Thursday 15 December 2011

NAIB PRESIDEN KANAN PAS TAK BERANI BERTANDING LAWAN IBRAHIM ALI DIPARLIMEN PASIR MAS!!!


Salahuddin Ayub Sedia Tanding Di Kerusi Panas Tapi Pasir Mas Milik Orang Lain Yang Lebih Hebat

Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub tidak menolak jika diletakkan bertanding di kawasan sukar bagi membantu parti merampas kerusi yang dimenangi Umno pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) nanti.
Malah, katanya, perkara itu juga merupakan matlamat peribadinya selain selari dengan kehendak pucuk pimpinan PAS yang mahu beliau bertanding di kawasan panas.
"Mungkin saya akan bertanding di kawasan yang tidak menjamin kemenangan...mungkin di tempat yang ada peluang 50-50 untuk menang bagi menambah kerusi yang boleh dimenangi parti.
"Pilihan raya akan datang amat penting bagi PAS dan juga Pakatan Rakyat," 
Mengulas mengenai desas-desus beliau bakal diturunkan bagi berdepan Presiden Pertubuhan Peribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) Datuk Ibrahim Ali di Pasir Mas, Salahuddin berkata, beliau mempunyai misi yang lebih besar dari itu.
"Mungkin ada pihak melihat keperluan saya di situ tetapi saya ada misi yang lebih besar dari itu. Ada orang lain yang lebih sesuai untuk berdepan Ibrahim Ali di Pasir Mas," katanya lagi
TERBUKTI KEHEBATAN IBRAHIM ALI YANG DIGELAR MAHARAJA KATAK MEGA MALAYSIA....KALAU DULU DIA PERNAH UNGKAPKAN BAHAWASANYA MANA-MANA PARTI NAK MENANG DALAM PRU MEMERLUKAN SOKONGAN DAN RESTU DARI BELIAU...SUDAH PASTI TIADA SIAPA YANG BERANI NAK LAWAN TUKANG BERI RESTU.. 

SIAPA NAK BERANI LAWAN MAHAGURU DARI SEMUA NEGARAWAN ULUNG NEGARA....TUN MAHATHIR PUN KENA DENGAR CAKAP DIA....CALON YANG PALING LAYAK  MAMPU MENEWASKAN IBRAHIM ALI HANYALAH AYAH PIN SAJA...POLITIKAWAN YANG LAIN JANGAN NAK BERMIMPI....SILAP-SILAP HARI NASIB TAK BAIK BOLEH HILANG WANG DEPOSIT...

JANGAN NAK MAIN-MAIN DENGAN KITA PUNYA SUPERHERO......KEBENARAN ITU PAHIT...KEADILAN ITU PERIT...PERJUANGAN ITU SAKIT...RAKYAT BENCI UMNO....ANAK-ANAK MUDA TOLAK MELOYA UMNO... UMNO PARTI POYO... UMNO IS DEAD... PR GANTI BN.

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...