KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 19 April 2013

BENAR KATA-KATA PARA PEMIMPIN UMNO.... NURUL IZZAH BAKAL TERSUNGKUR DI LEMBAH PANTAI....TAK SAMPAI 50 ORANG JER HADIR CERAMAH BELIAU DI LEMBAH PANTAI MALAM TADI??????


Bila terbaca akan kata-kata sombong, angkuh dan takabur para pemimpin UMNO termasuk jugalah para pengikut, penyokong, pendokong dan ahlinya betapa Nurul Izzah Anwar akan tersungkur du Lembah Pantai ditangan Raja Nong Chik, maka terfikir jua Omak Kau betul ke rakaman gambar diatas?

Suatu pemandangan siri ceramah Nurul Izzah malam tadi dikawasan parlimen Lembah Pantai.Ingatkan apabila tersebarnya video lucah fitnah beliau maka warga Lembah Pantai akan cabut lari dari menyokong beliau.. Rupa-rupanya menjadi sebaliknya pula..Lagi difitnah lagi berduyun datang memberikan sokongan.

Mampukah UMNO dan pencabarnya Raja Nong Chik menghimpunkan sejumlah yang hampir sama atau paling sengkek separuh dari ini jika buat ceramah dikawasan Lembah Pantai?

Ins'yAllah Nurul Izzah Anwar mampu pertahkan Lembah Pantai dengan penambahan majoriti.

52 comments:

  1. Sayangi selangor,Sayangi lembah pantai,Yakini PR ,undi PR sahaja ingat hanya PR di hati anda..PRU 13,5mei..

    ReplyDelete
  2. Hehe.. Kalau nong chik berkempen, lebih dr nurul izzah pny. Tu pun lepas depa edit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu datang pun sebab dikerah dan dapat duit. klu tak takde sape i.gin dengar. booooooo

      Delete
  3. Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tolak BN parti bapak rasuah, bapak fitnah, bapak penipu.

      Delete
    2. Tambah lagiiiii, Bapak segala kelucahan n porno...... "INI KALI LAH" "ABU".

      Delete
    3. toLak jer jijan mali tuuu, bior dia dam UMNGOK dia jatuh skali

      Delete
    4. TOLAK BEEEND PARTI BAPOK!!! AJAB BERDEBAT PUN PENAKUT..

      Delete
    5. ABU = ALLAH BERSAMA UMNO.

      ABCD = ALLAH BERSAMA CAP DACING.

      INI KALILAH.


      PR = Pakatan Roboh.

      Delete
    6. abu= asal bukan umnongok

      abcd= asal bukan cap dacing

      bn = bongok negara. babi negara. bangang negara. bangsat negara. bangsa neraka. bodo negara...dll banyak lagi.

      ini kalilah...mampos umnongok...terjun dgn labu2nya ke laut karela.

      Delete
    7. kahkahkah...kesian macai-macai PR kat atas dah meroyan tahap gaban...tapi....ada aku kisah...kahkahkah...come on guys, ONE MORE TIME - ikut ramai-ramai -

      Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
      Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
      Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
      Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

      SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

      Delete
    8. MADAH PANEH DAN PODEH
      Hai Oghang Kampung,
      Jangan suko kono kelentong
      Tabur duit bertong-tong
      Oleh penghulu lombut bak sotong
      Umno kuat Melayu dikeletong



      Hai Oghang Nogori,
      Lamo sudah umno memerintah
      Tanah rizab Melayu hilanglah sudah
      Yang kayo duit melimpah
      Kroni kayo yang lain tetap menadah
      Kali ni kito ubah
      Keza pasti mengelabah

      Hai Oghang Nogori,
      Sampai bilo nak jadi pembodek
      Macam Keza akalnya pendek
      Cerito seks diusung kehulu ke darek
      Raso mogah bilo siar cerito kongkek

      Hai Oghang Nogori,
      Yang duduk banda umno di tukar
      Tapi duk dikampung masih jadi gurkha
      Disogok duit pendirian bertukar
      Negori lain kekawan dah bertukar

      Hai Oghang Nogori,
      Jangan dilayan Keza yang gilo
      Cerito seks hari-hari dijajo
      Buek fitnah tak takut nerako
      Kurang didikan kurang agamo
      Mat Nasionali rakan sebayo
      Pagi potang dio dikudo…

      Pak ABU…

      Delete
  4. xbak tolak PR..nak TOLAK BN...nak merasa bawa keta pakai minyak RM30 boleh balik kg macam dulu2...

    ReplyDelete
  5. meroyan da diaorg..hahahahahah hidup PR...

