Tuesday 6 December 2011

BLOGGER GOBLOK CILAKO PAPA GOMO AKAN DIHERET KEMAHKAMAH!!!



Kolumnis mahu heret Papagomo ke Mahkamah
Seorang kolumnis hari ini menuntut penulis blog pro-Umno papagomo.com, Wan Muhammad Azri Wan Deris meminta maaf atas satu tulisan di laman berkenaan yang didakwa memfitnah dirinya.

Kolumnis berkenaan, Amin Iskandar berkata, kandungan tulisan bertajuk 'Amin Iskandar penulis the malaysian insider akui dicabul Anwar Ibrahim' itu tidak benar dan merupakan satu fitnah yang menjatuhkan nama baiknya.

“Saya mendapati saya difitnah oleh penulis blog tersebut yang menuduh saya dicabul oleh (ketua pembangkang, Datuk Seri) Anwar Ibrahim dan blog tesebut telah memaparkan sebuah gambar saya dan sebuah gambar yang bukan saya,” laporan polis itu dipetik.

Laporan berkenaan merujuk kepada salah satu daripada gambar yang didakwa Wan Muhammad Azri dalam tulisan berkenaan sebagai bukti bahawa Amin telah dicabul Anwar.

Foto dalam tulisan bertarikh disiarkan bersama tulisan bertarikh 26 November itu menunjukkan dua orang lelaki yang membelakangi kamera dan tidak memperlihatkan wajah kedua-duanya.
Ketika ditanya, Amin berkata beliau telah memastikan bahawa Wan Muhammad Azri, 28, merupakan penulis yang berselindung di sebalik nama samaran Papagomo di laman tersebut.
Katanya lagi, beliau memastikan demikian melalui semakan dengan "sumber yang dipercayai."
Peguam, Puspawati Rosman yang menemani Amin untuk membuat laporan di Balai Polis Travers berkata, tindakan hari ini merupakan langkah pertama ke atas Wan Muhammad Azri.

“Tuntutan utama adalah supaya penulis blog itu meminta maaf secara terbuka dan mengaku bahawa beliau telah berbohong dalam penulisan beliau.

“Sekiranya tuntutan mahkamah perlu dibuat supaya beliau mengaku, kita akan buat tuntutan mahkamah... Kita akan hantar surat tuntutan,” katanya lagi kepada pemberita selepas laporan polis itu dibuat...MAMPOS TERGOLEK ANJING LAH KAU PAPA GOMO...KEBENARAN ITU PAHIT....KEADILAN ITU PERIT... PERJUANGAN ITU SAKIT.....RAKYAT BENCI UMNO...ANAK-ANAK MUDA TOLAK UMNO...UMNO PARTI POYO... UMNO IS DEAD...PR GANTI BN

5 comments:

  1. muka papagomo pon cam lahanat..mampus la ko kali ini..baru ko tahu langit tinggi rendahnya...

    ReplyDelete
  2. heret je lahanat ni ke mahkamah,lpas tu jel seumur hidup kerja berat, koje nk pitnah org jo,mcm la dio tu boto momanjang, apo dio ingek dio tu maksum ko? hotak eh, banding dio dengan lombu, ghasonyo dio laie bangang dari lombu tu.. lomtu tu mkn berak tu pun ghoti jugak nok bahaso dgn tuan eh, dio tu, mkn berak kojo nak pitnah org shj!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. jebon mana nii...muka minta kaki je..

    ReplyDelete
  4. nampak pada air muka dia ni...macam ada masalah mental...

    ReplyDelete
  5. Tangan yang mencincang akan putus

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...