Sunday 6 November 2011

KITA KALAU MENANG PRU ZAID TAK MAU JADI PM....LAWAK GILER YANG PALING BANGANG!!!




Zaid: Kita tak rebut kerusi PM tapi mahu jadi parti pemerintah


Parti Kesejahteraan Insan  Tanah Air (Kita) akan meletakkan banyak calon untuk bertanding dalam pilihan raya umum ke-13  kerana ia mahu menjadi parti pemerintah dan bukan parti pengacau seperti yang dilabel oleh pihak tertentu, kata Presidennya Datuk Zaid Ibrahim.
Sambil berkata Kita merupakan parti politik alternatif terbaik untuk rakyat kerana ia memperjuangkan kesejahteraan insan di negara ini, beliau berkata parti itu tetap dengan hasrat untuk menjadi parti pemerintah dan bukan parti pengacau mahupun pemecah undi.
“Kita bermatlamat menjadi parti pemerintah dan bukannya parti untuk merebut jawatan Perdana Menteri. Sebab itu kita mahu meletakkan calon sebanyak mungkin di kawasan yang difikirkan sesuai bagi memastikan kemenangan dalam pilihan raya umum nanti,” katanya dipetik Bernama Online.
Beliau diminta mengulas kenyataan beberapa pemimpin politik di Sabah dan Kedah yang menyifatkan Kita sebagai parti pengacau apabila berhasrat bertanding banyak kerusi dalam pilihan raya akan datang.
“Kita bukan parti main-main atau parti untuk memecah undi rakyat. Malah parti ini memberi peluang rakyat buat pilihan, sebab itu kita mahu bertanding di semua kawasan yang mampu dan difikirkan sesuai dan sekaligus menjadi parti pemerintah.
 
PANDANGAN OMAK:-
SATU PANDANGAN LAWAK GILER BANGANG YANG LANGSUNG TAK MASUK AKAL....MENANG PRU HANYA SEKADAR MAU JADI PARTI PEMERINTAH TANPA PERLU MENJADI PM....KIRA MACAM MENANG PRU TAPI JADI KALDAI TUNGGANGAN....JADI PARTI PEMERINTAH TANPA ADA KUASA EKSEKUTIF...PARTI PEMERINTAH YANG IMPOTENT....PARTI YANG MEMPUNYAI AHLI YANG BOLEH DIKIRA DENGAN JARI BERANGAN-ANGAN MAT JENIN MAU TAKLUK MALAYSIA... PARTI BARU SETAHUN JAGUNG DIKITAR SEMULA SUDAH PUN HANCUR BERDERAI DENGAN PEMASALAHAN KEPIMPINAN ADA PASANG ANGAN-ANGAN NAK TAWAN PUTRAJAYA...INI DINAMAKAN PARTI ANGAN-ANGAN MAT JENIN YANG CAKAP MACAM PAK PANDIR......UMNO IS DEAD...PR GANTI BN
.

1 comment:

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...