Thursday 31 May 2012

PERKASA PULAU PINANG CAKAP BESAR BEB!!!!.. HUKUM DENDA RM500,000 CIPUT CELAH GIGI...LAGI DIDENDA LAGI MEREKA AKAN BUAT KERJA BODOH LAGI!!!!!



Perkasa Pulau Pinang: Tindakan denda tidak wajar


GEORGE TOWN - Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) Pulau Pinang tidak gentar dengan denda yang dikeluarkan oleh Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) kerana dikatakan membuat pembakaran terbuka pada 25 Mei lepas di bawah bangunan Komtar di sini.
  
Pada masa yang sama, Ketua Wira Perkasa Timur Laut, Mohd Rizuad Mohd Azudin menyifatkan tindakan yang diarahkan oleh Ketua Menteri Lim Guan Eng menerusi MPPP itu adalah tidak masuk akal.
  
"Kita tidak gentar dan tetap akan meneruskan perjuangan yang telah dilakukan sebelum ini. Perkasa mendapat banyak sokongan dari rakyat yang rasa semakin terhimpit sekarang.
  
"Tindakan beliau (Lim) adalah tidak wajar kerana saya hanya seorang pemandu teksi. Kalau tidak ada duit untuk pilihan raya nanti, saya rela serahkan teksi saya," katanya kepada pemberita di sini hari ini.
  
Dalam kejadian itu, Mohd Rizuad bersama 20 ahli Perkasa yang lain dilaporkan berhimpun selepas solat Jumaat untuk membakar 10 helai baju T berwarna kuning yang dikatakan dipakai peserta Perhimpunan Bersih 3.0 yang telah insaf.
  
Ekoran itu mereka berdepan hukuman denda sebanyak RM500,000 mengikut Akta 29 (a) Bahagian Alam Sekitar (DEO). -

PERGH!!!! DASYAT GILER DEPA PUNYA KAYA BUDAK-BUDAK PERKASA NI.. RM500,000 NO HAL BAGI MEREKA...TIDAK MELEMAHKAN SEMANGAT JUANG MELAYU TULIN MEREKA...

PSSTT... INGATKAN BIDA NOMBOR PLAT KERETA SAMPAI RM500,000 YANG CIPUT... KENA DENDA RM500,000 PUN CIPUT JUGA..

1 comment:

  1. Mohd Rizuad ! kau ni mamak mana boleh nak jadi pribumi Malaysia. sadarlah sikit kau tu pribhumi India. Kau makan pil apa pun kau jadi keling juga.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...