Tuesday 8 March 2016

PEGAWAI KHAS KEPADA ISTERI PM NAFI ANAK NAJIB PAKSA ZOUK SINGAPURA HENTIKAN PERSEMBAHAN.



Pegawai Khas kepada isteri Perdana Menteri, Datuk Rizal Mansor menafikan dakwaan bahawa anak Perdana Menteri, Norashman Najib memaksa Zouk Singapura atau deejay memberhentikan persembahan.

Menceritakan mengenai kejadian tersebut, Rizal berkata, Ashman mula membuat persembahan selepas tamat sesi deejay jemputan oleh Zouk.

“Bagaimanapun berlaku sedikit salah faham antara pihak pengurusan Zouk dengan deejay jemputan tersebut mengenai masa mula dan tamat persembahan.

“Salah faham itu adalah antara pengurusan Zouk dengan deejay jemputan mereka dan tidak ada kena mengena dengan Ashman.

“Berita yang mengatakan bahawa Ashman memaksa pihak Zouk atau DJ memberhentikan persembahan adalah tidak benar sama sekali,” katanya menerusi status yang dimuat naik di Facebook miliknya.

Rizal berkata, Ashman tidak pernah meminta untuk membuat persembahan dan beliau hanya datang atas jemputan yang dibuat oleh pihak pengurusan Zouk bagi membuat persembahan penutup.

“Mana mungkin Ashman boleh memaksa sesiapa,” katanya.

Sebelum ini, Zouk Singapura didakwa menghentikan set (senarai) lagu pilihan deejay Mesir yang terkenal Aly dan Fila supaya set lagu anak Perdana Menteri, Norashman dapat dimainkan.

Kejadian tersebut dikatakan berlaku pada Sabtu lepas dan kini menjadi viral di media sosial dengan video berkenaan disiarkan di Facebook dan You Tube.

P/S .. Pihak Pengurusan Zouk Singapore melalui laman sosialnya memperakui akan tiada campur tangan anak Najib untuk memberhentikan persembahan.



PENJELASAN RIZAL MANSOR:-


Atas minat dan kebolehan Ashman untuk bermain muzik genre yang diminati anak muda kini, dia dijemput oleh pihak pengurusan Zouk, Singapore untuk membuat pesembahan penutup (finishing act).

Mengambil kira bahawa ianya adalah satu penghargaan bagi bakat dan hobinya, Ashman bersetuju untuk hadir membuat persembahan tersebut.


Ashman mula membuat persembahan selepas tamat sesi DJ jemputan daripada Zouk, bagaimanapun terdapat sedikit salah faham antara pihak pengurusan Zouk dengan DJ Jemputan tersebut mengenai masa mula dan tamat persembahan.


Salah faham mengenai masa persembahan tersebut adalah antara pengurusan Zouk dan DJ Jemputan mereka, tidak ada kena mengena dengan Ashman. Berita yang mengatakan bahawa Ashman memaksa pihak Zouk atau DJ memberhentikan persembahan adalah tidak benar sama sekali.


Ashman tidak pernah meminta untuk membuat persembahan dan hanya datang atas jemputan, mana mungkin Ashman boleh memaksa sesiapa.

37 comments:

  1. apa kejadahnyo omak kau ambik tau kisah anak haji najib... sojak bila lak dah pandai jilat bontot haji najib... kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anak najib kaki mabuk..kaki betina.

      Delete
    2. Omakkau dah nyata proksi UMNO.

      Delete
    3. Hahaha....dasar tamak ada wang jadi syaitan pun tak apa!! Biarkanlah penyamun sirasuah dah memang golongan manusia bertopeng iblis apa nak di hairankan.

      Delete
  2. Dh malu la tu. Mak Bapak susah payah nak tayang betapa suci murninya depa pi umrah ulangalik Arab Saudi mcm pi Seremban - KL, anak pulak berdendang kt disko.

