KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 27 April 2013

KOLEKSI RAKAMAN GAMBAR TERBAIK SEPANJANG CERAMAH CALON PAS PARLIMEN P125 PUTRAJAYA, DATO' HJ HUSAM MUSA DI PRESINT3, MALAM TADI!!


Biar rakaman gambar-gambar berbicara...Tak perlu nak ulas...Yang pasti calon UMNO Ku Nan pasti lemas dan sukar nak bernafas... badan pun dah naik kebas-kebas...sebab dah terbayang bakal tumpas pada calon PAS.

44 comments:

  1. Ku lihat lautan manusia...kalau diizinkan Allah, putrajaya x mustahil akn d tawan pd pru kali ini

    ReplyDelete
  2. kunan.........kena pergi import pengundi dari myanmar,indinesia,kemboja,myanmar nih.ini tidak bole jadi.dengan pantas arahan kepada jpn siapkan mykad.malaysia meriah.

    ReplyDelete
  3. Salam..
    lautan manusia..inikalilah..!!
    Dan aku nmpak td mcm ada pesta beeEnd jgk di blakang presint 11 kalo xsilap.khemah gah besar.tp mcm biasa,bukan nk mngaibkan,tp standard kerusi2 jd peneman. Dan ahli2 lain, tgah sbuk pasang bndera daciing skitar ptrjaya..
    Mat2 rempit beeEnd buat provokasi remp ekzos mtor di dpan khemah mrkas dkt smpang empat P9.ptronas.
    Ini mmg perangai haramjadah..kecik2 da samseng,nasib aku xtrun keta,cepuk haramjadah remPit ni.lu bn ke,lu pas ke,kalau perangai remp2 buat bsing,tetap aku cepuk.. HATI2 pncacai muda bee end.!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha... biarkan, itu je diorang mampu buat, maklum le belum baligh, nak mengundi pun tak layak.. abih remp je lah.. REMP lah semaunya.. tak lama lg meREMPat la korang.. kahkahkah

      Delete
    2. Gelombang kebangkitan Rakyat adalah sesuatu perkara yang tidak dapat dihalang. Rakyat yang bangkit menentang kezaliman tidak akan merempat sebaliknya orang yang menyokong kezaliman akan merempat. Insya Allah

      Delete
  4. fathul putrajaya

    ReplyDelete
  5. ku nan kata husam akan hilang wang deposit .... kah kah kah kah kah kah kah kah kahhhhh kah kah kah kah
    kah kah kah kah kah
    kah kah kah kah kah
    kah kah kah kah kah kah
    kah kah kah kah kah
    kah kah kah kah
    kah kah kah kah kah kah
    kah kah kah kah kah
    kah kah kah kah
    kah kah kah kah
    adoi penat gelak

    ReplyDelete
  6. rakyat dah semakin bosan dgn bn.. ceramah bn ada mcm ni ka? kah kah kah

    ReplyDelete
  7. aah..mmg ramai giler td smpai aku pn dh nk naik giler sbb xnmpk muka penceramah..sesak giler dgn org..balik plak jem gilerr..mmg gileerr la td..klu Ku Nan dtg tgk jumlah penonton, mmg jd lagi giler dari aku...perghhh..gilerr.. gilerrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam , jgn giler... tapi lebih bersemangat n semakin yakin pr mampu bawa perubahan besar pada malaysia kini. bila rakyat bersatu tak kirs kaum bn akan kecundang . siapa ku nan berani kata diri kebal? sebab umno pegang mandat terlalu lama menyebabkan mrk bongkak n angkuh , yg rakyat selamanya bodoh sokong umno. tapi rakyat tak selamanya bodoh bila umno permainkan perkauman n islam dipersender akan membuat rakyat malaysia marah n makin benci umno kafir. amin.

      Delete
  8. Anak sulung aaku pon ada dia mengajar kat sekolah darul kiblah dengkil..dia punya giler sampai dia call aku ayahnya..aku lak keja malam...

    ReplyDelete
  9. Aku hati kering,tp mata brkaca bila tgok lautan manusia mcmni td..airmata smangatku,aku menanti kejatuhan pemerintah UMNO/BN yg ZALIM..

