Sunday 16 June 2013

RAKAMAN GAMBAR YANG TIDAK MUNGKIN DISIARKAN DI UTUSAN DAN BERITA HARIAN....PAPAN IKLAN SAMBUT KEDATANGAN DSAI DAN DSWA KE INDONESIA!!!!


Dari rakaman gambar diatas amat jelas bahawa Dato' Seri Anwar Ibrahim dan isteri Datin Seri Wan Azizah mendapat penghormatan negara apabila melakukan kunjungan ke Indonesia walaupun dinegara ini beliau sering dilemparkan dengan pelbagai fitnah.

Kehadiran beliau dengan DSWA ke Indonesia adalah atas kapisitinya sebagai Ketua Pembangkang...kalau sebagai Ketua Kerajaan, sudah pasti sambutan lagi hebat diberikan.

Sudah pasti rakaman gambar seperti ini dipadamkan terus dari pengetahuan rakyat oleh semua media milik dan kawalan UMNO/BN.


14 comments:

  1. Tu bukan gambar Nuar la bahalol,perut dia nampak buncit sikit........ahahahaha....

    ReplyDelete
    Replies
    1. negara Indonesia dan Singapura yang dah terang2 kdg2 menganggap kita musuh sudah tentu suka melihat kehancuran malingsia.. jadi kalau Anwar jadi PM akan tercapailah matlamat mereka.. Indonesia kan nak Malaysia jadi macam depa .. leh kawin campur.. kristian Islam jadi sama saja.

      Delete
    2. an0n 8.48. betullah itu bukan gambar anuar sebab perut buncit. tapi aku tengok laen pulak itu sebenarnya najibultuya ngan si rosmah ayam serama.

      Delete
    3. semalam dlm surat khabar new york post mengatakan najib menambah simpanan wang tunai di bank amerika sebanyak usd 25 bilion wang peribadi. keh keh keh...tahniah...bagusnya piem najibultuya kita ni...tahniah orang umnongok dan be end. syabas!!!!!

      Delete
    4. kahkahkah anon 17:33 nak tipu pencacai tahap darjah satu bolehla.. semalam AlJazeera mengatakan DSAI mengeluarkan usd 25.1 Billion wang peribadi uang dianggarkan sebanyak usd 1 Trillion.. kahkahkah..

      Delete
  2. Ape la bangang komen

    ReplyDelete
  3. depa (orang umno) sakit hati. najib tak di layan macam anwar.panas le tu.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. YA BETUL,CAI2 UMNO YANG BANGANG SAKIT HATI SEBAB PEMIMPIN MEREKA TAK ADA CLASS.

      Delete
    2. apapun menang tetap menang.. Alhamdulillah..sebelah sana yang menang ramainya siapa?DAP..

      Delete
  4. Prasangka buruk terhadap jirantetangga adalah santapan harian umnu.penghasut,perkauman dan macam macam lg yg negatif adalah rukun umnu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. manakala santapan penyokong PR ialah berprangsa baik hanya terhadap mereka yang condong terhadap PR dan terus mengkafirkan atau mengatakan sesuatu yang buruk kepada mereka yang menegur PR.. Yusuf Qardawi pun diorang sanggup kata..

      Delete
  5. gue benci ama lo malon.. mampos lu bapak anuar jadi presiden.. biar malingsia bankrap..

    ReplyDelete
  6. BARU DAPAT GAMBAR SETEPEK KAT PAPAN PLAYWOOOOOD DAH BANGGA

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...