    ReplyDelete
  3. Aku tetap GOLKAR...damai yu
    golkar itu partai yg telah berjasa dlm kehidupan kebangsaan kita.... Siapapun tdk boleh meragukan ini...golkar itu milik bangsa indonesia dan simbul NKRI....liat saja di Golkar tdk pernah tanyak apa sukumu ....apa agama mu .... Apa bahasamu !!!! Yg ada mari kita bersama membangun dan memajukan bangsa indonesia ,yg sejahtra ...adil dan mbermmartabat ....!!!!!
    Tapi perpecahan golkar yg tanpa ujung selama 1 tahun ..itu keterlaluan ...!!!! itu berlibihan dan kebodohan !!!!.... Ayo ,,damai !!! Cari jalan terbaik ...krn perpecahan ini...... yg rugi bukan kamu atau beberapa org ..!!! yg rugi bangsa indonesia...yg rugi kader 2 golkar !!!! Tau !!!!
    Pada hal ...kami semua tau ... Kalau konflik partai politik itu ....biasa...!!!...krn pada dasarnya politik berwajah dua... Konflik dan konsensus ,,,bukan ...!!! Disetulah wajah kedewasan partai politik dan kadernya kalau konflik dan perbedaan mampu di ramuh menjadi komitman dan kesepakatan / konsensus....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ada ruang utk aku copy paste. Cilaka betul..

      Delete
  4. sekarang itu sbg pembuktian adalah jika benar daerah itu kaya SDM oil n gas....bangun pengeboran eksploitasi saja secepatnya.

    Apakah Malingsia akan kebakaran jenggot atau tidak....Dibangun secepatnya juga akan membuktikan bhw disitu benar wilayah kita.

    ReplyDelete
  5. Bapak gi umrah, anak jadi setan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau pulak bapak setan

      Delete
    2. setan duk bela setan.

      Delete
  6. aku harap mahfuz mintak maaf dgn khairy walaupun dia betui...
    tolonglah mahfuz...
    kawal skit kemarahan tu...
    kenyataan khairy ada synchronized ngan orang Lain...
    tu la PAS , tolak sangat pembangunan ekonomi...
    klau hampa ada initial movement pun dh cukup...
    tak salah aku ada hadis yg menyatakan sekiranya kamu tahu kiamat nk berlaku esok , di dalam tangan kamu ada benih , tanamlah ia...

    #CIMB_08050002702205
    #akuadaplanbinakerajaanislamsecarabaik

    ReplyDelete
  7. sajak mamak mudah lupa

    apanama... bila mamak kata kita jangan lupa
    apanama... sekarang mamak pula yang lupa
    apanama... dulu mamak yang kata kita mudah lupa
    apanama... dia pulak yang buat buat lupa
    apanama... dulu mamak kata melayu mudah lupa
    apanama... dulu menangis melayu yang mudah lupa
    apanama... bahaya LGBT Pluralis pun dia lupa
    apanama... ancaman syiah lagi mamak lupa
    apanama... komunis pula mamak dah lupa
    apanama... cuma mamak yang terlupa
    apanama... sekarang mamak ngaku lupa segalanya
    apanama... mamak kata kroni jangan dilupa
    apanama... nanti kroni dia lupakan segalanya
    apanama... cuma mamak lupa Allah kan ada
    apanama... tapi mamak tua mudah lupa

    ReplyDelete
  8. Kahkahkah...mana ada 1 mlm 2 dj..finishing act taik kucing. Backing kaw2 sampai apa alasan pun sanggup bg. Ashman mungkin dlm keadaan mabuk & mintak mcm2 dr zouk singapore sbb dia tau genting dah beli zouk. Dia tau pengurusan zouk akan tunduk atas permintaan dia. Ini wajah sbnr anak najib...bila mak bapak byk sgt makan duit tak tau punca, anak jadi liar secara semulajadi.

    ReplyDelete
  9. Sia2 je ds najib, rosmah pergi umrah..

    ReplyDelete
  10. hahaha OMK dah masuk spesis makan dedak..macai ajibkor rupanya

    ReplyDelete
  11. Untuk maklumat ahli Pas dan Amanah, ini adalah blog tajaan umno. Komentar dari mereka yg memburukkan antara barisan pembangkang adalah penyamaran ahli umno bg tujuan memecahkan kesatuan antara pembangkang. Rapatkan Saf teruskan perjuangan untuk tumbangkan umno/bn. Jangan ada yg terpengaruh dgn komen2 mereka. Sekian

    ReplyDelete
    Replies
    1. TERIMA KASIH. KAMI DAH LAMA TAHU. OMAKKAU BERUBAH SEJAK KHALID GAGAP DI SINGKIR DR PKR.

