Saturday 8 February 2014

DR AFIF BAHARDIN EXCO KERAJAAN NEGERI PULAU PINANG TELAH MENGUMUMKAN MENAWARKAN DIRI BERTANDING TIMBALAN KETUA AMK PUSAT BERGADINGAN DENGAN YB AMIRUDDIN SHARI ADUN BATU CAVES.



Sebentar tadi
Exco Pertanian Dan Industri Asas Tani, Pembangunan Desa dan Kesihatan Kerajaan Negeri Pulau Pinang merangkap ADUN Seberang Jaya, YB Dr. Afif Bahardin telah mengumumkan untuk menawarkan diri sebagai calon Timbalan Ketua Angkatan Muda Keadilan Pusat dan akan bergandingan dengan YB Sdr Amiruddin Shari ADUN Batu Caves sebagai calon Ketua Angkatan Muda Keadilan


Kini sudah ada dua set yang di tawarkan kepada anggota KEADILAN untuk memimpin AMK . Hanya YB Nik Nazmi masih belum mengumumkan siapakah regunya.

2 comments:

  1. Nik nazmi patut beregu dgn chegu bard.. Mmg tiptop la amk pasni. Gabungan bijak dgn keberanian. Chegu bard punya semangat lawan yg tinggi. Ketua amk: nik nazmi timbalan ketua amk: badrul hisham sharin. Mmg legend la dua org ni. Ini pendapat aku la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak boleh sebab Chegu Bard problem moral

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...