Friday 2 December 2011

UMNO AKAN BERTANDING DIKAWASAN MAJORITI PENGUNDI CINA/INDIA PADA PRU 13 NANTI....BIAR BETUL!!!!!



Serah kerusi tak diyakini menang kepada Umno
Perwakilan Umno Melaka mahu parti komponen BN menyerahkan semua kerusi yang mereka tidak yakin akan menang pada pilihan raya umum akan datang kepada Umno.

Dalam membahaskan usul ucapan dasar presiden, Datuk Hasnoor Sidang Hussein berkata, mereka yang tumbang pada pilihan raya 2008 dan tidak yakin mampu merampas kembali kerusi berkenaan perlu menyerahkannya kepada Umno untuk cuba ditawan semula.

"Umno banyak berkorban membenarkan parti komponen bertanding di kawasan majoriti Melayu, selain membiarkan mereka bertanding di kawasan majoriti Cina.

"Ini kerana orang Melayu dan Umno, dalam semangat BN sanggup berkorban. Namun jika mereka tidak yakin boleh menang kerusi itu pada pilihan raya akan datang, pulangkan lah kepada Umno,” katanya.

Menurut Hasnoor, MCA dan Gerakan tidak boleh menang sesetengah kawasan di Pulau Pinang dan mereka mesti menyerahkan kerusi tersebut kepada Umno......KAWASAN MAJORITI PENGUNDI MELAYU PUN UMNO PAYAH NAK MENANG INIKAN PULAK KAWASAN MAJORITI KAUM CINA/INDIA...SUDAH BUANG TEBIAT UMNO NI.....JENAMA UMNO PUN BUKAN LAGI JENAMA WINNABLE.....KEBENARAN ITU PAHIT... KEADILAN ITU PERIT... PERJUANGAN ITU SAKIT....RAKYAT BENCI UMNO... ANAK-ANAK MUDA MELOYA TENGOK UMNO...UMNO POYO... UMNO IS DEAD... PR GANTI BN

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...