Friday 2 December 2011

KERAJAAN DAP/PR PULAU PINANG PIMPINAN YAB LIM GUAN ENG ANTI MELAYU/ISLAM...BERI GANJARAN TAMBAHAN KAPADA GURU-GURU KAFA RM300/-!!!!




Semalam pemimpin agung UMNO Hj Najib Razak cakap PAS diperkudakan oleh DAP, timbalannya pula Muhyiddin Yasin kata DAP parti Cina cauvanis paling rasis didunia dan ketua Pemuda UMNO Pulau Pinang berdarah "Melayu tulen" pula berkata DAP anti Melayu/Islam dan kerajaan DAP/PR Pulau Pinang menindas kaum Melayu ...belum kering air liur yang menyembur dari ketiga-tiga mulut pejuang "Ketuanan Melayu" ini, hari ini kerajaan DAP/PR Pulau Pinang telah memberikan ganjaran bonus tambahan RM300/- kapada semua guru-guru KAFA....MEMANG SAHLAH KATA-KATA MEREKA BERTIGA INI....KERAJAAN DAP/PR PULAU PINANG DIBAWAH KEPIMPINAN YAB LIM GUAN ENG MEMANG TIDAK BERGUNA LANGSUNG.. ASYIK NAK BANTU YANG BERKAITAN DENGAN MELAYU/ISLAM....SEBELUM JADI KM PULAU PINANG DIA MASUK JEL KERANA MEMPERTAHANKAN ANAK GADIS MELAYU BAWAH UMUR YANG DIROGOL OLEH PEJUANG MELAYU HEBAT DENGAN BERBEKALKAN MORAL TINGGI DAN SUCI RAHIM TAMBI CHIK....MEMANG TIDAK BERGUNA PUNYA PEMIMPIN DAP....MUAHAHAHAHAHAHAH


Guru Kafa Pulau Pinang dapat lagi RM300...HARAKAH DAILY
 
Seramai 1,394 orang guru kelas agama dan fardu ain (Kafa) seluruh Pulau Pinang senyum lebar apabila mendapat lagi imbuhan RM300 seorang daripada Kerajaan Negeri.

Pemberian itu sekaligus melengkapkan janji bonus RM600 kepada guru-guru Kafa seperti yang dijanji Kerajaan Negeri Pulau Pinang yang diterajui Pakatan Rakyat.

Ianya juga sebagai tanda penghargaan kepada tenaga dan pengorbanan warga pendidik yang yang telah mendidik anak-anak bangsa untuk menjadi insan yang berguna pada negara.

Bayaran awal RM300 sebelum ini dibayar sebelum menjelang Aidil Fitri lalu.

Untuk tujuan memberikan bonus itu, kerajaan negeri telah membelanjakan keseluruhan melebihi RM500 ribu.

Ramai guru mengucapkan terima kasih serta meluahkan rasa gembira kepada Ketua Menteri, Lim Guan Eng.

Kata mereka, walaupun beliau bukan Islam namun tidak jemu-jemu memastikan para guru Kafa diberikan perhatian yang sewajarnya.

Semasa ditemuiada yang menggangap pemberian itu satu petanda bahawa Kerajaan Pakatan Rakyat tetap mengutamakan pendidikan Islam berbanding di era Barisan Nasional (BN) yang menganak tirikan persekolahan yang berteraskan Islam.

Seorang guru Kafa dari Sungai Dua, Tasek Gelugor, Puan Fatimah Ismail memberitahu langkah yang dilaksanakan oleh kerajaan negeri sekarang amat sesuai tambahan lagi di waktu penghujung tahun.

"Apa yang Kerajaan Negeri berikan kami ucapkan terima kasih yang tidak terhingga.  Banyak kami boleh gunakan terutamanya di penghujung tahun," ujarnya........KEBENARAN ITU PAHIT.....KEADILAN ITU PERIT.....PERJUANGAN ITU SAKIT....RAKYAT BENCI UMNO... INGAT UMNO INGAT FITNAH... INGAT UMNO INGAT POLITIK LUCAH...UMNO IS DEAD... PR GANTI BN

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...