    ReplyDelete
  6. sokong sista nurul = sokong pemurtadan

    ReplyDelete
    Replies
    1. melalut apa ni..hah bangkai...

      Delete
    2. undi bn = jadik lembu,

      Delete
    3. hidup lembu!!!!

      Delete
    4. Hidup Nurul calon yg dsayangi...

      Delete
    5. hidup umno...hidup lembu..

      Delete
    6. ABCDABCDABCDABCDABCDABCDABCDABCDABCDABCDABCDABCDABCD......MAMPOS LA CEPAT UMNO...BAPAK SEGALA SETAN...K.O KAN UMNO....INI KALI LA

      Delete
    7. anak si=penjubo ketulahan semakin mengelabah, jubo2 macai pun kepanasan tak senang baring dan duduk .....KAHKAHKAH.

      Delete
    8. sokong najib sokong perogol. kui kui kui

      Delete
    9. sayang umno...hidup umno...hidup lembu..jadilah lembu..muahahahaha

      Doakan PR menang besar kali ni..

      Delete
    10. umno lembu.. duit lembu pun dia tibai nya..hahaha wat kondo lak tue..poihhh

      Delete
  7. Hidup nurul izzah....hidup pkr......

    ReplyDelete
  8. Selagi Nik aziz dan haron din bersama PR,,selagi itulah aku bersama PR...Kalu Nik Aziz dan Haron din keluar PR aku pun keluar PR...muktamad...

    Pasai Nik Aziz sayang Rasulullah
    Haron din sayang Rasulullah

    Nak harap Rosmah Mansor dia sayang Rasulllah tak
    Najib sayang Rasulullah tak

    Macai macai umno tolong buktikan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. bekas PM dan FLOM hnya sayang kuasa dan wang ringgit sahaja..rakyat pergi mampus la...bg BRIM BROM BRAM..TRIM TRUM TRAM senyap la rakyat jelata..pastu sengsara bakal menimpa dgn pelbagai cukai yg direka2..utk menyusahkan rakyat supaya sentiasa meminta2..itulah hakikatnya jika ameno terus berkuasa..Ini Kali Lah...

      Delete
  9. majaroti dalam pas sayang Rasullulah, sila nyatakan dalam Umno siapa yang mengamalkan sunah nabi...paling simple..simpan janggut?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Soalan tu Stopa Ali kena jawab....kahkahkah

      Delete
  10. Soohai2 PR dah goyang kt Lembah pantai ker???x ramai mn pun yg dtg lg mau heboh2 satu Malaya.aku kt UM dkt jer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada jugak lembu lembu kak jat ter lepas kt cni,

      Delete
  11. apa la guna gambar tahun 2008.. baru tak ada ke ?

    ReplyDelete
  12. Aku vote nurul izah sbb dia cun ha ha ha. Untng anwar dpt anak soleha mcm dia. Takat nong cik tu standard cagu nurul izah je.. klu nong cik lawan tunggul pun aku ttp vote tunggul sbb tunggul lg ensem dr dia ha ha.. HIDUP PR KITA GANYANG BN SMPAI K.O

    ReplyDelete
  13. pada melayu yg sokong sangat pada PR hampa kena baca sebelum kata PR tu baik..
    sejarah yg ramai anak muda tak mau ambil berat di mana bangsa melayu di hina
    BONGKAR!!! 10 Kata-kata Kit Siang Yang Mencetus 13 Mei 1969!!!! Melayu Tak Kan Lupa
    Sejarah awal penubuhan DAP mempunyai kaitan rapat dengan Parti Tindakan Rakyat Singapura (People’s Action Party - PAP) yang ditubuhkan pada tahun 1954. Antara pelopor awal PAP ialah Lee Kuan Yew yang bertindak sebagai setiausaha agung parti itu. Sejurus Singapura berpisah daripada Persekutuan Malaysia pada 9 Ogos 1965, pendaftaran parti itu di negara ini dibatalkan sebulan kemudian.
    Maka untuk meneruskan agenda PAP yang 100 peratusnya adalah pro-Cina, Devan Nair, ahli parlimen Bangsar ketika itu berusaha menghidupkan kembali parti itu dengan mendaftar sebuah parti baru dipanggil Parti Tindakan Rakyat tetapi ditolak oleh pendaftar pertubuhan kerana mempunyai persamaan dengan PAP dari segi nama. Devan Nair lalu menukar nama tersebut kepada Parti Tindakan Demokratik atau Democratic Action Party (DAP) yang diluluskan secara rasmi pada 19 Mac 1966. DAP yang baru ditubuhkan itu dipelopori pula oleh Kit Siang yang dikatakan mempunyai pertalian famili dengan Kuan Yew yang berasal dari Batu Pahat, Johor.


