Friday 2 December 2011

PEMIMPIN AKAR UMBI NAIK ANGIN DENGAN PEMIMPIN-PEMIMPIN TERTINGGI UMNO!!!!!


Perhimpunan Agung Umno: Wakil Pahang Ingatkan Pemimpin Jangan Cetus Kontroversi Atau Masalah
KUALA LUMPUR: Umno Pahang menyeru para pimpinan parti tidak menimbulkan sebarang kontroversi atau masalah kerana ia akan menyukarkan pemimpin bawahan untuk menjawab dan mempertahankan Umno.
"Lepas satu, satu kontroversi dan yang terbaru National Feedlot Corporation Sdn Bhd (NFC). Saya minta tolong jangan hangatkan keadaan...," kata Timbalan Umno Bahagian Jerantut, Wan Amizan Wan Abdul Razak yang membahaskan usul ucapan dasar Presiden Umno di Perhimpunan Agung di sini, Jumaat.
Beliau berkata, kontroversi dan masalah hanya akan membuka peluang kepada pembangkang untuk menghentam Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak.
Dan ini katanya telah pun mereka lakukan semasa perdana menteri sedang mengerjakan ibadat hajI........KEBENARAN ITU PAHIT... KEADILAN ITU PERIT.....PERJUANGAN ITU SAKIT....RAKYAT BENCI UMNO....RAKYAT BERSAMA-SAMA DENGAN PAKATAN RAKYAT....UMNO IS DEAD... PR GANTI BN

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...