      Delete
  12. Ada satu artikal tu...perhimpunan parti pas... ada perempuan pegang belon ada lambang pas tu...itu ke tuan punya blog omakkau ni... kalau itu wajah makcik tu .. mcm pernah jumpa je...tak sangka pulak.. wajah mcm tu.. suka mengadu domba..sengaja siar dan tulis artikal supaya pengunjung blog omakkau.. bergaduh..

    ReplyDelete
  13. Aku merayu supaya ada ruang utk aku cut & paste. Tajuknya Mike Sabu ditolak DAP.

    ReplyDelete
  14. Cilaka punya puak pan. Dah kerap aku cut and paste pun mereka tak caya mike sabu tu jahat.

    ReplyDelete
  15. Hentikan dulu sengketa..blog ini hnya utk lagakan pembangkang...hati2 provokasi dlm blog ini..boikot dulu..jgn percaya pada provokasi begini...sahabat2 sedarlah kita bertelingkah sbb provokasi macai kat sini...

    ReplyDelete
  16. Ya setuju. Sejak ada komen mengajak bersatu semula dan rapatkan saf kelihatan kurang komen yg mencemar dan melagakan antara kita. Sah ada agen umno yg menyamar. Harap isu dr blog omakkau akan lebih positif selepas ini. Syukur sangat2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan berangan lah. Omakkau tak akan mengalah selagi Khalid Gagap tak diangkat sbg mb.

      Delete
  17. Blog Omak kau jd srabut bla walaon pas asyik copy paste benda yg sama tiap ari.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry yg copy paste agen umno cyber troopers

      Delete
  18. Kita diibaratkan ribut dlm cawan sj...jgn benarkan agen pak najib pecah belahkan pembangkang..jgn lepaskan perosak negara..utk kita rakyat semua bukan utk kepentingan sapa2..

    ReplyDelete
  19. Kita diibaratkan ribut dlm cawan sj...jgn benarkan agen pak najib pecah belahkan pembangkang..jgn lepaskan perosak negara..utk kita rakyat semua bukan utk kepentingan sapa2..

    ReplyDelete
  20. Hati2 ada info bahawa agen umno menerima task dlm blog pembangkang menyamar sbg ahli dr mana2 parti pembangkang melaga2 antara kita. Modus operandi ini hanya dilakukan oleh 2 hingga 3 org shj bg setiap blog pembangkang walaupun komennya kelihatan ramai.Kuatkan Saf.
    ps kenal rapat dgn geng cyber tropers umno

    ReplyDelete
  21. saf mana tu...

    saf Pakatan Harapan ke saf Tuang Punahsiat

    ReplyDelete
  22. Nnpk gaya kempen banyak kan membaca kurangkan ceramah bangang sudah ada kesan pada pencacai yg kronik dng ceramah di surau...masjid atau di stadium ... mme tak ada faedah pun ceramah sbb banyak kerosakkan yg timbul dari kebaikkan... banyak kan membaca lagi para pencacai...tahniah kikiki.... jom kempen banyakkan membaca kurangkan ceramah... org cerdik suka membaca hanya orang .... dengar ceramah smpi bila bila tak pandai sbb tak ilmu tak lekat lam otak kita....ahakss..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepas ni PAN boleh buat sesi membaca buku dgn tajuknya.."CARA2 MENDERAF PERLEMBAGAAN PARTI PAN AGAR MENDAPAT KEREDHAAN DAP"..

      Delete
  23. woii omak hang. dedak dah makan pagi ni???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oii Babi!!! Anak Haram!!!! Cirit lembu taik tonkang!! Dajjal! Unta! bahlol! kerabu asap! Sial! Jangan Ko tipu di sini! Ko berani hentam, OmaK??

      Aku laki Melayu pantang dicabar! Berani ko mari kita betumbik kalu ko bukan pondan sotong...

      sekian,

      Jeff Ulu Bernam
      PKR Reform

      Delete
  24. Beso ke isu perlembagaan parti??? Cuba tanya makcik pakcik yg undi pas tu tau ke perlembangaan parti pas? Phuiii...

    ReplyDelete
  25. Harap kita pendokong pembangkang jgn layan provokasi pencari makan cybertrooper yg bertuan ni..biarkan mereka melalak, jgn kita tewas ditgn anjing2 ini..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...