Friday 8 June 2012

TAK SAH KALAU TAK GELAK!!!!....LEBIH KELAKAR DARI MAHARAJA LAWAK.... MULA-MULA KELUAR PKR MASUK UMNO....3 BULAN KEMUDIAN KELUAR UMNO MASUK UMNO!!!



Punyalah nak tunjukkan kepada dunia,  kononnya Parti KeADILan Rakyat sudah hilang pengaruh dan sokongan,..UMNO bahagian Beaufort Sabah telah mengadakan majlis masuk UMNO sampai dua kali.

Pada 25hb Mac 2012, 37 ahli "PKR" telah keluar parti dan masuk UMNO kerana kagum, kaget dan terpukau dengan Transformasi Ekonomi yang dibawa oleh DS Najib Razak

Pada 7h Jun 2012, kira-kira 3 bulan kemudian...orang-orang yang sama telah masuk UMNO lagi sekali...kali ini atas alasan percaya amat sangat dengan kepimpinan DS Musa Aman, KM Sabah..

Ertinya mereka telah keluar UMNO masuk semula UMNO.

Dalam 3 bulan saja boleh melompat kedalam UMNO dengan berlainan alasan tapi orang yang sama.


PSSTTT... BELUM PERNAH TERJADI DIMANA-MANA NEGARA DIDUNIA HATTA DINEGARA PALING MUNDUR SEKALI, ORANG MELOMPAT PARTI MASUK PARTI YANG SAMA, TETAPI DIMALAYSIA BOLEH BERLAKU....MALAYSIA BOLEH!!!

5 comments:

  1. Man Chinese Look8 June 2012 at 00:42

    Itulah pasal...mari kita ramai2 keluar PAS n masuk PAS balik..ala ala klik refresh le kat pc..ok ke..

    ReplyDelete
  2. kalau keluar PAS 100 ribu...dan masuk semula PAS satu stadium
    100 ribu.. muaha
    muaha..gempaq !

    ReplyDelete
  3. x susah klik kanan klik sekali lagi kiri "refresh"
    buat la berkali-kali hahaha

    ReplyDelete
  4. Bila saya sampai saya nampak sudah ada 30,000 orang yang hadir dan lawyer sudah join kita dan ramai lagi dah sokong BN sekarang....bila bersalam dengan mereka saya dapat rasa sekarang rakyat sudah menyokong kuat BN.ESok kita mengundi....kih3

    ReplyDelete
  5. ni bodo bodo belake. taksah penat kn kepala otak la fikir, gelak je kah kah kah kah

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...