Saturday 22 June 2013

SUARA RAKYAT SUARA KERAMAT!!!!.. AKHIRNYA PIHAK POLIS DAN DBKL MENGALAH DENGAN KEHENDAK RAKYAT DENGAN MEMBENARKAN PERHIMPUNAN AMAN BLACK 505 TERUS DIADAKAN DI PADANG MERBOK!!!!!



Pihak polis dan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) akhirnya mengalah apabila membenarkan Pakatan Rakyat meneruskan perhimpunan Black 505 di padang Merbok.

Menurut Datuk Johari Abdul dari PKR, polis dan DBKL memberitahu penganjur perhimpunan Black 505 boleh diadakan di Padang Merbok.


“Pihak polis dan DBKL telah beri kerjasama,” kata ahli Parlimen Sungai Petani itu dalam ucapannya di Padang Merbok sebentar tadi.“Terima kasih kerajaan kerana berikan kami ruang untuk berkumpul,” tambahnya. 

Sebelum ini Menteri Wilayah Persekutuan sendiri merayu kepada penganjur untuk ubah lokasi namun pihak pengajur tetap bertegas mau menggunakan Padang Merbok.

8 comments:

  1. Kelibat, dan tindak tanduk Nuar skrg ni dah jadi macam 'DAJJAL'

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pencacai kerajaan minoriti hahahaha

      Delete
    2. Anon 16.46, Dajjal kepala otak hang!!!!

      Delete
    3. Anon1646.la takat tu jer tahap IQ ko.tu jer yg mampu ko merapek.cian nyer ko.lebihkan minum susu yer.pi beli dan minum susu S26.bagus utk ko.

      Delete
  2. Sabar banyak2.... jangan cemburui sokongan rakyat kepada beliau...

    ReplyDelete
  3. pencacai2 umno ngok la sebenarnya dah jd Dajjal laknatullah.....kesiannnn yelo

    ReplyDelete
  4. Dajjal suci dalam najis....

    ReplyDelete
  5. Anuar Musa yg Dajjal.....

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...