    Ya'Allah, jika pilihan kami ini benar disisi mu,bantu lah kami dgn kemenangan PR, dan hancurkan lah pemerintahan zalim UMNO/Bn!! Aminn!!

    ReplyDelete
  10. Kalau benarlah doa K.O utk umnoBN dimakbulkan ALLAH... Alhamdulillah syukur teramat2.... Ini krn kerajaan BN yg menekan rakyat dgn bermcm2 bil yg tinggi melampau, brg2 dapur yg tdk setimpal harganya... semua mahal x padan dgn pendptan sesebuah keluarga, begitu membebankn. Oleh itu, amat wajar sekali DOA KEHANCURAN UMNO diaminkan beribu2 rakyat yg rasa tertindas & dizalimi! Semakin hampir pru13 ini, sambutan rakyat terhdp UmnoBN semakin terhakis. Berkat DOA tersebut mgkin!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanx..tlng aminkan sama.. blog omakkau, sempoi tp menyengat!

      Delete
  11. tolong sapa2 org pr terutamanya pas beri penjelasan, kenapa dkt kulit buku jingga ada lambang SALIB? risau jugak nak pangkah pr ni kalau memperjuangkan kristianisasi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fesyen lama punye komen mangkuk hayun ni....!! Kalau asyik nak crite hal salib2..salib2.. aje manjang, baik kau pegi mampus!!!

      Delete
    2. loh... org tanya dgn ikhlas pun marah? kalo utk pengundi Islam mcm aku yg was2 tak dpt penerangan yg betul, mcm mana aku nak pangkah pr? aku tak nak pangkah parti yg menyekutukan Allah..

      Delete
    3. kt teluk intan..tahun 2006-2007 aku sekolah kt sane..masjid besar myb masjid daerah lokasi kt bandar teluk intan..bersebelahan dgn gereja..hari jumaat khutbah islam, hari ahad khutbah ktistian..
      knape kau x bising?
      adakah mufti perak bersekutu dgn agama lain?

      Delete
    4. Iya betul la ada salib......aku copy n paste jer dr Ameno World... korang hadam kan betul2 erkkkkk....
      Ini Kali Lah....

      Ke arah penubuhan negara ataupun kerajaan kristian di Malaysia. Lambang salib dan logo DAP di tengah2. Percubaan DAP menjadikan malaysia sebagai negara komunis yang suka berperang menggunakan roket.

      Selain dari lambang salib dan logo dap kat tengah2, kita juga ada gambar tapak tangan. Gambar tapak tangan ialah bermaksud ke arah agenda melempang muka orang. Mungkin PR mahu menjadikan lempang melempang aktiviti sukan nasional juga.

      Gambar orang duduk berdoa cara muslim pun sampai ada dua. Mungkinkah PR ada agenda mahu memuslimkan semua rakyat di malaysia?

      Gambar masjid pun ada. Boleh jadi PR mahu memaksa semua orang tanpa kira agama ke masjid setiap hari.

      Begitu juga gambar orang baca kertas apa tah. Mungkin PR beragenda bahawa setiap rakyat di malaysia diwajibkan membaca.

      Gambar tv lama pun ada. Jangan2 nanti PR paksa kita guna tv begitu je. LCD dan LED diharamkan di malaysia.

      Gambar pensel. Mungkin kah PR berhasrat mengharamkan pen?

      Kalau diperhatikan gambar kayu pengetuk yang digunakan hakim ada dua. Mungkin PR mahu hakim berfikir 2 kali sebelum meletakkan hukuman.

      Gambar bas ada tiga. PR akan haramkan penggunaan kenderaan selain dari bas agaknya.

      Kalau setiap dari gambar2 di atas, dihalusi, dianalisis ikut akal masing2, maka ko akan menjawab ikut apa yang ko nampak dan fikirkan.

      Salib bagi ko agenda kristian.

      Salib bagi aku bermaksud kita mahu pecahkan kotak dikriminasi, racist, sentimen perkauman dan blok agama.

