Monday 24 June 2013

RAKAMAN GAMBAR SEBAHAGIAN DARI PESERTA PROTES DEPAN BANGUNAN PARLIMEN YANG KENA TANGKAP!!!!


Sebahagian dari para 26 peserta bantah depaN depan Bangunan Parliemn yang ditahan pihak polis sebentar tadi.

Antara yang ditahan ialah Chegu Bard, Adam Adli dan Safwan Anang.

5 comments:

  1. "Saya Dato Seri Anwar bin Ibrahim SETELAH DIPILIH SEBAGAI AHLI DEWAN RAKYAT, dengan sesungguhnya BERSUMPAH bahawa saya akan, dengan jujur, menunaikan kewajipan-kewajipan saya sebagai yang sedemikian dengan segala upaya saya dan saya akan menumpahkan segala taat setia yang sebenar kepada Malaysia dan akan memelihara, melindungi dan MEMPERTAHANKAN PERLEMBAGAAN".......itulah angkat sumpah brader Nuar pagi tadi dan boleh ambik elaun lepas ni. Jadi yang baring tengah jalan dan buat himpunan blackout 505 ni untuk apa sebenarnya ek? Mana pulak pergi bangla 40K tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dai Machai Brader Nuar berjuang mempeertahankan maruah diri dan rakyat sampai masuk penjara difitnah dan ditibai...jadi wakil rakyat dah tentu dapat elaun dari rakyat bukan duit BN.Brader yg baring atas jalan tu memang itulah habuan kita berjuang membela maruah. Engkau tu dapat apa jadi tukang adu domba?

      Delete
    2. Macai dh marah.sbb penat tidur atas jalan yb yb dh angkat sumpah
      Patut yb2 tu tidur sama atas jalan

      Delete
  2. Barua berbayar cari makan sbb dah lama nganggur deteted!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamu yg barua sbb kena tipu
      Mereka semua dh angkat sumpah

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...