Monday 22 April 2013

WARGA KUALA SELANGOR MAU TERUS KEKALKAN KERAJAAN PR SELANGOR DAN BERTEKAD UBAH PUTRAJAYA.....CERAMAH DSAI DI KUALA SELANGOR ADALAH BUKTINYA!!!!


Ceramah DSAI di Dataran Sun Inn, Kuala Selangor, Selangor malam ini adalah bukti kukuh  betapa rakyat Selangor secara keseluruhannya mau kekalkan Kerajaan PR Selangor dan Ubah Putrajaya.

Tempat dikira separa bandar pada lazim menjadi lubuk dan kubu kuat UMNO para penduduknya sudah beralih angin ke PR.

Walaupun Parlimen Kuala Selangor dimenangi calon PAS/PR pada PRU 2008 yang lalu namun kali ini rakyat bukan saja mau kekalkan kemenangan tersebut malahan memberi majoriti yang lebih besar.

Fitnah pelbagai yang dilemparkan oleh UMNO terhadap Kerajaan PR Selangor langsung tidak diratah dan dimamah sedikit pun oleh rakyat Selangor...Mereka bijak menilai antara intan dan kaca...Berita benar dan palsu.

KEKALKAN SELANGOR UBAH PUTRAJAYA!!!!!

16 comments:

  1. org ramai2 ni nak beli pil kuda ke?

    ReplyDelete
  2. tak nampak org pas pun.. aku rasa org pas dah mula patuh arahan ust hadi supaya menolak calon pkr yg jual pil kuda dan berfahaman komunis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Roti spender Vs Pil kuda.

      Delete
    2. Kesian orang UMNO berharap PR bergaduh dan berpecah, akhirnya mereka yg berpecah.Itulah tanda2 org-org yg berjuang krn harta dan kuasa.

      Delete
    3. ini semua kerja bn tv3 berita , kata hadi awang ceramah pasal rebut kerusi tapi yg dikata lain yg dilaporkan tv3 lain sebab diedit . tv3 telah memalukan sdr n pemberita itu sdr rasakan diri telah berikan laporan palsu pada rakyat malaysia n mrk tak berhak jgn pemberita. umno memang melayu tapi bukan islam sebab org islam tak akan buat pekara jahat n zalim. bn umno harus dikuburkan kalau rakyat melayu nak selamatkan maruah n islam pegangan agama melayu. amin.

      Delete
  3. Khabar angin atau benar? video seks datuk kamilia pulak lihat sini

    ReplyDelete
  4. Ceramah tu di penuhi oleh orang umno.ceramah umno kata mereka boring.dari mula sampai habis dekat 4 jam,ayat yang sama juga di ulang.udah le mencarut,pompuan murahan plak tu.tu yang ahli umno naik boring nak dengar.tu ahli umno yg sikit pandai.yang bodohbiol tetap bersama dengan ceramah umporno.tu pun 3,4 kerat je yang datang.

    ReplyDelete
  5. orang bodoh macam anon di atas yg masih sokong parti dangdut umno ciptaan penjajah.

    ReplyDelete
  6. Fahaman komunis ni umno saja yang layak pakai.Takut kalah pilihanraya!Demokrasi ada menang ada kalah. tapi umno tak mau kalah langsung sebab tulah umno ni fahaman komunis.Komunis mana ada kalah langsung,sepanjang masa dia saja nak perintah. eloklah malaysia ni nak jadi macam komunis korea utara kot?

    ReplyDelete
  7. Tak nak cakap banyak, tapi INI KALI LAH, tumbangkan UMNO.

    ReplyDelete
  8. nama pun pilihan raya......

    http://relaxkedaikopi.blogspot.com/2013/04/rakyat-membetuk-kerajaan.html

    ReplyDelete
  9. Sokong PR yg dijanjikan macam2 feadah yg dapat...sokong BN hanya dapat BRIM rm 500 oleh itu sy ajak rakyat Selangor mahu pun rakyat Malaysia, kita sokong PR...datang ramai bila ada ceramah PR..kita tinggalkan ceramah BN. Hidup PR..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg mcm2 faedah dpt. dpt rumah urut, pelacuran, arak dan seks bebas. yg plg baru ni, ust hadi buat pendedahan blh dpt pil kuda. best... welcome to selangor..


      keza

      Delete
    2. dpt jual lembu!!

      Delete
  10. Woiii keza hang ni anak haram ka.. bodoh tahap lembu.. sia2 hang jd manusia...kan lebih baik hang jd lembu...ada otak tp xda akai..

    Takbir..ABU..Hancur amno

    ReplyDelete
  11. Semoga keza lagi 2 hari pengundian dia akan sedar,,nampak apa itu kebobrokan umno...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...