Monday 25 June 2012

CARA MANTAN MUFTI PERLIS DATUK DR MOHD ASRI ZAINUL ABIDIN MENUNJUKKAN RASA HORMAT DAN SAYANG KEPADA DATUK BENTARA SETIA TUAN GURU NIK ABDUL AZIZ NIK MAT BAKAL MENGUNDANG CEMUHAN DAN KRITIKAN DARI JUAK-JUAK UMNO!!



Cara Mantan Mufti Perlis Datuk Dr MAZA mempamirkan rasa hormat yang paling serta kasih sayang yang tinggi kepada Mursyidul Am PAS, YAB Datuk Bentara Setia Tuan Guru Hj Nik Abd Aziz Nik Mat dipercayai bakal mengundang rasa kurang senang dikalangan UMNO, dari pemimpin sampai ke pencacai.

Cara Datuk Dr MAZA seakan-akan meniru cara Presiden PAS Datuk Seri Tuan Guru Hj Abdul Hadi Awang, menghormati TGNA.

Sebelum ini para pengikut, pendokong, penyokong dan ahli UMNO melahirkan rasa kurang senang atas tindakan Dr MAZA mempertahankan teguran YB Ir Nizar Jamaluddin mengenai isu pembidaan no plate WWW 1 bernilai lebih 1/2 juta ringgit.

Admin cukup yakin dan percaya.. cara yang ditonjolkan oleh Datuk Dr MAZA adalah secara spontan, terbit dari rasa hormat dan sayang yang amat mendalam kepada TGNA.


ULAMA PERLU DIHORMATI BUKAN DIMAKI HAMUN DENGAN MELABELKAN GELARAN YANG TIDAK MASUK AKAL LOGIK.

SEDANG MENUNGGU TINDAKKAN SETERUSNYA DARI JUAK-JUAK UMNO..

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...