      Sila miliki buku salib ini, dan kaji kandungan di dalam kulit buku dan bincangkan secara kritis. Atau mungkin kerana tidak mampu membidas apa yang ada di dalam buku memaksa anda hanya bercakap apa yang ada atas kulit buku? Heh.

      Rujukan : http://darulehsantoday.blogspot.com/2013/02/kenapa-ada-salib-di-buku-manifesto.html

      Read more: http://amenoworld.blogspot.com/2013/02/ada-salib-di-buku-manifesto-pr.html#ixzz2RcShSlGP

      Delete
    5. Sebenarnya x payah lyn mangkuk sekor tu..... buang karan je! Sekali beruk tu komen, dah tau 06.46 tu balaci@pencacai najis umnoporno TEGARRRR!!! Huhuhu....

      Delete
    6. Nah !!!!! Amik kau.....
      kikiki....
      Anon 06:46.... jadik tak pangkah pr...

      Delete
    7. Tolak habis-habisan PR.. Sapa yg ala-ala org putrajaya 2 buatlh beringat gi balik, undi tmpt masing2.. Memekak je

      Delete
  12. Sbb niat ko baca buku pun nk cari salah PR.. Itu je la yg ko dapat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. niat dah salah? eh, takkan ko tak terfikir, kenapa lmbang SALIB yg dipilih utk menghiasi kulit buku jingga? sbb depan bible kristian pun lmbg salib jugak..

      Delete
  13. Satu undi ko hilang pr ttp menang jgk insyaAllah..g la ko pangkah bee end ko tu..xyah jujur bagai nk tanya soklan2 bodo...

    ReplyDelete
  14. Pengundi pakatan Pas seluruh Selangor berhimpun kat Putrajaya. Tapi berpulh ribu lagi tak peduli ceramah tu.
    Yang pasti Tg. Adnan being local akan menang lawan H.M pas.
    Pas hanya mempuyai peluang lebih baik kalau pengundi cina ramai. If one to one among malays, BN Umno will win in Selangor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bangangla lu nie arbi! Syoh..syoh.. pi main jauh2... anak sape nih?xpyh komen kalu dah tau otak kecik!

      Delete
    2. salam semua penyokong pr, semoga semangat perubahanmu tak terhenti sehingga pru 13 nanti. bagi pencacai bn semoga sokonganmu pada bn akan terus bersemarak tetapi jika berpatah balik menyokong pr , kami pr sgt berbesar hati menerima n gembira kamu semua dah sedar apa itu perubahan pada semua rakyat malaysia n kerajaan yg lebih telus n adil pada semua rakyat.kami pr akan berkerja lebih kuat lg n ceramah akan lebih kerap lg n diharapkan mana2 rakyat yg masih belum dtg ke ceramah pr maka dtglah dgn hati terbuka n beri diri satu peluang supaya undi yg dipangkah adalah timbangan yg wajar n bukannya hanya percayakan berita tv123 n utusan semata2. ini tak adil pada pr. semoga pru13 nanti pr akan dpt membentuk kerajaan baru n sejarah baru pada malysia yg kita cintai ini. kami pr tak pernah merundur n takut demi pejuangkan hak rakyat malaysia yg wajip diberi sama rata n lebih adil. rasuah harus dihapuskan sebelum keadaan negara semakin parah yg sukar diselamatkan baik bn atau pr pun susah nak selesaikan . jadi pru13 ini sgt penting utk rakyat malaysia menentukan malysia pada masa depan . macammanapun mejoriti yg menentukan masa depan malaysia n sebab itulah kami pr berkerja kuat siang malam utk memberi penerangan pada semua kawasan seluruh negara tanpa merasa penat n sakit hanya kerana satu! perubah demi anak cucu kita pada mada depan. terima kasih kerana dtg n memberi sokongan n kami pr akan tunaikan janji malah akan berikan lebih byk lg pada semua rakyat malaysia pada masa depan , sekiranya kami pr mampu menang pru13 nanti. amin.

      Delete
    3. Saya baru balik ceramah BN, walaupun tidak seramai di presint 19, tapi yang datang adalah pengundi Putrajaya.Mereka bersemangat mempertahankan Putrajaya. PR walaupun ramai gila tapi orang luar.. so jangan nak perasan boleh menang...

