Friday 1 June 2012

PENCACAI-PENCACAI UMNO NAIK ANGIN SATU BADAN SEBAB DAH PUPUS MODAL NAK SERANG KERAJAAN PKR/PR SELANGOR.....ISU RASUAH PERLOMBONGAN PASIR.. SPRM ISTIHAR TIADA LANGSUNG USUR RASUAH!!!!!!...APAKAH SELEPAS INI RUMAH KETUA PESURUHJAYA SPRM AKAN DIHIBURKAN DENGAN TARIAN PUNGGUNG? PASTIKAN TIADA MINUMAN 100 PLUS DIHIDANGKAN!!!!

2 Adun PKR syukur bersih tuduhan kali ke-2

2 Adun PKR syukur bersih tuduhan kali ke-2
SHAH ALAM - Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Sri Muda, Mat Shuhaimi Shafiei melahirkan rasa syukur kerana penantian selama dua tahun untuk bebas daripada tuduhan rasuah berkaitan aktiviti perlombongan pasir di Selangor ditutup secara rasmi oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).

Selain beliau, Adun Batu Caves, Amiruddin Saari juga menyambut baik keputusan yang diumumkan oleh SPRM semalam.

"Saya masih tak dapat pemberitahuan rasmi, namun bersyukur jika itu keputusannya, sekali gus dapat membersihkan nama dan integriti saya, saya juga ucap terima kasih atas doa dan sokongan keluarga dan rakan-rakan. Alhamdulillah," kata beliau dalam satu kenyataan SMS lewat malam tadi.

Mengulas lanjut, Shuhaimi berkata, walaupun agak lambat kesnya ditutup, namun "saya gembira dan bersyukur nama saya telah bersih daripada tuduhan tersebut."

"Kebenaran telah terbukti dan saya memang sebenarnya tidak pernah terlibat dengan kes penyelewengan pasir itu," kata Shuhaimi lagi kepada Sinar Harian.

Shuhaimi juga berkata, beliau akan tetap mengambil tindakan ke atas orang yang memfitnah dirinya sebelum ini yang melalui laman sosial Twitter, portal dan blog.
"Saya akan berbincang dengan peguam yang terbaik untuk mengambil tindakan ke atas penyebar maklumat palsu ini.

"Tak kira sama ada mereka berada di mana sekalipun termasuklah yang berada di luar negara," katanya lagi.

"Saya akan ambil tindakan juga ke atas penulis berita yang sengaja ingin mencemarkan nama saya melalui tulisan yang berbaur fitnah.

"Tapi kalau hanya untuk penulisan berita itu tidak ada masalah bagi saya," katanya.

Semalam, Pengerusi Panel Penilaian Operasi SPRM, Tan Sri Dr Hadenan Abdul Jalil berkata, selain kes Datuk Shahrizat Abdul Jalil pihaknya turut menutup kes siasatan penyelewengan pasir di Selangor yang membabitkan kedua-dua pemimpin Pakatan Rakyat itu.

Adenan berkata, keputusan dicapai setelah kertas siasatan kali kedua mengenai kes tersebut tidak mempunyai bukti yang kukuh.

PSSTTTT... CIAN UMNO DAN JUAK-JUAKNYA.... HABIS MODAL NAK SERANG KERAJAAN PKR/PR SELANGOR PASAL ISU PASIR...NAMAPKNYA SPRM DAH BUBUH PASIR DALAM PERIUK BALACI-BALACI UMNO...

ITULAH.. LAIN KALI PAKAILAH APA JUA MAKLUMAT YANG DISAMPAIKAN OLEH BLOGGER PELARIAN RPK....SEKARANG APA CERITA?...

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...