    Dari segi lambang parti, prinsip perjuangan dan cara berpolitik, tidak ada bezanya antara DAP di Malaysia dan PAP di Singapura. Maka tidak hairanlah sehingga ke hari ini generasi pemimpin baru DAP seperti anak Kit Siang, Lim Guan Eng meneruskan tradisi berkiblat kepada PAP terutamanya setelah parti itu memerintah Pulau Pinang.

    Apabila DAP dan Gerakan (ketika itu masih menjadi pembangkang) menang besar di Selangor pada pilihan raya umum tahun 1969, kedua-dua parti itu menjadi besar kepala. DAP menggunakan kebebasan bersuara tanpa batasan dan kawalan untuk mengutuk dan menghina bangsa Melayu dengan kata-kata kesat dan mengaibkan dalam perarakan besar-besaran di Kuala Lumpur dengan membawa sepanduk dan pembesar suara. Baru sahaja 12 tahun kaum Cina diberi taraf kerakyatan penuh melalui dasar 'jus soli' sebagai salah satu syarat utama British untuk kemerdekaan, orang Cina sudah naik tocang.

    Menurut laporan rasmi Majlis Gerakan Negara (MAGERAN) yang dipengerusikan oleh Almarhum Tun Abdul Razak Hussein, tindakan DAP mengadakan perarakan jalanan meraikan kemenangan mereka dengan menghambur sentimen perkauman terhadap bangsa Melayu menjadi pencetus kepada rusuhan kaum yang menelan korban lebih 2,000 nyawa.

    Sejarah Lim Kit Siang pada 13 Mei sukar dilupakan...

    Di bawah adalah ayat-ayat cercaan Lim Kit Siang, ahli-ahli DAP dan Gerakan sewaktu berarak meraikan kemenangan mereka di Kuala Lumpur pada 11, 12 dan 13 Mei 1969 yang dipetik daripada Laporan MAGERAN...

    1. Menggunakan slogan “Malai-Si” yang membawa maksud “Mati Melayu”.

    2. “Apa polis boleh buat, kita Raja. Buang sama polis Melayu” – 11 Mei, Jalan Bukit Bintang.

    3. “Mati Melayu, sakai pergi masuk hutan”– 11 Mei, Jalan Bukit Bintang.

    4. “KL sekarang cina punya” – 11 Mei, Jalan Changkat Dollah.

    5. “Melayu balik kampung, melayu sekarang tiada kuasa. Sekarang kita Cina sudah control.” – 12 Mei, Jalan Tunku Abdul Rahman.

    6. “Melayu keluar…! Apa lagi duduk sini, kita hentam lu.., sekarang kita sudah ada kuasa…” – 12 Mei, Jalan Khir Kampung Baru.

    7. “… semua Melayu kasi habis, kasi halau semua polis.” – 12 Mei, depan Balai Polis Jalan Pudu.

    8. “Apa ini Melayu, kita sudah perintah dia negeri, ini negeri bukan melayu punya, mata-mata lancau….!” – 12 Mei.

    9. “Butuh Melayu, Malai si, pergi mati Melayu…” – 12 Mei, Jalan Canvel.

    10. “Ini negeri bukan Melayu punya, kita mahu kasi halau semua Melayu.” – 12 Mei Jalan Bukit Bintang.

    Kerana provokasi-provokasi yang didalangi oleh Lim Kit Siang inilah dikatakan telah menyebabkan peristiwa hitam 13 Mei 1969 dahulu. Jika dilihat pada kenyataan-kenyataan itu, padanlah ramai pemimpin-pemimpin DAP yang sensitif dan mahu menutup sejarah ini serapat-rapatnya. Contoh Filem Tanda Putera di tentang habis-habisan oleh penyokong2 tegar DAP.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KENAPA KATE PARTI ISLAM SE MALAYSIA HANYA UNTUK ISLAM KNAPE ADE CINA N INDIA......SAME JE NGAN BN LAU MCM TU....APE NK JADI...DUNIA SUDA MAU TERBALIK KA

      Delete
    2. PR is dead and rot in Hell...and the lethal worms ate into their brains.

