Thursday 20 June 2013

PENGUMUMAN RASMI PDRM...DAKWAAN MENYENARAIKAN BANDARAYA KUALA LUMPUR SEBAGAI BANDAR NOMBOR 6 PALING BERBAHAYA DIDALAM DUNIA ADALAH TIDAK BENAR SAMA SEKALI!!!!!



MAKLUMAT PALSU: Dakwaan sebuah laman sesawang yang menyenaraikan bandaraya Kuala Lumpur sebagai antara 10 bandar paling berbahaya di dunia adalah TIDAK BENAR SAMA SEKALI.

Orang ramai diminta supaya tidak semudahnya mempercayai dan menyebarkan maklumat yang tidak sahih daripada laman sesawang tersebut tanpa merujuk terlebih dahulu daripada pihak polis. Warga Malaysia juga haruslah menjadi penyebar maklumat yang bertanggungjawab dan beretika dengan memastikan sebarang maklumat yang diperoleh dan ingin dikongsi adalah daripada sumber yang rasmi.

Sepanjang tempoh 3 tahun iaitu dari tahun 2010 hingga 2012, PDRM berjaya mengurangkan jenayah indeks di Kuala Lumpur sebanyak 31.8%, hasil usaha berterusan pihak polis dalam menangani isu jenayah di bandaraya tersebut.

Sebab itu Omak Kau rasa sangat pelik apabila ada cadangan nak guna pakai tentera untuk hadapi Perhimpunan Aman Black 505 di Padang Merbuk Sabtu ini 22 hb Jun 2013?

5 comments:

  1. Info tentang illuminati..
    Mohon tuan siarkan agar umat Islam tahu..


    siapa illuminati? apakah rancangan illuminati? kenapa mereka buat semua ini?

    illuminati adalah kumpulan penyembah syaitan dan mereka tunggu dajjal sebagai pemimpin mereka untuk kuasai dunia.

    dengan tujuan kawal dunia sehingga datangnya dajjal, mereka merencanakan pelbagai rancangan yg dinamakan new world order.

    antara rancangan new world order adalah wujudkan
    negara israel, memecahbelah islam dengan wujud pelbagai mazhab ahlussunnah, merosakkan islam dengan wujudkan syiah yg dicipta oleh yahudi, perang dunia 1 & 2, dan rancangan besar yg mereka bakal lakukan adalah kejatuhan ekonomi US mungkin pada thn 2017 dan perang dunia ke 3 pada tahun 2023.

    untuk menjayakan new world order, pastilah puak illuminati perlukan watak pro-new world order (kump. A) yg dikawal sepenuhnya oleh illuminati.

    pada masa yg sama mereka tahu pasti ada yang menentang rancangan new world order terutamanya orang islam. Illuminati tahu kekuatan Islam dan mereka takut jika Islam kawal puak penentang & pastinya rancangan mereka gagal.

    maka puak illuminati cipta watak penentang new world order (kump. B) yang dikawal oleh illuminati supaya tujuan rancangan new world order tetap berjaya

    amerika adalah watak yang dicipta illuminati sbg kumpulan A dalam menjayakan new world order. amerika menggunakan alasan sebarkan demokrasi untuk halalkan perang (cth perang vietnam & iraq). sebenarnya mereka sebarkan demokrasi agar porak-perandakan sesebuah negara dan kuasai sesebuah kerajaan dgn matlamat menjayakan rancangan new world order.

    Manakala puak2 kononnya anti-amerika (sosialis & komunis) juga adalah watak ciptaan illuminati sbg kumpulan B & mereka ini juga menjayakan new world order.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang penting...btulkan akidah sendiri dlu ye yeop...x yah dok pk iluminati sgt

      Delete
  2. X payah cakap iluminati puak syiah pun dh nampak esp pemansuhan ahli2 sunni di iraq iran syria nie skang malaysia...pandai2 lah korang jgn terjebak yek...pegang lh pada asas rukun islam dan iman byklah mengaji quran dan doalah supaya jauh dr kesesatan...jgn terlampau taksub mengejar agama dan pemimpin sampai x dpt beza hukum Allah swt...

    ReplyDelete
  3. Biasa la dunia dh masuk masuk akhir zaman manusia berada dalam kesesatan untuk mengejar kebenaran...tanda2 kiamat timbulny ajaran2 sesat memesongkan aqidah umat manusia z dapat membezakan hukum2 Allah swt yg sebenar..kacau bilau...bencana2 alam...x lama lg keluarlah dajjal...wallahualam...

    ReplyDelete
  4. yg penting esok army...komando penuh kl. kita tengok.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...