Monday 5 December 2011

HJ NAJIB BILA BERCAKAP DEPAN AUDIEN PEKIDA, OTAK DAN MENTALITI PUN SERUPA PEKIDA JUGAK!!!..NO CLASS LANGSUNG!! MEMALUKAN MALAYSIA!!!!


Masa depan Melayu 'gerhana' jika Putrajaya ditawan
Orang Melayu dan umat Islam tidak mempunyai pilihan tetapi mempertahankan kerajaan BN kerana ia jalan tunggal menjamin depan bangsa Melayu dan melindungi maruah agama Islam itu, kata Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Abdul Razak.

najib at pekida event 051211 02"Memang ada pilihan tetapi soalannya adalah mereka ini lebih baik daripada pentadbiran sekarang?

"Bolehkah mereka jamin bahawa kedudukan istimewa yang kita nikmati sekarang tidak akan terhakis?

“Bagaimana dengan maruah Islam dan orang Melayu?” soalnya semasa berucap kepada kira-kira dua ribu anggota Persatuan Kebajikan dan Dakwah Islamiah Malaysia (Pekida), di Shah Alam hari ini.

Walaupun Najib tidak menamakan pilihan itu, tetapi adalah jelas beliau merujuk kepada Pakatan Rakyat.

"Walaupun belum lagi berkuasa, mereka sudah mahu mengurangkan perkhidmatan awam menjadi separuh ... mereka mahu mengubah bendera Malaysia, mencemarkan kedaulatan  Raja-raja Melayu dan mempersoalkan dasar-dasar yang membantu orang Melayu," katanya.

najib at pekida event 051211 audienceBeliau juga memberi amaran masa depan orang Melayu akan ‘gerhana’ jika BN pimpinannya tidak lagi kekal berkuasa dalam pilihan raya umum ke-13.

Pada ucapannya itu, Najib menegaskan bahawa beliau tidak akan bertolak ansur berhubung hak-hak istimewa orang Melayu seperti yang termaktub dalam perlembagaan.

"Orang bukan Melayu tidak perlu cuit perasaan orang Melayu. Jangan cuba ubah apa yang telah diputuskan dan dipersetujui," katanya..

MALANG SUNGGUH MALAYSIA DAPATKAN SEORANG PM BERPERANGAI MACAM HJ NAJIB NI...KALAU TAHU BEGINI PUNYA TARAF, BAIK DIKEKALKAN SAJA TUN PAK LAH.. BERCAKAP MACAM MENYIAPKAN DIRI UNTUK MENJADI KETUA PEMBANGKANG SELEPAS INI.....KEBENARAN ITU PAHIT....KEADILAN ITU PERIT... PERJUANGAN ITU SAKIT....RAKYAT BENCI UMNO... ANAK-ANAK MUDA MELOYA TENGOK UMNO....UMNO PARTI POYO... UMNO IS DEAD...PR GANTI BN

3 comments:

  1. ari tu kata nak jaga semua kaum, tapi ari ni bakar api perkauman lak. apa punya pm. da x idea ka utk menang hati rakyat?

    ReplyDelete
  2. cuba baca kenyataan muhyiddin di majlis kaum cina lak. nampak sgt lakonan utk dptkan undi. mcm sesumpah. mcm ni nak jaga negara berbilang bangsa dan agama?

    ReplyDelete
  3. hahaha..apa la yang bengap sgt!!hak dan keistimewaan org melayu jagn disentuh!!hak2 kaum lain ada tempatnya!!jadi sokong la parti PKR yang menjadi parti paling byk org keluar dalam sejarah dunia!!hahaha..yang menyokokng hanya lah pemuda pemudi yang mudah diperbodohkan!! klu ikutkan dari setiusaha agung,naib presiden,ketua amk,exco amk, habis semua pakat keluar termasuk peguam peribadi dlm kes liwat serta semua peguam beragama islam juga dlm kes liwat yang tinggal hanya KAFIR HARBI yang masih menjadi peguam dia!!fikirkan kenapa semua org2 lama2 reformis asal lari menniggalkan aljuburi!!fikir2kan lah menggunakan otak yang bebal tu!!hahahha!!!

    -ipohmarley-

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...