Monday 11 June 2012

NOMBOR PANAS WWW 15...AKHIRNYA LIOW TIONG LAI ANGKAT BENDERA PUTIH..TAK MAU PAKAI NOMBOR PLATE TERSEBUT WALAUPUN DIBERIKAN PERCUMA....



Setelah menang dalam bidaan nombor glamer WWW 15 yang ditawarkan sebanyak RM24,200 yang terus menjadi kontroversi bila memberikan jawapan yang berlainan dan sering menggelabah dan flip flop... Akhirnya Timbalan Presiden MCA, merangkap Menteri Kesihatan DS Liow Tiong Lai merajuk dan tak mau mengguna pakai nombor plate tersebut.

Beliau sudah tak mampu menerima kritikan dan bertubi arus terutamanya datang dari media berbahasa Cina sama ada cetak, elektronik maupun alam maya.

Sekurang-kurangnya dia sedar jika terus mendakap kuat kehendak nafsu serakahnya maka sokongan kaum Tionghua akan terus bertambah teruk keatas BN/MCA.

Boleh juga diberi tabik hormat kepada beliau..amat berlainan sekali jika berlaku keatas tubuh para pemimpin UMNO.

Bab ini pemimpin MCA jauh bermaruah dan berintegriti dari pemimpin UMNO.


NASIB BAIK PENYOKONG MCA TAK BUAT DEMO PERARAKKAN TUNJUK TAAT SETIA TIDAK BERBELAH BAGI DIDEPAN BANGUNAN MCA.
.

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...