Tuesday 18 June 2013

GEMPAR!!!!!!.. DSAI ADA 1JUTA HANDPHONE????????


Pergh!!!!!!.. Biar betul ni beb!!!!!!..DSAI ada sejuta handphone!!!!!

Ini adalah ekoran dari satu status di page akaun Facebook DS Ahmad Shabery Cheek apabila menanyakan kepada frensnya dengan satu soalan berbunyi:-  " BIASANYA SEORANG ADA BERAPA "HANDPHONE"?

Maka satu dari frennya atas nama akaun Anwar Ibrahim mempunyai profil gambar DSAI memberikan jawapan selamber rock yang memperli sebab pada pandangan Omak Kau satu soalan distatus yang langsung tidak menampakan ianya patut dikeluarkan oleh seorang individu bertaraf Menteri Kabinet, menjawab,.. " 1000000 kenapa?" Sehingga mendapat klik like sebanyak lebih dari 323 ketika artikel ini ditulis sedangkan klik like pada status tersebut hanya 220 saja.

Sebab itu pernah orang bijak pandai dulu-dulu berkata.. IF YOU ASK A SILLY QUESTION..YOU WILL GET A SILLY ANSWER...Jika kamu menyoal soalan bodoh maka kamu akan dapat jawapan yang bodoh juga.

17 comments:

  1. macam omakkau lagi bodoh.. nak keluar sesuatu isu tak selidik dulu.. kedai kat Kuantan gitau kat larkin.. apa punya bodoh omakkau..

    ReplyDelete
  2. Sepatutnya Sabreey Chik ni dilantik pengerusi PERMATA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahniah kpd ahli umno bodo...rosmah ayam serama menurut star mendapat tempat pertama wanita paling berkuasa di malaysia. agak2 berkuasa kpd siapa ek?

      Delete
    2. shabry mulut buih ketam selayaknya jadi menteri angkat tong taik je. muuuuaaah kah kah.

      Delete
    3. inilah tahap pemikiran puak PR..setakat tu saja..

      Delete
  3. If you post silly postings you get senseless guff.

    ReplyDelete
  4. Bodoh punya artikal

    ReplyDelete
  5. anon:21:45. artikel ni tak bodolah yg bodoh ko sebenarnya ada otak tak leh fikir. ko cuma fikir yg lucah2 je sebab dah terdidik ngan piem lucah utusex n tibi tiga suku. tulah ko jadi tongong lagi bahlol. inilah kebanyakan ahli2 umno memang bodo bongok. keh keh keh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. si mamat tak abis sekolah ni lagi..

      Delete
  6. Sapa yang bodoh sebenarnya?
    Pengundi hantu........hantu x dak....tipu lagi
    Pengundi bangla...mereka sendiri hantar spin kata umno......tipu lagi
    Pengundi 2 kal ....orang dpa gak.....tipu lagi
    Blackout........xdak tipu lagi dan lagi dan lagi
    Bila tanya bukti kata ada banyak repot tapi satu puun x dak......tipu lagi dan lagi
    Semua kena tipu lagi oleh penipu
    Ada otak x ada akal sbb tu senang kena tipu lagi
    Lagi lagi tipu lagi lagi kena tipu
    Oleh penipu

    ReplyDelete
    Replies
    1. PR Penipu Rakyaat biasalah tu bro man macai macai depa nak terima PR Pemutarbelit Realiti

      Delete
  7. "All PR macais have the right to be stupid,but Omak kau is abusing the privilege..".......ahahahaha

    ReplyDelete
  8. Tahniah Omakkau..Makin Famous blog nih..Famous mcm undi popular PR..Persoalannya : Apa macai umno-bn mau (dalam blog PR) ??? ...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hanya famous tetapi tidak berkuasa.. kahkahkah.. terimalah ketentuan Allah dan berusaha lagi PRU14 dengan membanyakkan kerja di kerusi yang menang dari hanya berceramah sana sini memfitnah BN.. jawapan dari persoalan anon 00:52.. macai mau menjawab fitnah dari omakkau.. kalau omakkau hanya post artikel berkenaan PR dan komen dari puak PR langsung tidak memfitnah BN tidak menjadi sebab untuk macai2 BN komen disini..

      contoh isu yang baik..

      LGE menghapuskan tol highway di Sungai Nyior.. Ketua Menteri Pulau Pinang telah berunding dengan syarikat konsesi lebuhraya untuk menghapuskan tol di Sg. Nyiur setelah pakatan PR mengambil alih kerajaan negeri Pulau Pinang .. pastu sambung dengan kos yang terlibat.. dan beritahu perancangan yang akan datang.. siap satu artikel.. kemudian janganla langsung nak sebut tentang UMNO dulu beginibegitu.. dan komen dari puak PR pun jangan sebut langsung tentang keburukan BN tapi hanya komen yang positif tentang PR.. barulah profesional..

      Delete
  9. Dosa mengiyakan fitnah yg tuduh DSAI pun tak habis lagi, ni pulak tambah lagi.Ada pemimpin tak sholat lima waktu, rasuah, family tak tutup aurat dan joli sakan, orang jahil pun pilih mereka.Insaf lah orang melayu orang bangsa asing tak hormat kita selagi pemimpin tak taat perintah Allah dan suka terima rasuah.Cakap berdegar degar, anak bini tak ikut cara Islam,lebih jadi binatang kerana Allah mertabatkan manusia dengan di berinya akal.Sikit sikit wasatiyah tapi bermewah melampau dalam hidup harian yang yg jadi contoh tak baik pada agama lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dosa tuduh najib membunuh tu abis dah ka..

      Delete
    2. Selagi kehakiman di kuasai umno, membunoh itu seolah perkara kecil sebab boleh cover.Rasuah dah dah tahap barah yg akan menbawa padah untuk negara.Menjatuhkan kan sesorang yg menegakkan kebenaran, adalah agenda umno.Fikir lah, masuk Malaysia tak catitan di immigration tapi kena bunuh dapat di kesan. Itu lah kuasa Allah bagi manusia menilai.Kalau hati dah buta I tak dapat tolong

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...