Monday 24 June 2013

KERAJAAN PR PULAU PINANG PIMPINAN KETUA MENTERI LIM GUAN ENG ANTI ISLAM????????


Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Pulau Pinang pada 22hb Jun 2013 yang lalu bertempat di Hotel Seri Malaysia, Kepala Batas, Pulau Pinang, telah menganjurkan Kursus Pemantapan Imam dan Pengijazahan Sanad Fatihah Peringkat Negeri Pulau Pinang Tahun 2013.

Y.Bhg. Tan Sri Dato' Syeikh Haji Ismail bin Muhammad, Imam Besar Masjid Negara Malaysia turut diundang sebagai tetamu kehormat untuk memberikan ceramah.

Ingat betul sungguhlah kerajaan PR Pulau Pinang dibawah YAB Sdr Lim Guan Eng ini benar-benar anti Islam sepertimana digembar gemburkan selama ini oleh juak-juak UMNO/BN dalam blog maupun di laman sosial.

Jelas sekali segala aktiviti berkaitan dengan Agama Islam di Pulau Pinang cukup subur tanpa ada halangan sedikit pun dari kerajaan PR Pulau Pinang malahan mendapat galakan yang cukup baik dan hebat.

2 comments:

  1. Bagus lah.ini menunjukkan walaupun bodoh macai PR ni,sekurang kurangnya diorang paham jugak perlembagaan negara.Mmg kerajaan yg ada sekarang bijak dari dulu lagi meletakkan islam sebagai agama rasmi,oleh itu tak der sebab Ah Beng bangang tu nak tunjuk anti islam dia. Selagi ada perlembagaan di bawah kuasa agung,dia mana ada berani nak tunjuk anti islam.

    ReplyDelete
  2. mana ada agama rasmi, kalau agama rasmi dah lama dah kerajaan umno bn guna undang2 islam ikut alquran dan assunnah. Rasmi tu maksudnya tiada yg lain hanya alquran dan assunnah yg tertinggi.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...