Thursday 20 June 2013

BERITA YANG TIDAK TERPERANJAT LANGSUNG!!!!!... PERPECAHAN DALAM UMNO SUDAH BERMULA SEBAIK SAJA SELESAI PRU 13!!!!!!


Nampaknya kemenangan UMNO dalam PRU 13 yang lalu adalah kemenangan membawa perpecahan kepada parti tersebut.

Inia adalah apabila, sudah ada suara-suara dari akar umbi yang diluahkan melalui beberapa kain rentang yang dipasang dengan ayat yang berbunyi " MANA-MANA BAHAGIAN YANG GAGAL MENYUMBANG SATU KERUSI PUN DALAM PRU 13 KETUA DIMINTA BERTANGGUNG JAWAB DAN UNDUR SECARA TERHORMAT"

Maka nanti jangan ada pula kita terkejut beruk apabila adanya kain rentang dipasang menjelang pemilihan MKT UMNO mendesak Najib turun sebagai Presiden UMNO kerana gagal merampas Selangor dan menambah baik prestasi BN dalam PRU 13 lalu.

Atau ini sebagai permulaan dalam kelompok pro Muhyiddin mau menjalankan gerak desak agar Najib ditukar ganti pada penghujung tahun ini.

Apa pun tafsiran dan persepsi.. yang jelas UMNO sedang menuju perpecahan diperingkat akar umbi yang bakal menumbangkan UMNO itu sendiri kerana kekuatan satu-satu parti ialah diperingkat kekuatan akar umbi bukannya kehebatan di peringkat kepimpinan tertinggi.

Suatu perkembangan yang amat menarik untuk diikuti demi menyelamatkan Malaysia terus dizalimi.

4 comments:

  1. bukan macam PR.. pemimpin tak betul pun main hangguk ja.. hoi omakkau tak reti nak padam ka tentang syiah tu.. kau ni mmg jenis x reti mgaku salah ke.. yang kedai lampu tu pun kau tak betulkan.. nampak sangat kau ni banyak auta..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Geng geng khalid ismat memang mcm tu bro omak kau ni kan sekapal ngan dia

      Delete
  2. Mcm tulah bagus dah xboleh ganti baru bukan dah x menang buat himpunan tabur fitnah pas tu kluar fatwa mengarut kalau mati masa perhimpunan fitnah mati syahid ada betul kee hussam kambing tu sampai ulama tersohor puak pr pun pening ... Cerita mcm mcm petisyen takde kena megena pun ngan himpunan bodoh tu





    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro aku dengar dari risik2 cuma ada 5 jer oetisyen yang di buat? Betul ke minta pencerahan dari omak kau
      Benar atau salah?
      Itu lun petisyen bukan
      Pengundi hantu
      Pengundi bangla
      Pengundi 2 kali
      Arau pun blackout.

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...