      Delete
    3. betul ke sejarah lu ni bro??sebab gua de dgr prof kangkung dari juak2bn cakap malaya ni xpernah dijajah...hahahhaaa...so lu punye fakta ni leh pertikai ye tak...??hahahaaaa

      Delete
    4. lu dgr dr prof kangkung, lu ingt kangkung tu bnyl baik ka....lintah bnyk ma hisap lu punya darah ma.....lu suda lupa ka itu malaya pernah di jajah ma olang british doh...lu tarak baca sejarah ka...komunis jajah malaya ma....ngkuk....hahaha...lu punya fakta tarak boleh pakai lorr....bnyk toink..toink... lorr....

      Delete
    5. Dap baik dengan singapura atau BN buat-buat gadoh dengan singapura supaya boleh gadai tanah ktm,boleh bagi pulau batu putih, boleh jual air murah. gaduh dapat untung.rayat lopong.

      Delete
    6. bro..itu professor kankung bn punye ma...die kuar statement kat tv malaya xpernah dijajah..???hahahaha..lu sudah lupa ka??hhaahaa..lu pun satu olang lagi professor kangkung ka???hahahaaa...

      Delete
  14. sape kite nak tentukan neraka atau ke syurga...engkau pun org jembauk....hahahaha...lain la ko tu setan...SETANNNNNN....hak..... puihhhhh

    ReplyDelete
  15. umno parti haram. muaaaah kua kua kua

    ReplyDelete
  16. Majulah sukan untuk negara....

    ReplyDelete
  17. kahkahkah...kesian pada macai-macai PR kat atas yang dah meroyan tahap gaban...tapi....ada aku kisah...kahkahkah...come on guys, ONE MORE TIME - ikut ramai-ramai -

    Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa aku tak suka pas????

      Bila pas berkuasa, aku tak boleh berjudi
      Bila pas berkuasa, aku tak dapat beli arak
      Bila pas berkuasa, aku tak dapat rasuah

      Aku tak suka pas,

      Nanti anak-anakku pandai agama
      Nanti isteriku bertudung kepala
      Nanti anak-anakku sebahyang bersama
      Nanti nama umno hilang di dunia
      Nanti kedai kuda, magnum, spot toto tak ada

      Aku tak suka pas,

      Nanti masyarakat cina faham tentang Islam
      Nanti kedai ekor tak kelihatan
      Nanti kelab malam makin berkurangan
      Nanti peluang kontrak terhalang
      Nanti toke arak jual gudang
      Nanti krooni kebuluran

      Delete
    2. KO X SUKE XPE BETTER KO PASSED AWAY JE.....GUA MENDOAKN LU BRO PASSED AWAY DR MUKA BUMI...X MENYEMAK SKIT DGN LU BRO...BIO CACING MKN LU PUNYA OTAK LA BRO....BARU LU TAHU LU TEMPAT LU KT MNE SYURGA OR GO STRAIGHT TO THE HELL....MUAHAHAHAHA.....

      Delete
  18. xfairla BN ni... dok pulun kat selangor jek.... kat Perlisni dah bersawang dah, bila nak maju oi.... dah 56 tahun pegang perlisni cik oi.... kamipon rakyat gak yang dok ngundi BN kat sini... hamsap tolla.... berjanggot aku tunggu ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. MACAM NE NK MAJU LAU NEGERI KORANG ASYIK TANAM TEBU JE...KERJAKAN TEBU TU TAU...LAU XNAK BR KUAR TENGOK DUNIA...DUNIA INI BANGKIT BERMULA DARI SIAPA KALAU BUKAN BN YG MEMERINTAH AKU ASE KO DA DUDUK BWH JAMBATAN...NTAH2 SEMPAT KE X KO TGK DUINIA NI....KUI...KUI..KUI.......BERGABUNG DAN MELETUP...BOOOOMMMM.....

      Delete
  19. katala apa pun aku dah menyampah sangat2 dah kat BN ni, lama sangat dah...jenayah makin bertambah, hidup tak aman, hari2 berita tumpas geng jenayah geng dadah, bila nak habis? anak2 muda terleleh gian, harga barang asyik naik, akhlak anak2 makin buruk, kerja cikgu di sekolah makin banyak dan teruk; anak2 murid tak sempat nak dididik, dah berbuih mulut cikgu merungut "kerja teruk5"...banyak lagi2, tak terbilang pincang sana sini,menyampah!!! cukup2 sudahlah dengan BN, jom pakat2 tukar...!!!! HIDUP PAS BERSAMA NIKMAT ISLAM!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  20. BN = Barisan Neraka

    ReplyDelete
  21. Skrg tgk sape yg kalah .he..he..x malu ke bn

    ReplyDelete