelete
  3. Aper....
    Para pejuang khemah....

    Mmg patut pun pejuang khemah

    Tp lagi baik nama....pejuang pecacai

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...