      Delete
  15. Semoga tiada tgn2 hitam yg mensabotaj sistem demokrasi untuk memenangkn PR. Marilah kita sama2 mendoakn agar kemenangan mutlak utk PR

    ReplyDelete
  16. Arbi pemikiran masih di takuk lama. Cina dan india rakyat malaysia la. Itu adalah hakikat yg tidak bole diubah. Belajar hidup dan bergaul dgn mereka supaya kite tidak terus ketinggalan. Hentikan politk perkauman kerana ia hanya menyekat kita utk terus maju kehadapan. Kalau mereka boleh menerima dan menyokong PAS maka mereka bole menerima Islam.

    ReplyDelete
  17. Pagi tadi lepas solat subuh ku nan bagi tak kuliah subuh kat masjid putrajaya? Apa barang????????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huhuhu!!! ni nk tergelak sampai pecah perut ni..tp, mmg betulla, aku pi jgk, rasa xnak blk rmh bila dgr kuliah yg ku nan sampaikan kpd qhariah msjd p.jaya sesudah subuh pg td! Insaf ni..

      Delete
  18. Kepada Anon-an0n dan macai-macai kat atas ni.....
    Tiap-tiap kali aku tengok gambaq yg macai potkan, orangramai mesti penuh punya. Tia-tiap gambaq tu....aiiii..kalu iapun taksub kat PAS-piss-pussy tu, berpada-pada lah posting gambaq tu. Yang best tu ada sebut pasai 'anak aku beritahu....', 'adik aku habaq....', 'kawan aku pun ada kat.....', pleassseeee....Tapi tak apa lah. I will give macai dan cacai-cacai semua the benefit of the doubt....Last sekali kita layannnn mentera keramat akau kat bawah ni.....

    Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    haa...ingat....hafal an praktikkan. Jangan hafal saja.....bersama kita tongsampah kan PR dalam PRU13 ni.....kahkahkah...

    ReplyDelete
  19. jgnlah salahkn jijan mali ni....
    Dia cuma dibayar sbg cybertrooper sekadar utk dpt sikit duit poket...kan jijan mali kannnn...
    Sama2 kita doakn smoga Allah beri petunjuk dan hidayah pdnya (jika dia seorng muslim)

    pesanan pd jijan mali :
    carilah kebenaran dan berani memperkatakn yg benar..buat solat sunat minta petunjuk pd Allah utk tgk kebenaran bro.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Untuk Anon 11:13.....
      KAlau aku habaq aku ni buat saja-saja untuk release tension penat sehari bekerja, macai-macai macam hang ni takkan nak percaya nya sebab hati macai-macai semua dah hitam legam dek suntutan fitnah dari bos-bos macai sekelian. Jadi aku tak boleh nak buat apa-apalah tentang bab tu.

      Terima kasihlah sebab mendoakan aku mendapat petunjuk dan hidayah dari Allah SWT sebab Alhamdulillah dengan petunjuknya dapatlah aku sedar betapa hitamnya parti PR dan agenda depa nak menghancuarkan perpaduan masharakat Malaysia tercinta ini.

      Jadi aku berharap anon 11:13 mengikut nasihat yang dia sendiri berikan dengan melakukan solat hajat istikharah dan memohon petunjuk dari Allah Rabbal-Alamin agar dapat tengok kebenaran. In Sya Allah.....

      Delete
    2. Aku baru saja balik dari ceramah ust PENDITA Kelantan, memang benarlah apa yang dikata dan perjelaskan dengan fakta dan bukti. aku dah dapat petunjuk dan sedar bahwa aku....wajib....pertahankan....BN...

      Delete
    3. Anon 11.13 masok air

      Delete
  20. mentera keramat kepala hotak kau..go to hell with ur mentera...mentera KERA...MAT...khkhkh

    ReplyDelete
    Replies
    1. 00:43 kalau engkau beragama Islam aku doakan semoga kau diberi hidayah oleh Allah....amin...

      Delete