Sunday 9 June 2013

MARINA MAHATHIR JAUH LEBIH MATANG DARI BAPANYA.


Tidak semestinya dinobatkan oleh para pengkagum dan pemujanya sebagai negarawan paling ulung pernah dilahirkan dinegara ini bersifat berjiwa besar, matang dan profesional dalam tindak tanduknya.

Itulah yang dapat Omak Kau tafsirkan mengenai rakaman gambar diatas.

YB Nurul Izzah Dato' Seri Anwar Ibrahim dengan Ybhg Datuk Paduka Marina Mahathir Tun Dr Mahathir.

Kelihatan cukup mesra dan mampu ketawa bila bersua muka.

Umum sudah pun mengetahui yang DSAI sejak pembebasannya tahun 2006 lagi telah memaafkan apa jua tindakan zalim dan fitnah yang dikenakan terhadap dirinya oleh Tun Dr Mahathir Mohamad namun sampai sekarang negarawan yang dikatakan paling ulung oleh para pengkagumnya masih dilihat mempunyai sifat dendam dan terus menyerang DSAI dengan pelbagai fitnah usang dengan cerita diulang tayang.

Disitu terletaknya perbezaan jiwa antara DSAI dengan Tun M..paling menghairankan mengapakah Tun M tidak mau mengikut jejak langkah anak perempuannya Marina?


19 comments:

  1. betul tu laki pun dah 2 ekor betolke? mesti matang punyalah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berpada-pada meluahkan pendapat ... Ingat anak perempuan, isteri, emak dan ahli keluarga perempuan. Islam menghendaki umatnya patuh kepada perentah dan larangan Allah S.W.T.. Semuanya kerana Allah S.W.T..

      Delete
    2. Anak puaka 1 & Anak Puaka 2.....baguis lah dua-dua ekoq tu. MAsing2 penyokong tegaq LGBT....birds of a feather lah katakan.....kahkahkah

      Delete
    3. ko sebenarnya LGBT. yg kata kat anuar lgbt tu cuma utusex dan umnongok je macam ko bongok. ada hotak taruk kat bontot sebab lgbt kan? abis najib kaki puki dan main jubo tu ko tak kata lgbt. ko togong la. inilah melayu kucing kurap. sekarang ni semua harga barang dah naik sikit sebab orang macam ko lah yg tongong bongok. kui kui kui.

      Delete
    4. anon 15:03 ada lah contoh specimen terbaik anjing nuaq berahi yang telah Berjaya disontot kao2 oleh sinuaq tu sampaikan tak boleh membezakan yang reality dan fantasi. Nasib kamu lah Lahabau...hahahahahha...

      Delete
    5. jadi anon 20:52...kiranya kau nie dlm reality yek.....dlam reality dunia dajal UMNO/BN......redho jer ler....

      Delete
    6. Anon 08:07....alah yang ko bising2 sangat tu apa hal....yang ko tu dalam dunia dajal P'Gay'R/PR orang lain tak bising pun...ko pi lah sokong dan jilat jalang2 LGBT tu puas-puas, orang lain tak akan kisah punya....kahkahkah

      Delete
  2. Dorang 2 dh cnfrm bleh duit... Yg p'yokong mati2,b'parang2 nk sokong.. Rse mcm bodo je taksub gler

    ReplyDelete
  3. anak madey kuty lebih cerdik sikit je darp bapaknya. tapi bapaknya lebih bodo sikt drp lembu. tapi bab membelit memang pakar in tbe world sehingga orang melayu sanjung tinggi sampai sesetengahnya kata madey ni macam rasul umut melayu. tengoklah betapa bodo dan dungunya orang melayu. kena kelentong pun tak sedar.

    ReplyDelete
  4. Correction bukan melayu tp spesis UMNO yg takde kepala otak nak fikir yg betul .. dan yg salah

    ReplyDelete
  5. Ya Allah berilah hidayah kepada Marina Mahathir supaya dia dapat laksanakan kewajipan menutup aurat.Amin......

    ReplyDelete
  6. Ooops!! a picture may tells thousands stories. Gambar mereka mungkin menunjukan kemesraan tapi tidak ada kena mengana dengan politik bapak bapak mereka. 

    ReplyDelete
  7. Marina Mahathir jauh lebih matang dari bapanya. Nurul jauh lebih bodoh dari bapanya, bapa nurul lebih bodoh lembu gila...Hahahahaha.

    ReplyDelete
  8. Tidak semestinya dinobatkan oleh para pengkagum dan pemujanya sebagai ulama maksum, tuan guru paling mulia dlm dunia pernah dilahirkan dinegara ini bersifat berjiwa besar, matang dan profesional dalam tindak tanduknya.

    Berani omak kau komen begini..hehe

    ReplyDelete
  9. Lagi satu cuba omakkau tanya n.izzah kenal prof H x...

    ReplyDelete
  10. Aah aku pun ada terbaca betul ke x skandal lulus peksa tu

    ReplyDelete
  11. Korang ni kerja bergaduh jer..!!! buka mana-mana blog pun bergaduh jer memanjang..!! Mereka buat duit berlambak-lambak sebab mereka cerdik..tapi kita yang nak makan pun takde ni bergaduh bagai nak rak. Bila berlaku sesuatu pergaduhan, mereka blah naik jet peribadi ke luar negara..bila dah reda sikit baru balik tunjuk muka. Itu pun korang tak boleh fikir lagi??? Mari lah kita semua bersatu seperti orang cina di negara kita yang tercinta ini...

    ReplyDelete
  12. Marina anak mak.....Mukhriz anak bapak.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...